Web Analytics Made Easy - Statcounter

طرح «هر کارمند یک فرزند معنوی» با هدف حمایت از فرزندان ایتام و محسنین با مشارکت کارکنان دستگاه‌ها و ادارات دولتی و خصوصی برای حمایت از ایتام و محسنین نیازمند تحت حمایت کمیته امداد در استان خوزستان اجرا می‌شود.

«جمال شیبه» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: تفاهم‌نامه‌ای فی ما بین بسیج ادارات و کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان در راستای افزایش همکاری‌های مشترک جهت تحقق مطلوب‌تر منویات مقام معظم رهبری در کمک مومنانه به نیازمندان با محوریت فرزندان ایتام و محسنین نیازمند تحت حمایت ادارات کمیته امداد استان منعقد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان افزود: توسعه همکاری‌های مشترک در زمینه فراهم کردن حمایت از فرزندان ایتام و محسنین از طریق جذب حداکثری حامی جهت حمایت مادی و معنوی فرزندان ایتام و محسنین و تلاش در جهت تبیین اهداف متعالی بسیج و هدایت و ترغیب فرزندان ایتام به عضویت در بسیج محلات امری مهم است. 

 

وی هدف از اجرای این طرح را تلاش در جهت بهبود شاخص عدالت اجتماعی، ایجاد روحیه تعاون و همدلی و توسعه فرهنگ احسان و نیکوکاری، حمایت از ایتام نخبه و مستعد، آشنایی بیشتر جامعه بسیجیان با نیازها، مسائل و مشکلات نیازمندان و آشنایی بیشتر جامعه مددجویان با فرهنگ مقاومت و بسیج است.

 

شیبه با بیان اینکه طرح اكرام «هر کارمند یک فرزند معنوی» برنامه‌ای انسان‌دوستانه است كه برای ياری و حمايت كودكان بی‌‍سرپرست طراحی به اجرا درآمده است اضافه کرد: بر اساس اين طرح هر فرد حقيقی يا حقوقی كفالت مادی و معنوی يک يا چند نفر از ايتام واجد شرايط، فرزندان یتیم بی‌سرپرست دختر تا زمان ازدواج و پسر زیر 18 سال مورد حمایت مادی و معنوی حامیان خیر که آمادگی خود را جهت رسیدگی و معاضدت ایتام اعلام کرده‌اند، قرار می‌گیرند.

 

وی یاد آور شد: در این طرح بسیج ادارات استان خوزستان متعهد شده با بهره‌گیری از ظرفیت‌های مختلف سازمان‌ها، دستگاه‌ها، صنایع و شرکت‌ها در جهت توسعه طرح ارزشمند اکرام ایتام در جذب حداکثری حامی جدید اقدام و در حمایت حقوقی ایتام از طریق ادارات استان اهتمام ورزد.

 

پایان پیام/72

منبع: شبستان

کلیدواژه: طرح هر کارمند یک فرزند معنوی بسیج ادارات کمیته امداد فرزندان ایتام و محسنین کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۶۸۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمانی شدن مادر شهید آسوده در دزفول

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان گفت: حاجیه خانم فاطمه زارعیان پور مادر شهید احمد آسوده به علت کهولت سن دارفانی را وداع و به فرزند شهیدش پیوست.

حسن نورانی افزود:فرزند این مادر صبور احمد آسوده متولد ۱۳۵۲ که در ۲۲ آذر ماه ۱۳۵۹ در اثر اصابت ترکش بمباران مزدوران رژیم بعث عراق به دزفول به شهادت رسید و پیکر پاک و مطهرش در گلزار شهدای بهشت علی دزفول به خاک سپرده شد. 

وی ادامه داد:پیکر پاک این مادر گرانقدر عصر امروز با حضور مردم قدرشناس در گلزار شهدای بهشت علی دزفول تشییع و به خاک سپرده شد.

دیگر خبرها

  •  ۷۰۰ خانواده دارای فرزندان چند قلو تحت پوشش بهزیستی زنجان هستند
  • کمک ۱۱ هزار میلیارد تومانی مردم به مراکز نیکوکاری در سال گذشته
  • مشارکت بیش از ۵ هزار معلم قزوینی در طرح اکرام ایتام
  • اختصاص زمین به خانوار‌های حائز شرایط جوانی جمعیت
  • ۱۳ هزار دانش‌آموز خراسان شمالی تحت پوشش کمیته امداد هستند
  • سرانه ماهانه دریافتی ایتام و فرزندان محسنین به ۲۰ میلیون ریال رسید
  • دریافتی ماهانه ایتام زنجانی به ۲۰ میلیون ریال رسید
  • دریافتی ایتام زنجانی به ۲ میلیون تومان رسید
  • (ویدئو) در لایحه حجاب و عفاف تمام دوربین‌های ادارات دولتی و خصوصی باید به فراجا وصل شوند
  • آسمانی شدن مادر شهید آسوده در دزفول