Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که یکی از اهداف طرح جهش تولید و تامین مسکن بازگرداندن تعادل بین عرضه و تقاضا در بازار مسکن با تکلیف دولت به ساخت واحدهای مسکونی است.

اسماعیل حسین زهی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به تاثیرات طرح جهش تولید و تامین مسکن بر روی بازار بیان کرد: طرح جهش تولید و تامین مسکن از سوی کمیسیون عمران به منظور ساماندهی بازار مسکن تهیه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کلیات این طرح در جلسه علنی مجلس به تصویب رسیده و جزئیات آن با حضور کارشناسان نخبه و نمایندگان مرکز پژوهش های مجلس در کمیسیون بررسی شده است.

وی در ادامه اظهار کرد: یکی از اهداف این طرح بازگرداندن تعادل بین عرضه و تقاضا در بازار مسکن با تکلیف دولت به ساخت واحد های مسکونی است. در این طرح پیش بینی شده تا زمین ارزان قیمت و مصالح با قیمت تمام شده در اختیار تولید کنندگان واقعی قرار گیرد.

نماینده مردم خاش در مجلس تصریح کرد: بر اساس این طرح سالانه حدود یک میلیون واحد تا سال ۱۴۰۴ با همکاری دستگاه های ذی ربط ساخته خواهد شد و در اختیار اقشار آسیب پذیر و واجد شرایط قرار خواهد گرفت. با ایجاد تعادل بین عرضه و تقاضا در بازار مسکن می توان تا حدودی جلوی افزایش قیمت ها را گرفت.

وی در ادامه تاکید کرد: از سوی دیگر سیاست های مالیاتی نیز در این طرح دیده شده که می تواند ابزاری برای کوتاه کردن دست دلالان از این بازار باشد؛ به طور کلی این طرح دارای تاثیراتی هم در کوتاه مدت و هم در بلند مدت در بازار مسکن خواهد بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: طرح جهش و رونق تولید مسکن طرح جهش تولید و تامین مسکن بازار مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۶۶۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت زندگی محمد دبیر سیاقی در نمایشگاه کتاب عرضه می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، کتاب «محمد دبیر سیاقی: احوال و آثار» نوشته مهدی مظفری ساوجی توسط انتشارات سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران در سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران عرضه می‌شود.

این‌کتاب از مجموعه سرگذشت‌نامه‌ها و یادنامه‌هاست که تلاش می‌کند تصویری از زندگی و فعالیت های علمی محمد دبیرسیاقی به عنوان پژوهشگر، لغت شناس و مصحصص متون کهن ارایه کند.

«محمد دبیر سیاقی: احوال و آثار» با ۱۶۶ صفحه و قیمت ۱۳۰ هزار تومان عرضه می‌شود.

کد خبر 6098314 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • با اجرای قانون «ساماندهی بازار زمین» التهابات در بخش مسکن کاهش می‌یابد
  • حسینی: مجلس نظام ارزی را بازبینی می‌کند
  • قانون تامین مالی تولید و زیرساخت‌ها ابلاغ شد
  • ۶۰ درصد صندلی‌های دور دوم مجلس به صورت الکترونیک انتخاب می‌شود
  • روایت زندگی محمد دبیر سیاقی در نمایشگاه کتاب عرضه می‌شود
  • بازار سیب‌زمینی، پیاز و گوجه‌فرنگی تامین است
  • چرا بورس درجا می‌زند؟!
  • راه حل مشکل لاستیک/واردات یا توجه به تولید؟
  • تایید طرح ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره‌بها
  • جزئیات جریمه قطعی بدحجابی از زبان عضو کمیسیون ویژه لایحه عفاف و حجاب