Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@22:34:36 GMT

آمادگی شازند برای اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۶۶۲۸۳

آمادگی شازند برای اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی

ایسنا/مرکزی فرماندار شازند ضمن اعلام آمادگی تمامی دستگاه‌هایی که در حوزه مشاغل خانگی فعالیت دارند، برای همکاری در اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی، بر استفاده هرچه بیشتر این شهرستان از بسترهای تقویت مشاغل خانگی که توسط این طرح ایجاد می شود، تاکید کرد.

بر اساس اعلام روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان مرکزی، در جلسه کمیته اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان شازند که با حضور رئیس جهاددانشگاهی استان مرکزی، مدیر ستفا مرکزی و جمعی از مسئولان در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، طرح ملی توسعه مشاغل خانگی تشریح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین رجبی فرماندار شازند در این جلسه خواستار ایجاد نمایشگاه دائمی محصولات خانگی و سوغات در شهرستان شازند شد و افزود: این شهرستان دارای پتانسیل بسیار خوبی در حوزه مشاغل خانگی است.

فرماندار شازند همچنین بر فعالیت استارتاپ هایی که زمینه فناوری و توسعه گردشگری را در این شهرستان فراهم می آورند، تاکید کرد.

مسعود شهرجردی رئیس جهاددانشگاهی استان مرکزی نیز در این جلسه با تشریح طرح ملی مشاغل خانگی، اظهار کرد: این طرح  در31 استان کشور به همت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و با همکاری جهاد دانشگاهی به عنوان یک نهاد توسعه ای در راستای تحقق شعار سال و کمک به رونق اقتصاد خانوار اجرا می شود.

وی تصریح کرد: سهمیه استان مرکزی در اجرای طرح ملی توسعه مشاغال خانگی دو هزار نفر است که با هدف ایجاد اشتغال پایدار و تامین بازار مصرف اجرا می ‌شود.

شهرجردی اضافه کرد: این طرح در سه مرحله شامل شناسایی مزیت و ظرفیت‌های استان، توانمندسازی و اتصال به بازار کار مورد توجه قرار گرفته است.

فاطمه غنی پور مدیر ستفا مرکزی نیز در ادامه گفت: طرح ملی مشاغل خانگی به دنبال ایجاد درآمد پایدار برای خانواده‌ها و توسعه اقتصاد کشور از طریق توسعه مشاغل خانگی است.

 وی افزود: به منظور ایجاد بستر مناسب جهت فروش محصولات، فروشگاه های اینترنتی ایجاد شده تا متقاضیان و پیشرانان بتوانند محصولات خود را در سطح ملی و بین المللی به بازار عرضه کنند.

غنی پور در پایان خاطرنشان کرد: در راستای اجرای طرح ملی مشاغل خانگی، دبیرخانه طرح در محلات، خمین و دلیجان با محوریت نیم‌ور محلات و ساوه و زرندیه با محوریت ساوه افتتاح شده و دبیرخانه طرح در اراک، کمیجان، شازند، خنداب، تفرش، آشتیان و فراهان با محوریت اراک بزودی افتتاح خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی اشتغال جهاد دانشگاهی مشاغل خانگی توسعه مشاغل خانگی طرح ملی توسعه اجرای طرح ملی استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۶۶۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه همه جانبه مناسبات با آفریقا از اولویت‌های سیاست خارجی ایران

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، «انگاته روبارد» وزیر شرکت‌های کوچک و متوسط آفریقای مرکزی که برای شرکت در دومین همایش ایران و آفریقا و نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران به تهران سفر کرده است، با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفتگو کرد.

 امیرعبداللهیان در این دیدار توسعه و ارتقای همه جانبه مناسبات با قاره آفریقا را از اولویت‌های سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران دانست.

وزیر امور خارجه کشورمان همچنین تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران برای توسعه مناسبات دوجانبه با جمهوری آفریقای مرکزی در زمینه‌های مورد نیاز این کشور به ویژه در حوزه‌های کشاورزی، علمی و فناوری و آموزشی آمادگی خود را اعلام می‌دارد.

«انگاته روبارد»، وزیر شرکت‌های کوچک و متوسط آفریقای مرکزی نیز با اشاره به اهمیت پذیرش دعوت جمهوری اسلامی ایران برای شرکت در دومین همایش ایران و آفریقا و اکسپو تهران و ابراز قدردانی از حسن میزبانی از ایشان و هیات همراه، پیشرفت‌ها و دستاورد‌های کشورمان در زمینه‌های علمی، فناوری و صنعتی را ستود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • از لزوم جدیت در تفکیک زباله، تا سهم فاضلاب خانگی در آلودگی رودخانه های رشت
  • واگذاری شازند کاملاً شفاف و در فرآیندی قانونی بوده است
  • ​​​​​​​توسعه همکاری محیط زیستی ایران و آفریقای مرکزی
  • اعلام آمادگی شرکت راه‌آهن جهت حمل بار ترانزیتی افغانستان به ترکیه
  • اقدام بانک ملی ایران در واگذاری پتروشیمی شازند بسیار ارزشمند است
  • توسعه همه جانبه مناسبات با آفریقا از اولویت‌های سیاست خارجی ایران
  • آمادگی ایران برای همکاری صنعتی با آفریقا/ رابطه برد_برد می‌خواهیم
  • آمادگی مشترک پلیس راه، هلال احمر، اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و اورژانس شهرستان تکاب برای مقابله با حوادث غیر مترقبه
  • پرداخت ۱۲۰ درصدی تسهیلات مشاغل خانگی شهر همدان
  • اجرای همایش شورا‌های اسلامی شهر و روستا