Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور آمریکا در یک کنفرانس خبری درباره عملکرد دولت خود در همه گیری کووید ۱۹ به اظهار نظر پرداخت.

به گزارش شریان نیوز،به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا از عملکرد دولت خود در مبارزه با ویروس کرونا دفاع کرد.

 


بر این اساس، ترامپ در کنفرانس خبری خود در کاخ سفید گفت: شرکت فایزر، غول داروسازی آمریکا موفق به آزمایشی فراتر از انتظار درباره واکسن کرونا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بسیاری از رهبران کشور‌های جهان این موضوع را به من تبریک گفتند.

وی افزود: واکسن‌های دیگری نیز در هفته‌های آتی رونمایی خواهند شد. بزودی میلیون‌ها دوز از واکسن کرونا را در تمامی ایالت‌های آمریکا به جز ایالت نیویورک که فرماندار دموکراتش این واکسن را قبول ندارد توزیع خواهیم کرد. این واکسن تا ماه آوریل برای تمامی شهروندان آمریکایی در دسترس خواهد بود.

ترامپ با اشاره به عملکرد دولتش در مبارزه با کووید ۱۹ گفت: آمریکا کمترین میزان مرگ و میر ناشی از این بیماری را در مقایسه با دیگر کشور‌های جهان داشته است!

رئیس جمهور آمریکا در پایان با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری این کشور گفت: زمان مشخص خواهد کرد که چه کسی سکانداری کاخ سفید را در ماه ژانویه برعهده خواهد داشت.

دفاع ترامپ از عملکرد دولتش در مبارزه با ویروس کرونا درحالی مطرح می‌شود که آمریکا در صدر کشور‌های جهان از لحاظ شمار مبتلایان و قربانیان قرار دارد. تاکنون ۱۰ میلیون و ۶۴۰ هزار تن در ایالات متحده به ویروس کرونا آلوده و از این میان، ۲۴۳ هزار تن جان خود را از دست داده‌اند.

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۶۶۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظر وین رونی در مورد زمان اعلام خروج کلوپ از لیورپول و تاثیرش روی عملکرد بازیکنان / زیرنویس فارسی

نظر وین رونی در مورد زمان اعلام خروج کلوپ از لیورپول و تاثیرش روی عملکرد بازیکنان این تیم را مشاهده می کنید.

دانلود (4.5MB)

دیگر خبرها

  • بایدن هم مثل ترامپ عربستان را قربانی می‌کند؟
  • پیش‌بینی نتیجه انتخابات آمریکا توسط پیش‌گوی معروف
  • نظر وین رونی در مورد زمان اعلام خروج کلوپ از لیورپول و تاثیرش روی عملکرد بازیکنان / زیرنویس فارسی
  • ۱۸ درصد جمعیت جامعه عشایری ایلام در شهرستان آبدانان زندگی می‌کنند
  • انتقاد بایدن از ترامپ در مهمانی در کاخ سفید
  • کمک‌ های جدید آمریکا چه معنایی برای اوکراین و پوتین دارد؟
  • پرچم ایران در دست تظاهرکنندگان ایالت اوتاوا آمریکا
  • وقوع گردباد‌ های قدرتمند در ایالت‌ های آمریکا (فیلم)
  • وقوع گردباد‌های قدرتمند در ایالت‌های آمریکا + فیلم
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند