Web Analytics Made Easy - Statcounter

سجاد برنجی در گفتگو با خبرنگار مهر خواستار تصمیم گیری یکسان برای شهرستان‌های غرب استان تهران به ویژه ملارد با استان البرز شد و افزود: مردم ملارد روزانه در تردد بین شهرهای بزرگ کرج و تهران هستند و تصمیمات غیر یکسان بین این شهرها و نیز مردم ملارد و دیگر شهرستان‌های غرب استان تهران مشکلاتی را ایجاد می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به روند افزایشی شیوع کرونا اشاره کرد و گفت: با توجه به این روند درخواست تعطیلی اصناف ملارد از ساعت ۱۸ به ستاد استانی مقابله با کرونا ارائه شده است و منتظر تصمیم گیری این ستاد هستیم، چرا که سلامت شهروندان اولویت اول ما است.

فرماندار ملارد افزود: افزایش محدودیت‌ها سبب کاهش تردد در سطح شهرستان و کنترل شیوع ویروس کرونا خواهد شد، بررسی‌های میدانی نشان می‌دهد، که در زمانی ک ه محدودیت‌ها در شهرستان‌های مجاور اجرا شود، شلوغی و افزایش تردد به شهرستانی که چنین محدودیت‌هایی ندارد، منتقل می‌شود.

کد خبر 5070901

منبع: مهر

کلیدواژه: سجاد برنجی فرمانداری ملارد محدودیت های کرونایی ویروس کرونا شیراز شیوع کرونا بارش باران آمار کرونا بوشهر محدودیت های کرونایی گرگان کرمانشاه ستاد ملی مقابله با کرونا شهرکرد مجلس شورای اسلامی هفته کتاب شهرستان کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۶۶۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت ترافیکی کندوان لغو شد

عکس آرشیوی است.

به گزارش «تابناک»، سید محسن هاشمی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به لغو محدودیت تردد در محور کندوان و آزادراه تهران - شمال گفت: در حال حاضر تردد در محور کندوان مسیر شمال -جنوب محدوده‌های دزد بن، هزار چم و ولی آباد نیمه سنگین و گاهی اوقات سنگین است.

وی افزود: همچنین تردد در محور هراز محدوده‌های چلاو، بایجان و شاهندشت به ویژه در مسیر جنوب به شمال نیمه سنگین تا سنگین و ترافیک در دیگر راه‌های استان عادی و روان است.

وی ادامه داد: از نظر شرایط جوی نیز هیچ گونه مداخله جوی در استان شاهد نیستیم.

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت ترافیکی در قائم‌شهر
  • محدودیت ترافیکی کندوان لغو شد
  • محدودیت تردد در هراز و چالوس/ ترافیک سنگین در محورهای شمالی
  • محور‌های دارای محدودیت تردد؛ جاده چالوس و آزادراه تهران شمال یک طرفه شد
  • محدودیت‌های تردد در معابر تهران به مناسبت شهادت امام صادق (ع)
  • محدودیت تردد در بزرگراه شهید خرازی
  • ممنوعیت تردد در بزرگراه شهید خرازی/ شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند
  • ممنوعیت تردد در بزرگراه خرازی غرب تهران
  • محدودیت تردد در بزرگراه شهید خرازی/ شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است