Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش رکنا ، فرمانده انتظامی مهاباد گفت: کلاهبردار و جاعل روادید در یک عملیات غافلگیرانه توسط ماموران انتظامی مهاباد دستگیر شد.

سرهنگ ستاد محمد توحیدی فرمانده انتظامی مهاباد در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی شکایت چند نفر از شهروندان مهابادی مبنی بر اینکه فردی با اقدامات فریب کارانه و با ادعای تهیه روادید کشور آلمان اقدام به کلاهبرداری و جعل کرده بود، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این مقام ارشد انتظامی افزود: پس از تشکیل پرونده در پلیس آگاهی مهاباد برابر تحقیقات فنی و استعلامات تخصصی مشخص شد که متهم به طریق زیرکانه با همدستی ۲ نفر دیگر به برقراری ارتباط از طریق فضای مجازی با مالباختگان کرده و با واریز مبالغی توسط شاکیان به حساب فردی در کشور آلمان کلاهبرداری می‌کند.

سرهنگ توحیدی اضافه کرد: با تلاش شبانه روزی همکاران دایره مبارزه با جعل و کلاهبرداری این پلیسی و پس از کسب دستورات قضایی لازم، کلاهبردار شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

فرمانده انتظامی مهاباد با بیان اینکه ارزش تقریبی کلاهبرداری انجام شده ۱۰ میلیارد ریال می‌باشد، خاطر نشان کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده مقدماتی، تحویل مراجع قضایی شد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا رکنا کلاهبرداری پلیس فضای مجازی کلاهبرداری اخبار حوادث آلمان مرد جاعل کلاهبردار دستگیر شد سهام عدالت قیمت خودرو کرونا عکس ایران تلگرام تهران تجاوز فیلم دختر ترامپ کرونا مرد انتظامی مهاباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۶۷۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مخلان امنیت در مشهد دستگیر شدند

محمد چراغ جانشین فرمانده انتظامی مشهد گفت: در پی گزارش‌های متعدد شهروندان مبنی بر شرارت تعدادی اراذل و اوباش در محدوده شهرک حجت، بولوار نجف و روستای کوشک مهدی پیگیری موضوع در دستور کار پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی مشهد با رصد‌های اطلاعاتی خود مخفیگاه پنج نفر از این افراد شرور که به صورت مداوم مخفیگاه خود را تغییر می‌دادند، شناسایی و در ۲ اقدام ضربتی و غافلگیرانه آنها را دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی مشهد ادامه داد: در این عملیات چهار قبضه قمه، ۲ قبضه چاقو و هفت عدد چماق کشف شد.

چراغ بیان کرد: مزاحمت برای نوامیس، شرکت در نزاع‌های دسته جمعی، مجروح کردن چند شهروند، ایجاد رعب و وحشت برای اهالی و انتشار فلیم‌های درگیری در فضای مجازی از مهمترین عناوین مجرمانه در پرونده این متهمان است.

او با اشاره به معرفی متهمان به دادسرا، تصریح کرد: تحرکات و فعالیت‌های اراذل و اوباش و افرادی که قصد برهم زدن آرامش مردم را دارند، در رصد اطلاعاتی پلیس است و در صورت ارتکاب هرگونه اوباشگری و قانون شکنی پلیس مقتدرانه و قانونی عمل خواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • وحشت‌آفرینی شرور سابقه‌دار در غرب تهران
  • وحشت‌آفرینی شرور سابقه‌دار در غرب تهران | قدرت‌نمایی این مرد به زندان ختم شد
  • کشف ۵۴ تن نهاده دامی و آرد خارج از شبکه توزیع در شهرستان پلدختر
  • سارق سابقه‌دار منازل بهارستان دستگیر شد
  • گام به گام تا ویزای توریستی کانادا
  • بازداشت شرور وحشت آفرین در غرب تهران
  • کشف ۲ هزار و ۵۰۰ قطعه مرغ زنده فاقد مجوز بهداشتی در سرایان
  • کلاهبردار سابقه‌دار اشنویه‌ای دستگیر شد
  • مخلان امنیت در مشهد دستگیر شدند
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی و خانه باغ‌ها در مهاباد