Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-04@07:46:31 GMT

توقیف 3 هزار بطری روغن نباتی در شهرستان قدس

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۶۵۹۶۸

توقیف 3 هزار بطری روغن نباتی در شهرستان قدس

فرمانده انتظامی شهرستان قدس از کشف 3 هزار بطری روغن نباتی احتکار شده، خبر داد.

سرهنگ "شاهپور فلاحی"  تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی در بازدید از انبارها و باراندازهای حومه ای شهرستان قدس موفق شدند از یک انبار 3 هزار بطری روغن خوراکی احتکار شده کشف و یک نفر را در این رابطه دستگیر کنند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: ارزش روغن های احتکار شده توسط این فرد 400 میلیون ریال برآورد شده که این انبار پلمب و متهم نیز تحویل مرجع قضائی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن قدردانی از همکاری همه جانبه دستگاه قضائی با پلیس در راستای برخورد قاطعانه با مفاسد اجتماعی خطاب به شهروندان، گفت: پلیس با تمام توان در راستای برخورد قاطعانه با هرگونه قانون شکنی و احتکار کالاهای اساسی خانواده های ایرانی اقدام و از شهروندان انتظار می رود موارد مشکوک را سریعا به پلیس گزارش دهند تا مجرمان و محتکران مجال فرار از قانون را پیدا نکنند.#پلیس 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۶۵۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادسازی اراضی کشاورزی در رامسر

سرهنگ سید جلیل نبوی رستاقی فرمانده انتظامی شهرستان رامسر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر تصرف غیر قانونی، دیوارکشی و ساخت و ساز‌های غیر مجاز در بخش قابل توجهی از زمین‌های کشاورزی منطقه روستایی شستا در شهرستان رامسر، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: در اجرای این ماموریت، پس از هماهنگی‌های قضائی و با حضور نمایندگان اداره جهادکشاورزی نسبت به تخریب دیوارکشی‌ها و بنا‌های ایجاد شده در این زمین اقدام شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رامسر از آزادسازی ۲۰۰۰ مترمربع از اراضی کشاورزی در این عملیات خبر داد و گفت: ارزش زمین رها سازی شده برابر نظر کارشناسان بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال برآورد شد.

سرهنگ "نبوی" با اشاره به تشکیل پرونده برای یک نفر در این راستا و معرفی وی به مراجع قضائی، افزود: حفظ بیت المال و اراضی ملی از دست متصرفان و سود جویان همواره در دستور کار پلیس قرار دارد و با متخلفان و متصرفان اراضی ملی برابر قانون و با قاطعیت برخورد می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • زشت است جمعیتی در یک صنف مقدس(پزشکان) با عادی انگاری، دسته جمعی مجلس گناه برپا کنند | باید با عاملان عادی انگاری مجالس گناه قاطعانه برخورد شود
  • اجرای طرح تشدید برخورد با تخلفات رانندگی در کاشمر آغاز شد
  • توقیف موتورسنگین غیرمجاز در طرح پلیس رفسنجان
  • توقیف اتوبوس حامل گازوئیل قاچاق در ریگان
  • کشف ۴ تن روغن‌نباتی قاچاق در الیگودرز
  • ۴ تن روغن نباتی قاچاق در لرستان کشف و ضبط شد
  • کامیون تانکر حامل ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در توقیف پلیس
  • کشف ۴ تن روغن نباتی قاچاق در لرستان
  • کشف ۴ تن روغن نباتی قاچاق در الیگودرز
  • آزادسازی اراضی کشاورزی در رامسر