Web Analytics Made Easy - Statcounter

بحران کرونا پروژه انعقاد خرید هواپیماهای بدون سرنشین اروپا را بار دیگر به تاخیر انداخت. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از هفته نامه "اشپیگل"، انعقاد قرارداد خرید هواپیماهای بدون سرنشین یورو با توجه به بحران کرونا دوباره به تاخیر افتاد. مذاکرات بین کشورهای شرکت کننده در این پروژه یعنی آلمان، فرانسه، ایتالیا و اسپانیا همچنان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

اشپیگل این خبر را با استناد به پاسخ وزارت دفاع آلمان به یک درخواست حزب چپ این کشور منتشر کرده است. در حال حاضر هدف این است که این قرارداد در اوایل سال 2021 به پارلمان آلمان ارسال شود. در پارلمان کمیسیون بودجه باید با این قرارداد خرید موافقت کند.

ادامه جدال لفظی ترامپ با فرماندار نیویورک بر سر واکسن کروناشناسایی افراد ناقل ویروس کرونا یکی از معضلات اساسی استآخرین آمار جهانی کرونا/ عبور شمار مبتلایان آمریکایی از 11 میلیون نفر + جدول تغییراتآخرین آمار مبتلایان به کرونا در ترکیه/ رسیدن جان باختگان به 93 نفر

وزارت دفاع آلمان در ماه آگوست بر اساس یک لیست محرمانه برای پروژه‌های تسلیحاتی پیش بینی کرد که این قرارداد اوایل اکتبر سال جاری نهایی می‌شود. حالا این وزارتخانه اعلام کرده که بحران کرونا هماهنگی با دیگر کشورها برای نهایی کردن این قرارداد را به تاخیر انداخته است.

این وزارتخانه در عین حال اعلام کرد که این قرارداد تا حد زیادی به مراحل پایانی رسیده و در معرض خطر قرار ندارد.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

هواپیماهای بدون سرنشین یورو حداکثر تا ارتفاع 13700 متر پرواز کرده و برای نظارت و شناسایی و محافظت از نیروهای زمینی با سلاح های دقیق کاربرد دارد. اولین پرواز این هواپیماها برای سال 2025 و تحویل آن به نیروها برای سال 2028 برنامه ریزی شده است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اتحادیه اروپا ویروس کرونا اتحادیه اروپا ویروس کرونا هواپیماهای بدون سرنشین بحران کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۶۶۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارداد رهن و اجاره برای افغانستانی‌ها در این استان سفت و سخت می‌شود

به گزارش خبرآنلاین،‌سیروس دهقان شیری گفت: عقد قرار داد رهن و اجاره با اتباع خارجی مجاز نیز منوط به استعلام از اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز بوده و درصورت تاییدیه در این بخش امکان پذیر است .
ایرنا نوشت: وی بیان کرد: تمام مشاوران املاک موظف به کسب مجوز قانونی برای اجاره املاک به اتباع خارجی غیر مجاز هستند و بر این اساس با سکان دهندگان بدون مجوز برخورد قانونی به عمل می آید.

مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز افزود: درصورت بی توجهی به این امر و انعقاد قرارداد بدون تاییدیه اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان، بنگاه های مشاوران املاک مشمول اعمال مقررات ماده۹ آیین نامه اجرایی ماده ۸۱ قانون نظام صنفی خواهند شد.
وی تاکید کرد: براین اساس این بنگاه های مشاوران املاک که بدون رعایت ضوابط ابلاغی به خصوص معرفی نامه اجاره ،رهن واحد مسکونی یا تجاری به اتباع خارجی اقدام به تنظیم قرارداد کرده اند، پلمب خواهند شد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900703

دیگر خبرها

  • شروع مذاکرات بایرن مونیخ و لروی سانه؛ پیش ما بمان!
  • وضع مقررات برای استفاده تسلیحاتی از هوش مصنوعی
  • سریع‌ترین خودروهای رکوردشکن تاریخ، هواپیماهای بدون بال با سرعت 1000 کیلومتر (+عکس)
  • هزینه گران مقابله با پهپادهای ایران روی دست آمریکا | تصویر و مشخصات سلاح های موشکی و لیزری
  • تقویت دفاع نظامی و غیرنظامی در دستورکار آلمان
  • درخواست نمایندگان پارلمان اروپا برای تقویت دفاع ضد جاسوسی
  • عدم تمایل جمهوری آذربایجان به روند ادغام در اروپا
  • بورل: رویارویی هسته‌ای به یک احتمال واقعی تبدیل شده است
  • تشدید روند کاهشی نرخ‌ها در بازار/ دلار بدون خریدار؛ سکه به ۴۰ میلیون تومان رسید
  • قرارداد رهن و اجاره برای افغانستانی‌ها در این استان سفت و سخت می‌شود