Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@02:16:27 GMT

طومار هر متجاوزی را به سرعت درهم می‌پیچیم

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۶۸۱۵۸

طومار هر متجاوزی را به سرعت درهم می‌پیچیم

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش صبح امروز در حاشیه مراسم افتتاح پروژه ۴۷ واحدی مسکن سازمانی مهر ولایت و مجموعه فرهنگی رفاهی شهید سلامت‌بخش در جمع خبرنگاران با اشاره به تأکید فرمانده معظم کل قوا بر ارتقای سطح معیشت و کرامت انسانی کارکنان،گفت: در حوزه معیشتی و امتثال اوامر فرماندهی معظم کل قوا، ۲۸ طرح «لبیک» برای جامعه هدف را تعریف کردیم که هرکدام یک جامعه هدف خاص دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به‌عنوان مثال، در زمینه‌های مسکن سازمانی، مسکن شخصی، کمک به ازدواج کارکنان و کمک به بهبود بیماران تلاش می‌کنیم و در ابعاد مختلف معیشت کارکنان گام برداشته‌ایم تا یک نیروی زمینی در تراز انقلاب اسلامی داشته باشیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش تاکید کرد: اکنون ما در بحث مسکن شخصی و سازمانی وارد عمل شده‌ایم و برای ساخت و تحویل ۲۳ هزار واحد مسکونی سازمانی برنامه‌ریزی کرده و در حال احداث آن‌ها هستیم.

امیر حیدری خاطرنشان کرد: در رابطه با مسکن شخصی هم تقریباً گامی بلندتر از قبل برداشته ایم و یک برنامه طولانی‌مدت را با حمایت بنیاد تعاون آجا پایه‌گذاری کردیم؛ در همین رابطه ۱۶ تعاونی موفق را ایجاد کرده‌ایم که مسئولیت ساخت منازل شخصی را بر عهده دارند.

وی در ادامه در خصوص ارتقای توان رزمی نیروی زمینی، گفت: مطابق بازدیدهایی که قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیا (ص)، ستاد کل نیروهای مسلح و ستاد فرماندهی ارتش جمهوری اسلامی از ما دارند، تلاش کردیم تا توان نیروها را تا حد قابل قبولی ارتقا دهیم؛ به گونه‌ای که امروز ما هم در مرزهای غرب کشور، هم در مرزهای شرق و جنوب شرق کشور حضور داریم و با توجه به مشکلاتی که میان کشورهای آذربایجان و ارمنستان به‌وجود آمده است، اخیراً در مرزهای شمال غرب کشور نیز مستقر شدیم که این نشان‌دهنده توان و آمادگی رزمی نیروی زمینی است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش تصریح کرد: امروز نیروی زمینی آماده اجرای مأموریت‌های مختلف است و سطح آمادگی کارکنان خود را به گونه‌ای ارتقا داده که در هر لحظه توان اجرای عملیات در صحنه‌ها و عرصه‌های مختلف را دارند.

امیر حیدری در خصوص آخرین وضعیت یگان‌های مختلف نزاجا، بیان کرد: امروز نیروی زمینی در حوزه پهپاد وضعیت مطلوبی دارد و می‌تواند پاسخگوی تهدیدات باشد و اعلام می‌کنیم که نیروی زمینی در بالاترین وضعیت آمادگی رزمی قرار دارد که می‌تواند طومار هر متجاوز نابخردی را به سرعت درهم بپیچد.

وی با بیان اینکه ما باید در مرزها حضور داشته باشیم، گفت: حضور در مرز یعنی تولید امنیت و بالا بردن روحیه و آرامش خاطر مردم، چراکه خط قرمز ما امنیت کشور و مردم است.

کد خبر 5071012 هادی رضایی

منبع: مهر

کلیدواژه: امیر حیدری نیروی زمینی نیروی زمینی ارتش امیر کیومرث حیدری مجلس شورای اسلامی ایالات متحده امریکا محمد جواد ظریف هیئت دولت حسن روحانی پاکستان اسحاق جهانگیری وزارت امور خارجه حجت الاسلام حسن روحانی محمد باقر قالیباف برجام انتخابات آمریکا محمدجواد ظریف جمهوری اسلامی ایران نیروی زمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۶۸۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حزب الله لبنان یک پایگاه اسرائیل را درهم کوبید

حزب الله لبنان پنجشنبه شب اعلام کرد که یک پایگاه‌ نظامی رژیم صهیونیستی را هدف قرار داده است.

به گزارش ایرنا به نقل از رسانه جنگ نیروهای مقاومت لبنان، در این عملیات یک پایگاه ارتش رژیم صهیونیستی در شهرک صهیونیستی «شتولا» در شمال فلسطین اشغالی استفاده می‌کردند، هدف قرار داده است.

حزب الله اعلام کرد که همچنین مقر فرماندهی لشکر ۹۱ رژیم صهیونیستی نیز در پادگان «برانیت» با سلاح موشکی هدف قرار گرفته است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند پایگاه‌های ارتش این رژیم در منطقه الجلیل العلیا در شمال فلسطین اشغالی از جنوب لبنان هدف حمله موشکی قرار گرفتند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • دیدار رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا و فرمانده نیروی هوایی ارتش با خانواده شهید زاهدی
  • سلاح رعب‌آور روسی که استحکامات غیرقابل نفوذ را درهم می‌کوبد
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوب شرقی
  • سلاح رعب آوری که استحکامات غیرقابل نفوذ را درهم می‌کوبد
  • «توس۳» موشک انداز بی رحمی که همه استحکامات را درهم می‌کوبد
  • عکس | بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • تصاویری از فرمانده بلندپایه سپاه در مرزهای سیستان و بلوچستان
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • بازدید هیأت نظامی جمهوری آذربایجان از تیپ ۶۵ نوهد نیروی زمینی ارتش
  • حزب الله لبنان یک پایگاه اسرائیل را درهم کوبید