Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، پیروز حناچی در حاشیه افتتاح این طرح ها به خبرنگاران گفت: تعدادی از پروژه‌های محله‌ای منطقه ۱۰ امروز افتتاح شد که مهمترین آن احداث یک درمانگاه محلی و خیابان شهید دعوتی بود.

وی افزود: این پروژه ها محله محور هستند که در مقیاس محلی و عمدتا با نظر مردم محله، شورایاران و شهرداری منطقه و نواحی شکل گرفتند و اولویت‌بندی شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شهردار تهران ادامه داد: در واقع هم مطالبات مردم است و هم برنامه‌هایی است که برای آرام کردن فضاهای محلی و بالا بردن کیفیت محلات صورت می‌گیرد.  

به گفته وی، در مناطقی همچون منطقه ۹ و ۱۰ شاهد تراکم بالا هستیم و به همین دلیل خدمات محلی در آن‌ها پایین است. که مهمترین نیازها فضای سبز است و برای توسعه فضای سبز این محلات برنامه داریم و به زودی چند پارک جدید را در این مناطق کلنگ زنی خواهیم کرد.  

شهردار تهران خاطرنشان کرد: یکی از سرانه‌هایی که با توجه به طرح تفصیلی بررسی و کنترل می‌شود سرانه فضای سبز است، و در برخی از محلات با مساحت سرانه فضای سبز فاصله داریم و باید آن را جبران کنیم.  

وی همجنین درباره رعایت فاصله اجتماعی وعدم برگزاری مراسمات نیز گفت: اعلام کردیم با توجه به شرایط تهران برگزاری مراسم را منتفی کنند، چرا که شرایط کرونایی تهران نسبتا حاد است و باید همه رعایت کنند.

همچنین شهردار منطقه ۱۰ تهران نیز در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: احداث و بهره‌برداری بوستان‌های عارف قزوینی، دوچرخه و مهر و همچنین توسعه فضاهای سبز بوستان‌های منطقه از مهمترین طرح‌های قابل افتتاح امروز بود.

مجید رباطی افزود: راه اندازی مرکز فناوری هوشمند شهری و استارت آپ منطقه، توسعه فضای سبز خطی، بهره‌برداری از درمانگاه تخصصی و مرکز معاینه فنی، اصلاح هندسی و ایمن سازی خیابان رنجبر و همچنین توسعه پیاده‌راه سازی و رینگ دوچرخه از دیگر طرح‌هایی بود که امروز با حضور شهردار تهران افتتاح شد.

وی ادامه داد: عملیات احداث این ۳۰ طرح از سال گذشته آغاز شده که هم‌اکنون تمامی این طرح‌ها به مرحله بهره‌برداری رسید.

به گفته شهردار منطقه ۱۰، سرانه فضای سبز این منطقه ۲.۵۶ سانتی‌متر است که با افتتاح طرح‌های فضای سبز این سرانه به ۲.۶۹ سانتی متر افزایش یافت.

منطقه ۱۰ دارای سه ناحیه و ۱۰ شورایاری است. شاخص‌ترین محلات این منطقه، سلسبیل، هاشمی، بریانک، حسام‌الدین و قصرالدشت است.

این منطقه از شمال به خیابان آزادی، از شرق به بزرگراه نواب، از جنوب به خیابان قزوین و از غرب به بزرگراه یادگار امام محدود می‌شود.

جمعیت منطقه ۱۰ حدود ۳۲۷ هزار نفر و با تراکم ناخالص جمعیتی حدود ۳۹۹ نفر در هر هکتار مساحت کل منطقه، از پرتراکم‌ترین مناطق شهر تهران بین مناطق ۲۲ گانه محسوب می‌شود.

برچسب‌ها شهرداری تهران شهر تهران شهرداری منطقه ده تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرداری تهران شهر تهران شهرداری منطقه ده تهران شهرداری تهران شهر تهران شهرداری منطقه ده تهران اخبار کنکور فضای سبز منطقه ۱۰ طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۶۸۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرانه فضاهای آموزشی هرمزگان افزایش می‌یابد

ایسنا/هرمزگان مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان با اشاره به افتتاح ۸۰۰ کلاس درس در سال گذشته گفت: در سال تحصیلی آینده و در ماه‌های آینده بسته‌های جدید توسعه فضاهای آموزشی در استان مورد بهره برداری قرار می‌گیرد که‌ موجب ارتقای سرانه فعلی فضای آموزشی می‌شود.

‌محمد قویدل ‌۱۰ اردیبهشت ماه به مناسبت هفته معلم در جمع خبرنگاران با گرامیداشت این هفته اظهار کرد: در این هفته پیش‌بینی شده که بالغ بر ۳۷۰۰ برنامه در سطح مدارس، مناطق و استان برگزار کنیم که مهم‌ترین برنامه زنگ سپاس معلم خواهد بود.

وی افزود: این برنامه روز ۱۱ اردیبهشت در سراسر استان در همه مدارس با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار می‌شود، حضور در گلزار شهدا، دیدار با خانواده شهدای فرهنگی نیز جزو دیگر برنامه‌های این هفته است.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: حضور معلمان نمونه استانی در برنامه ملی و اجرای چند برنامه متنوع برای فرهنگیان در حوزه‌های فرهنگی و ورزشی دیگر برنامه‌های هفته معلم استان هرمزگان است.

وی با اشاره به اینکه سرانه فضای آموزشی استان بر اساس متوسط استانی در حال حاضر ۵.۲ متر مربع است، تصریح کرد: در بهمن و اسفندماه سال گذشته ۸۰۰ کلاس درس را مورد بهره برداری قرار دادیم که سبب شد سرانه شهرستانی نیز به میزان استانی برسد.

قویدل گفت: در سال تحصیلی آینده و در ماه‌های آینده نیز بسته‌های جدید توسعه فضاهای آموزشی در استان پیش‌بینی شده که‌ این عدد و سرانه آموزشی ارتقا خواهد یافت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سرانه فضای‌ورزشی مهاباد ۳۵ سانتی‌مترمربع است
  • افزایش سرانه فضای ورزشی در شرق تهران
  • تسهیل در روند اجرای بزرگراه شهید شوشتری ظرف ۱۰ روز آینده
  • ملاقات مدیرعامل باشگاه استقلال و شهردار منطقه ۵ تهران
  • جلوگیری از تضییع حقوق شهرداری تهران در پرونده ۷۷ میلیاردی
  • سرانه فضاهای آموزشی هرمزگان افزایش می‌یابد
  • برچیده شدن بزرگترین مرکز تجمع معتادان در منطقه ۷ تهران
  • از اجرای ۱۲۰ پروژه تا افتتاح یک باغ بانوان طی دو ماه آینده در منطقه ۵ شیراز
  • کمبود ۳۰ درصدی فضای ورزشی در کهریزک/ خانه کشتی افتتاح می‌شود
  • انفصال از خدمت شهردار گلستان صحت ندارد