Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@15:26:08 GMT

مدرسه استارتاپی هوش مصنوعی برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۶۶۵۷۳

مدرسه استارتاپی هوش مصنوعی برگزار می‌شود

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، مرکز تحقیق و توسعه همراه اول در راستای مشارکت در توسعه اکوسیستم استارتاپی کشور و با هدف استفاده از ظرفیت دانش و فناوری در راستای اولویت‌های این شرکت، به مشارکت در برگزاری مدرسه استارتاپی هوش مصنوعی پرداخته است.

این مدرسه استارتاپی که توسط مرکز توسعه مهارت‌های اقتصاد دیجیتال (ماد) و با حمایت ستاد توسعه فناوری‌های اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و همکاری شتاب‌دهنده هوش مصنوعی همتک و شبکه یادگیری مهارت کی‌ورک برگزار خواهد شد، امکان استفاده از آموزش‏‌های تخصصی مورد نیاز برای توسعه کسب‌وکار در حوزه هوش مصنوعی، استفاده از تجربه و دانش مدرسان اکوسیستم استارتاپی کشور و تمرکز بر مسائل و اولویت‏‌های واقعی بازار کار به‎‌عنوان محوریت شکل‌گیری تیم‌های استارتاپی را برای شرکت‌کنندگان فراهم می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر حداکثر تا تاریخ ٢٧ آبان‌ماه به نشانی اینترنتی https://maadcenter.com/ai-startup-school  و صفحه این رویداد در شبکه اجتماعی اینستاگرام به نشانی instagram.com/maad_center مراجعه فرمایند.

در این دوره علاوه بر ارائه فضای استقرار جهت آموزش‎های تخصصی و منتورینگ در طی دوره، به سنجش توان فردی به‌ منظور تشکیل تیم‏‌های استارتاپی پرداخته می‌شود.

معرفی ایده‌ها و تیم‌های برتر به شتابدهنده‌ها و نهادهای حمایتی از دیگر امکاناتی است که در این دوره ارائه می‌شود.

کد خبر 5070856

منبع: مهر

کلیدواژه: هوش مصنوعی استارت آپ همراه اول ویروس کرونا نوآوری تحقیقات علمی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری واکسن کرونا فناوری فضایی شرکت دانش بنیان تولید دانش بنیان ربات ایالات متحده امریکا حاکمیت سایبری امنیت اطلاعات سامسونگ ایرانسل هوش مصنوعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۶۶۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یوتیوب روی توسعه ابزار جدید هوش‌مصنوعی کار می‌کند

در حال حاضر، تمام شرکت‌های حوزه فناوری به دنبال رویکرد‌هایی برای اضافه‌کردن قابلیت‌های هوش مصنوعی به سرویس‌های خود هستند. گوگل نیز از این قاعده مستثنی نیست و به تازگی به ابزار هوش مصنوعی جدیدی برای کمک به تولیدکنندگان محتوا یوتیوب اشاره کرده که در زمینه ساخت ویدیو‌های جدید به آن‌ها کمک می‌کند.

لیست ویژگی‌های در حال آزمایش یوتیوب به‌تازگی آپدیت شده و گوگل در آن به یک «ابزار هوش مصنوعی الهام‌بخش محتوا در دسکتاپ استودیو» اشاره کرده است. این ابزار که هم‌اکنون در حال آزمایش است، برای «الهام‌بخشی محتوا» طراحی شده است تا به تولیدکنندگان محتوای این پلتفرم کمک کند ایده‌های جدیدی پیدا کنند.

قابلیت‌های ابزار هوش مصنوعی یوتیوب

به گفته یوتیوب، این ابزار هوش مصنوعی جدید می‌تواند در موارد زیر به کاربران کمک کند:

-نوع محتوا و موضوعی که بینندگان بیشتر می‌خواهند تماشا کنند

-موضوعات خلاقانه جدیدی که تاکنون به آن‌ها پرداخته نشده است و پتانسیل کافی را دارند

-نکاتی برای شروع فرایند خلاقیت سازندگان محتوا

در حال حاضر، تنها کانال‌هایی که ویدیو‌ها خود را به زبان انگلیسی منتشر می‌کنند بخشی از این آزمایش این ابزار جدید هستند، اما انتظار می‌رود در صورت موفقیت‌آمیز بودن، به‌زودی برای مخاطبان گسترده‌تری عرضه شود.

آزمایش ویژگی‌های جدید یوتیوب معمولاً برای مدت زمان و گروه محدودی از افراد در دسترس قرار می‌گیرد، بنابراین ممکن است هنوز این ابزار هوش مصنوعی در دسترس شما قرار نگرفته باشد. با این حال، می‌توانید از طریق Research که در بخش یوتیوب استودیو قرار دارد، در دسترس بودن این ویژگی را بررسی کنید.

گوگل در زمینه موتور جستجو، با رقیب جدی بزرگی، چون OpenAI مواجه شده است که گفته می‌شود این هفته از موتور جستجو ChatGPT رونمایی خواهد کرد. با این حال، غول موتور جستجو دارای سرویس‌های بسیار زیادی، چون یوتیو‌ب است که برای آن‌ها ابزار‌های هوش مصنوعی توسعه می‌دهد. این شرکت اوایل امسال، ابزار جدیدی را به Creator Studio اضافه کرده بود که سازندگان از طریق آن می‌توانند محتوا‌هایی که با هوش مصنوعی تولیدشده‌اند را برای کاربران مشخص کنند.

منبع: دیجیاتو

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی فناوری

دیگر خبرها

  • هوش مصنوعی راهی برای کلاهبرداری است!
  • سرمایه‌گذار معروف: هوش مصنوعی راهی برای کلاهبرداری است
  • این فناوری زمین را از گزند سیارک ها حفظ می کند
  • مایکروسافت استفاده از ابزار هوش مصنوعی تشخیص چهره را برای پلیس آمریکا ممنوع کرد
  • پردازش انسان‌گونه داده‌ها با استارت‌آپ «هوش فضایی»
  • مرکز تحقیقات «هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء» مجوز فعالیت گرفت
  • صدور مجوز تأسیس مرکز تحقیقات«هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء» دانشگاه آزاد سیرجان
  • داده‌های آموزشی هوش مصنوعی عرصه جدید رقابت شرکت‌های بزرگ فناوری
  • پایان سلطه گوگل با این موتور جست‌وجوی جدید
  • یوتیوب روی توسعه ابزار جدید هوش‌مصنوعی کار می‌کند