Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، جشن نو دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی از تاریخ ۲۴ آبان ماه به صورت مجازی برگزار می شود.

براساس این گزارش ، در این جشن که با توجه به شرایط کرونایی به صورت مجازی برگزار خواهد شد، ۱۱ دانشکده این دانشگاه در روزها و زمانبندی های تعیین شده به ارائه برنامه های متنوع خود برای آشنایی دانشجویان نو ورود خواهند پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وحید شالچی، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه در این خصوص گفت: جشن ورود به دانشگاه ۳۵۰۰ پذیرفته شده مقاطع مختلف این دانشگاه از تاریخ ۲۴ آبان ماه لغایت یکم آذرماه با حضور روسای دانشکده ها، استادان شاخص و نامی دانشکده ها به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به ضرروت آشنایی بیشتر دانشجویان جدید با فضاهای مختلف دانشگاه افزود: تلاش شده است فضای تعاملی و گفتگو محور در این مراسم به منظور پاسخ به سئوالات و ابهامات دانشجویان نوورود، لحاظ شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه اضافه کرد: پیام تبریک رئیس دانشگاه،سخنرانی رئیس دانشکده و حضور استادان شاخص هر دانشکده، پخش کلیپ معرفی دانشکده با هدف به تصویر کشیدن فضای دانشکده، موشن گرافی معاونت های دانشگاه و نیز پخش کلیپی از فضاهای دانشگاه و در نهایت پاسخ به پرسش دانشجویان از جمله برنامه های این مراسم خواهد بود.

وی در خصوص نحوه ورود دانشجویان نو ورود به این مراسم و نیز زمانبندی های مراسم هر  دانشکده گفت: این جشن ها در فضای مجازی برگزار خواهد شد و نحوه ورود دانشجویان در زمان های تعیین شده از طریق وب سایت دانشگاه و ارسال پیامک اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی فضای مجازی دانشگاه علامه طباطبائی مجازی برگزار خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۶۷۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد دانشکده‌ ویژه مادران در واحدهای دانشگاه‌ آزاد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، علی سروری‌مجد، قائم‌مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در بازدید از دانشکده ویژه مادران دانشگاه آزاد اسلامی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی (ره) شهرری، خواستار الگوگیری همه واحدهای دانشگاهی از این واحد دانشگاهی در ایجاد دانشکده‌های مختص بانوان شد و اظهار کرد:‌ با توجه به تأکید رئیس دانشگاه آزاد اسلامی دکتر طهرانچی و ظرفیت‌های موجود در واحد یادگار امام (ره) به‌زودی شاهد ایجاد رشته‌هایی که مورد اقبال و استقبال دانشجویان مادر در دانشکده بانوان است، خواهیم بود.

وی با خطاب قرار دادن مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی (ره) با تأکید بر راه‌اندازی مدرسه عالی مهارتی روان‌شناختی و مدرسه عالی مهارتی مادر و کودک در پردیس مادران افزود: آنچه از این واحد دانشگاهی انتظار می‌رود این است که به‌عنوان واحد نمونه در تأسیس دانشکده مختص بانوان، الگویی موفق برای سایر واحد‌ها در سطح کشور باشد.

قائم‌مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد: راه‌اندازی پردیس مادران و فعالیت‌هایی که در این حوزه صورت می‌گیرد نشان از توجه ویژه دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام(ره) نسبت به دانشجویان مادر است که این خود بسیار ارزشمند و جای قدردانی دارد.

سروری‌مجد گفت: دانشجو بودن معمولا شرایط خاصی دارد و فرد برای اینکه بدون دغدغه به تحصیل بپردازد، باید همه تمرکز خود را صرف درس خواندن کند؛ اما اشتغال، ازدواج و فرزندآوری شرایطی را برای دانشجو ایجاد می‌کند که گاهی ادامه مسیر برای دانشجویان با سختی و مشقت طاقت‌فرسایی همراه بوده به همین منظور ضرورت ایجاد امکانات و بستری مناسب برای ادامه تحصیل مادران اجتناب‌ناپذیر است. امیدوارم آنچه امروز به جمع‌بندی رسیدیم در یک برنامه زمانی مدون در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام (ره) و در سازمان مرکزی تحقق یابد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ایجاد دانشکده‌ ویژه مادران در واحدهای دانشگاه‌ آزاد
  • تحریم ورود واکسن توسط مدعیان آزادی و حقوق بشر/ مرجعیت علمی الویت وزارت علوم
  • تجمع دانشگاهیان زنجان درحمایت از خیرش دانشجویان آمریکا برگزار شد
  • ۳ عنوان نشریه دانشگاه قم به ISC ورود پیدا کرد
  • دانشجویان دانشگاه نیویورک: ورق علیه صهیونیست‌ها برگشته است
  • حمله به بازیگران زن معروف در تجمع امـروز دانشجویـان تهرانی | تصویر
  • تجمع دانشجویان زنجانی برگزار می شود
  • تجمع دانشگاهیان استان سمنان برگزار شد
  • اجتماع بزرگ دانشگاهیان کرمانشاه برگزار می شود
  • (عکس) دانشگاه شیراز در سال‌های قبل از انقلاب