Web Analytics Made Easy - Statcounter

در هفته دوم لیگ برتر بسکتبال بانوان، دیدارهای گروه دوم لیگ برتر بسکتبال بانوان پنج شنبه و جمعه ۲۲ و ۲۳ آبان پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، دیدارهای گروه دوم لیگ برتر بسکتبال بانوان پنج شنبه و جمعه ۲۲ و ۲۳ آبان ۹۹ در سالن دانشگاه آزاد واحد تهران شمال پیگیری شد. در حالی که در هفته گذشته ۸ بازیکن به کرونا ویروس مبتلا شدند و دو بازی لغو شد این هفته با توجه به منفی بودن جواب تست‌ها تمام بازی‌ها انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دیدار افتتاحیه گروه دوم پالایش نفت آبادان مقابل سپهرداد تهران قرار گرفت. دختران پالایشی موفق شدند ۹۹ بر ۶۳ سپهرداد تهران را شکست دهند.

در دیگر بازی‌های پنج شنبه، تیم شهرداری گرگان نایب قهرمان دوره قبل ۶۷ بر ۵۸ نوشت افزار کنکو را مغلوب کرد و شهرداری قزوین ۷۵ بر ۴۷ مولتی کافه مشهد را شکست داد.

در بازی‌های روز جمعه، تیم شهرداری قزوین با هدایت افسانه حسن نایبی در برابر کنکو ۶۲ بر ۵۸ توانست در مسابقه‌ای دشوار و نزدیک به دومین پیروزی خود برسد.

در این بازی تیم شهرداری قزوین در کوارتر اول ۸ بر ۱۲ و در کوارتر دوم ۹ بر ۱۹ پیروز شد، اما در کوارتر سوم دختران کنکو با هدایت زهرا اسلام زاده کام بک زده و ۲۴ بر ۱۸ کوارتر سوم را به سود خود پایان دادند. در کوارتر چهارم کنکو ۱۷ بر ۱۳ پیروز شد اما در مجموع نتوانست عقب ماندگی نیمه اول خود را جبران کند و بازی با نتیجه ۶۲ بر ۵۸ به نفع شهرداری قزوین پایان گرفت.

در بازی دوم روز جمعه، پالایش نفت آبادان با برد ۸۳ بر ۵۱ مقابل مولتی کافه مشهد به صدرنشینی گروه رسید. دختران نفت برتری فنی خود را با پیروزی در کوارتر اول و دوم به ترتیب با ۲۴ بر ۸ و ۲۳ بر ۶ امتیاز نشان دادند. پالایش نفت در کوارتر سوم ۱۷ بر ۱۹ مولتی کافه را مغلوب خود کرد. در کوارتر چهارم مولتی کافه با نتیجه ۲۰ بر ۱۷ به پیروزی رسید ولی در نهایت شکست را پذیرفت. به طور کلی در دو کوارتر سوم و چهارم تیم مولتی کافه عملکردی درخشان داشت.

در حساس‌ترین بازی روز جمعه، بانوان شهر گرگان، نایب قهرمان فصل گذشته در مقابل تیم سپهرداد با نتیجه ۷۶ بر ۷۳ شکست خورد. در این بازی سپهرداد در کوارتر نخست ۲۲ بر ۱۶ پیروز شد اما در کوارتر دوم، دختران گرگان بازی بهتری داشتند و ۲۱ بر ۱۰ پیروز کوارتر دوم شدند.

سپهرداد با ۲۵ بر ۲۱ در کوارتر سوم پیروز شد. در کوارتر چهارم و در حالی که سپهرداد این کوارتر را با یک امتیاز عقب‌تر از تیم گرگان شروع کرد اما توانست با ۱۹ بر ۱۵ در این کوارتر به برتری برسد و با نتیجه نزدیک ۷۶ بر ۷۳ پیروز دیدار باشد.

کد خبر 455285

منبع: ایمنا

کلیدواژه: لیگ برتر بسکتبال بانوان لیگ برتر بسکتبال فدراسیون بسکتبال ورزش بانوان ورزش زنان کرونا در ورزش شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق بسکتبال بانوان شهرداری قزوین مولتی کافه کوارتر سوم پیروز شد دوم لیگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۶۶۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن قهرمانی مسی‌های شکست‌ناپذیر در دل کویر

به گزارش "ورزش سه"، صنعت مس کرمان با کسب نوزدهمین پیروزی خود و 40 امتیاز سه هفته مانده به پایان سی و شششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور قهرمانی خود را جشن گرفت.

عصر امروز و در هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال صنعت مس کرمان با شکست زغال سنگ طبس در خانه خود، با کسب نوزدهمین پیروزی پیاپی خود، کاپ قهرمانی لیگ برتر هندبال را به کرمان برد.

نارنجی‌پوشان در این دیدار با عملکردی بهتر نسبت به حریف سرشناس خود، توانستند با پیروزی 24 -32 در میان هواداران خود جشن قهرمانی بگیرند. 

صنعت مس با این پیروزی اختلاف امتیاز خود را با تیم دوم و سوم جدول رده‌بندی به 7 رساند تا سه هفته مانده به پایان لیگ قهرمانی خود را قطعی کند. 

صنعت مس در هفته بیستم لیگ برتر هندبال مهمان پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد است.

دیگر خبرها

  • جدال شهرداری گرگان با الریاضی لبنان برای قهرمانی
  • حضور توپکا و شاهان میاندورود در دور برگشت لیگ دسته دوم بسکتبال بانوان کشور
  • امیدهای تیم بسکتبال شهرداری گرگان زنده می‌شود؟
  • شمس آذر 2-1 پیکان؛ اوج هیجان در قزوین؛ پیروزی، تساوی و دوباره پیروزی!
  • هاشمی: از حرف‌هایم سوء برداشت شد/ با یک فرد مشکل داشتیم
  • پیروزی ذوب آهن در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • بسکتبال بالا و پایین دارد، اما برد خوبی داشتیم
  • جشن قهرمانی مسی‌های شکست ناپذیر در دل کویر
  • جشن قهرمانی مسی‌های شکست‌ناپذیر در دل کویر
  • ذوب‌آهن به نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال برگشت/ جبران شکست مقابل طبیعت