Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@21:42:03 GMT

آمادگی عبدالرزاق حمدالله برای دیدار با الهلال

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۶۶۷۶۸

آمادگی عبدالرزاق حمدالله برای دیدار با الهلال

آقای گل فعلی لیگ قهرمانان آسیا، با غلبه بر کرونا برای دیدار با الهلال آماده می شود.

به گزارش "وزرش سه"، تیم النصر عربستان که این روزها، دوران خوبی را پشت سر نمی گذارد و پس از شکست مقابل پرسپولیس در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا دچار یک بحران عمیقی شد، اکنون می تواند برای دربی بزرگ ریاض، بهترین مهاجم حال حاضر خود را به همراه داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


النصر پس از شکست در برابر پرسپولیس، لیگ حرفه ای عربستان را به بدترین شکل ممکن آغاز کردند و در 3 هفته ابتدایی مقابل رقبا شکست خوردند تا ضعیف ترین شروع تاریخ النصر در لیگ عربستان به ثبت برسد.
اما بحران بعدی که گریبانگیر النصری ها شد، مثبت شدن تست کرونای 14 نفر از اعضای این تیم از جمله عبدالرزاق حمدالله آقای گل دو دوره گذشته لیگ عربستان و بهترین گلزن حال حاضر لیگ قهرمانان آسیا بود که شوک بزرگی را به این تیم وارد کرد.


اما با گذشت بحران و منفی شدن تست های جدید بازیکنان النصر، روز گذشته و با برپایی تمرین این تیم جهت آمادگی برای برگزاری دربی بزرگ ریاض در مقابل الهلال، بازیکنان اصلی النصر در تمرینات حضور پیدا کردند تا امیدواری هواداران این تیم برای حضور ستارگانشان در مقابل حریف دیرینه افزایش یابد.


عبدالرزاق حمدالله چهره ویژه النصری ها که در ابتدا به دلیل مشکلات مالی با مدیران این تیم و عدم دریافت حقوقش و سپس به دلیل ابتلا به کرونا نتوانسته بود در هر 3 دیدار ابتدایی این تیم در لیگ حرفه ای عربستان حضور پیدا کند، اکنون آماده نبرد حساس با الهلال است.


در تمرین دیروز النصر، 5 بازیکن این تیم به دلیل حضور در اردوی تیم ملی عربستان، 4 بازیکن به دلیل حضور در رده های پایه و 4 بازیکن بخاطر ابتلا به کرونا غایب بودند.
النصر روز دوشنبه 3 آذر در حالی مهمان الهلال خواهد بود که با 3 امتیاز از 4 دیدار در رده سیزدهم قرار دارد و الهلال با 10 امتیاز در صدر جدول جای گرفته است.

النصر عربستان عربستان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: النصر عربستان عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۶۶۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس قربانی داد

فرشاد احمدزاده که علیرغم مصدومیت قدیمی در جدال مقابل استقلال ملاثانی برای این تیم به میدان رفت، اکنون با تشدید مصدومیتش وضعیت مبهمی برای حضور در تهران و همراهی این تیم خواهد داشت.

 احمدزاده که در انزلی و دیدار مقابل ملوان دچار آسیب دیدگی شده بود، مقابل استقلال ملاثانی و دیدار حذفی نیز در ترکیب تیمش به میدان رفت و در نهایت طلایی‌پوشان موفق شدند با شکست حریف خود، راهی مرحله بعدی این جام شوند.

اکنون، اما این هافبک تکنیکی با تشدید مصدومیتش پیگیر مراحل درمانی خود است و امروز نیز باید MRI بدهد تا وضعیتش مشخص شود. سپاهان قرار است روز ۱۲ اردیبهشت در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ مقابل پرسپولیس و در استادیوم آزادی قرار گیرد و باید دید احمدزاده قادر خواهد بود شرایط بازگشت را برای خود شکل دهد یا با بدشانسی این دیدار حساس را از دست خواهد داد.

احمدزاده که سابقه حضور در پرسپولیس را در کارنامه دارد، طی فصول اخیر و بعد از جدایی از این تیم، نمایشی موفق برابر سرخ‌ها در ترکیب تیم‌های فولاد خوزستان و سپاهان داشته و توانسته موفق به گلزنی نیز شود و برای این بازی نیز انگیزه زیادی دارد. او بعد از انجام ام آر آی باید مراحل درمانی خود را پشت سر بگذارد و در انتظار پاسخ پزشکی برای احتمال حضور و همراهی تیمش در این بازی باشد.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی النصر و الخلیج + فیلم
  • پیروزی النصر در شب بازگشت کریستیانو رونالدو
  • پیروزی النصر در بازی خارج از خانه
  • ساعت پخش زنده بازی النصر و الخلیج + پخش آنلاین
  • سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس قربانی داد
  • العین؛ تعبیر تدریجی یک رؤیا
  • چشم عقاب: فخرفروشی لیگ روشن به لالیگا!
  • الهلال، قهرمان هشتاد امتیازی لیگ عربستان
  • ادامه پیروزی‌های پیاپی الهلال در لیگ عربستان
  • انگیزه سرمربی الهلال: فرصت جدید برای موفقیت!