Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-03@02:52:47 GMT

المان بندرعباس بهسازی می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۶۷۲۱۳

المان بندرعباس بهسازی می‌شود

مدیر شهرداری منطقه دو بندرعباس از بهسازی، نورپردازی و نقاشی المان بندرعباس خبر داد.

به گزارش ایمنا، مجتبی سلیمی با بیان اینکه المان‌ها نقش بسزایی در زیبایی معابر شهری دارند، اظهار کرد: با توجه به این مسئله، بهسازی و زیباسازی المان "بندرعباس" واقع در ورودی بلوار آیت الله طالقانی شروع شده است.

وی ادامه داد: سیمای شهر با رنگ آمیزی، نورپردازی مناسب و رفع خاموشی المان‌ها جلوه ویژه‌ای به خود می‌گیرد، در همین راستا رنگ آمیزی، ترمیم و بهبود روشنایی المان‌های سطح منطقه در دستور کار قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر شهرداری منطقه دو بندرعباس با بیان اینکه بهسازی و زیباسازی دیگر المان‌ها بر اساس اولویت بندی در دستور کار قرار دارد و به زودی انجام می‌شود، اظهار امیدواری کرد: با انجام این اقدامات و فعالیت‌ها، گامی در جهت بهسازی فضاهای شهری و زیباسازی چشم انداز معابر شهری برداشته شود.

وی با بیان اینکه بخش قابل توجهی از خدمات عمومی شهرداری توسط عده‌ای از افراد تخریب شده و یا به سرقت می‌رود، تصریح کرد: برخی به دلایل مختلف که عمدتاً از سر نا آگاهی است، دست به تخریب این المان‌ها زده و علاوه بر هدر دادن سرمایه و اموال عمومی چهره شهر را نازیبا می‌کنند.

سلیمی تاکید کرد: شهرداری شماره تماس ۱۳۷ مدیریت شهری را راه‌اندازی کرده تا اگر شهروندان شاهد آسیب زدن به المان‌های شهری بودند برای برخورد با فرد یا افراد مختلف با این شماره تماس بگیرند.

کد خبر 455303

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرداري بندرعباس کلانشهر شهر المان شهری شهرهاي ايران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق المان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۶۷۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین تجلیل از کارگران شهرداری بندرعباس

به مناسبت فرا رسیدن روز کار و کارگر، شهرداری بندرعباس در آیینی از ۲۵۰۰ کارگر این مجموعه تجلیل کرد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3078449 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • باغ مشاهیر ابر پروژه‌ای برای تمام مردم شهر است
  • فاز سوم کمربندی نسیم شمال قزوین آماده بهره‌برداری
  • انتصابات جدید در مناطق یک و چهار همچنین سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه
  • آیین تحلیل از ۲۵۰۰ کارگر شهرداری بندرعباس
  • آیین تجلیل از کارگران شهرداری بندرعباس
  • فعالیت کارگران سرزندگی و زیبایی را به شهر و شهروندان هدیه می‌دهد
  • فعالیت کارگران سرزندگی و زیبایی را به شهر و شهروند هدیه می‌دهد
  • نورپردازی المان‌های شهری شیراز با رنگ آبی در روز جهانی اتیسم
  • توزیع ۱۴ هزار تن آسفالت در معابر شهری تبریز
  • ساخت و بهسازی ۱۴۵ واحد مسکن مددجویی در بندرعباس