Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرکل ارشاد اسلامی استان کرمان از برگزاری بیست و هشتمین هفته کتاب و آمادگی استان برای برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، محمدرضا علیزاده صبح امروز در جمع خبرنگاران با گرامیداشت آغاز هفته کتاب و کتابخانه و روز کتابدار و گرامیداشت 24 آبان روز بزرگداشت علامه طباطبایی نویسنده تفسیر المیزان، فقیه، فیلسوف و مفسر قرآن کریم اظهار داشت: امسال بیست و هشتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران از 24 تا 30 آبان ماه با شعار "دانایی؛ مانایی" در شرایطی برگزار می‌شود که شیوع ویروس کرونا را داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا با وجود همه مشکلات و تهدیدهایی که برای جامعه داشت در این ایام فرصتی ایجاد کرد برای مراجعه به کتاب‌ها و کتابخانه‌هایی که سال‌ها در گوشه خانه‌ها خاک می‌خوردند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی شمال استان کرمان با اشاره به برنامه‌های هفته کتاب در استان کرمان بیان کرد: طرح پاییزه کتاب از امروز تا 30‌ام آبان ماه در 24 کتاب‌فروشی استان اجرا می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند تا سقف 200 هزار تومان کتاب‌های مورد نیاز خود با تخفیف 20 درصد خریداری کنند.

وی با یادآوری اینکه هر سال در این ایام در تکاپوی برگزاری هفته کتاب و نمایشگاه بزرگ کتاب در استان کرمان بودیم گفت: امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا برگزاری نمایشگاه کتاب در استان کرمان را نداریم.

علیزاده با بیان اینکه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به دنبال برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب بوده و استان کرمان نیز اعلام آمادگی کرده است افزود: در صورتی که نحوه برگزاری نمایشگاه مجازی مشخص شود ما نیز در استان کرمان آمادگی داریم تا میزبان این نمایشگاه باشیم.

وی با اشاره به اینکه از امروز تا جمعه 30 آبان ماه هفته کتاب است و برنامه‌های متعددی توسط دستگاه‌های فرهنگی استان برای هفته کتاب در برنامه است عنوان کرد: بالغ بر 10 دستگاه اجرایی طرح‌های خود را به ستاد هفته کتاب ارسال کردند که به تدریج در این هفته اجرا می‌شوند.

وزیر ارشاد: کتابداران میراث فرهنگی مکتوب و حلقه اتصال مخاطبان‌اندآغاز طرح پاییزه کتاب با مشارکت 835 کتابفروشیپیام رئیس مجلس شورای اسلامی به مناسبت روز ملی کتاب و کتابخوانی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی شمال استان کرمان با اشاره به اینکه نقد و اهدای کتاب، برگزاری مسابقه کتابخوانی، رونمایی از کتاب و ... از جمله برنامه‌هایی است که در این هفته در استان برگزار می‌شود گفت: برگزاری این برنامه‌های این هفته متناسب با شرایط شیوع کرونا و در فضای مجازی است.

وی با بیان اینکه در استان کرمان 81 موسسه انتشاراتی فعال داریم و 120 کتابفروشی به توزیع کتاب مشغولند افزود: در سال گذشته بالغ بر 170 میلیون تومان و 52 عنوان کتاب از ناشران و نویسندگان استان خریداری شده است.

انتهای پیام/511/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس کتاب در استان کرمان برگزاری نمایشگاه ارشاد اسلامی هفته کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۶۷۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشور آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس است

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از وزارت کشور، احمد وحیدی روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت در حاشیه سفر به مشهد مقدس اظهار کرد: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲۲ حوزه فراهم شده است.

وی افزود: این مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۸ حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

دومین دور انتخابات برای شکل گیری دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • اجرای بیش از ۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی مهرستان
  • گنبدکاووس آماده برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی است
  • نمایشگاه شهدا سمنان برای بازدید رهبر معظم انقلاب آماده می‌شود
  • یمن میهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • آغاز فعالیت کمیته ایمنی و سلامت سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • نظارت مدیریت بحران بر ایمنی نمایشگاه کتاب تهران
  • برگزاری جشن تولد برای مجموعه کتاب‌های پیامبران اولوالعزم در نمایشگاه کتاب
  • تعطیلی یک کتابفروشی و آغاز غرفه‌سازی ناشران در نمایشگاه کتاب
  • کشور آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس است
  • اتخاذ تدابیر لازم برای برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران