Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی گفت: شرکت صنعتی و معدنی چادرملو در شرایطی که شدیدترین تحریم ها علیه ایران وضع شده، توانسته است ارزآوری قابل توجهی برای کشور داشته باشد.
محمدرضا دشتی اردکانی، نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری شما نیوز، درباره اهمیت و نقش شرکت صنعتی و معدنی چادرملو در توسعه اقتصادی منطقه و کشور گفت: شرکت صنعتی و معدنی چادرملوتأثیرات بسزایی را در کل استان یزد داشته است خصوصاً در حوزه شهرستان اردکان آثار اقدامات مثبت این شرکت مشاهده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: ما در بحث بیماری کرونا شاهد این بودیم که واقعاً شرکت چادرملو با تمام امکانات به میدان مبارزه با کرونا آمد و با کمک هایی که به بیمارستان های استان یزد و شهرستان اردکان داشت، توانستیم تا حدود زیادی این بیماری را که واقعاً جان همه انسان ها را تهدید می کند، مدیریت کنیم.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس یازدهم بیان کرد: شرکت صنعتی و معدنی چادرملو در حوزه اشتغال زایی و درآمدزایی برای کشور بسیار خوش درخشیده است. این شرکت برروی پروژه های مهمی سرمایه گذاری کرده است که نمونه بارز آن انتقال آب خلیج فارس به فلات مرکزی ایران است.
دشتی اردکانی درخصوص نحوه عملکرد مهندس ناصر تقی زاده مدیرعامل محترم شرکت صنعتی و معدنی چادرملو گفت: از زمانی که مدیریت جدید چادرملو اداره این شرکت را در دست گرفته است ، اقدامات مثبتی در سال جاری صورت پذیرفته و همچنین جلسات مختلفی را با ایشان برگزار کرده ایم و امیدواریم که این شرکت بتواند به مطالبات مردم و نمایندگان استان عمل کند.
وی با اشاره به ارزآوری شرکت صنعتی و معدنی چادرملو در شرایط تحریمی گفت: شرکت صنعتی و معدنی چادرملو در شرایطی که شدیدترین تحریم ها علیه ایران وضع شده، توانسته است ارزآوری قابل توجهی برای کشور داشته باشد و همچنین در مدیریت واردات بسیاری از کالاها اثرگذاری مثبتی داشته است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شرکت صنعتی و معدنی چادرملو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۶۶۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط شرکت‌های هوایی

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس آمار منتشر شده از سوی سازمان هواپیمایی کشوری، در بازه زمانی ۲۴ اسفند تا ۱۷ فروردین ماه سال جاری، نزدیک به ۲۷ هزار پرواز در ۵۶ فرودگاه مختلف کشور انجام شده که در مقایسه با سال گذشته رشد قابل توجه ۷ درصدی داشته است.

همچنین پنج فرودگاه پرتردد در این ایام به ترتیب فرودگاه‌های مهرآباد، مشهد، تبریز، شیراز و اصفهان بوده و شهرهای مشهد و کیش بعنوان محبوب ترین مقاصد در نوروز ۱۴۰۳ معرفی شدند.

در بین شرکت های هواپیمایی نیز آتا ایر با جابجایی ۱۸۷۹۴۸ مسافر در مسیرهای پروازی داخلی و خارجی، مقام اول کشور در پروازهای نوروزی را به خود اختصاص داد همچنین این ایرلاین با اختصاص ۲۳۷۶۳۲ صندلی در فروردین ماه ۱۴۰۳ سهم قابل توجهی را در جابه جایی مسافر به خود در ماه اول سال جاری اختصاص داده است.

کد خبر 6093055 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • ونزوئلا از ضرر ۲ میلیارد دلاری ناشی از تحریم‌ها در 4 ماه گذشته خبر داد
  • معرفی برترین شرکت‌های دانش بنیان در حوزه معدن و صنایع معدنی
  • معرفی برترین شرکت‌های دانش بنیان در حوزه معدن و صنایع معدنی 
  • ضرر ۲ میلیارد دلاری ونزوئلا به دلیل تحریم‌ها
  • ونزوئلا از ضرر ۲ میلیارد دلاری ناشی از تحریم‌ها در ۴ ماه گذشته خبر داد
  • مسابقات امداد و نجات معادن و صنایع معدنی کشور
  • بررسی روند امحا و دفن زباله در ۴ شهر فارس
  • اعلام آمادگی آفریقای مرکزی برای توسعه همکاری‌های معدنی با ایران
  • انجام ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط شرکت‌ های هوایی
  • انجام ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط شرکت‌های هوایی