Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، نوروزی مدیر مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی تبریز گفت: رویداد شتاب استارتاپی فناوری هنر‌های تصویری در محور‌های فناوری اطلاعات و هنر‌های تصویری، هنر‌های تصویری در قاب عکس، مد و لباس در قاب تصویر، کسب و کار‌های اینترنتی در حوزه‌های هنر‌های تصویری و تاثیر هنر‌های تصویری در صنعت گردشگری برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 نوروزی افزود: این رویداد، در ۱۲ آذر ماه امسال به صورت مجازی با مشارکت کانون کارآفرینان استان آذربایجان شرقی و معاونت اشتغال و خودکفایی کمیته امداد  برگزار خواهد شد و اساتید محترم، دانشجویان، فعالان و علاقمندان می‌توانند ایده‌های خود را در محور‌های فوق تا مورخه یکم آذرماه در سامانه مرکز به آدرس Tabriz.iastjd.ac.ir ثبت کنند.

او گفت: بعد از بررسی داوران، ۱۰ ایده برتر انتخاب و به مرحله بعد راه خواهد یافت؛ همچنین، کارگاه‌ها و آموزش‌های لازم برای طراحی بوم کسب و کار، ثبت ایده و پتنت، نحوه ارائه و جذب سرمایه گذار و بازاریابی و تیم سازی به صاحبان ایده، ارائه شده و در ۱۲ آذر ماه ارائه نهایی به صورت مجازی با حضور داوران انجام خواهد شد.

او گفت: در این رویداد، از سه ایده اول منتخب تقدیر شده و تیم‌های منتخب می‌توانند از حمایت‌های مادی و معنوی مرکز نوآوری جهاددانشگاهی برخوردار شوند و برای راه اندازی کسب و کار و یا راه اندازی شرکت دانش بنیان در مرکز نوآوری مستقر شوند.

نوروزی گفت: معاونت اشتغال و خودکفایی کمیته امداد نیز در راستای کارآفرینی اجتماعی در برگزاری این رویداد مشارکت داشته و از ایده‌هایی که در زمینه کسب و کار‌های نوظهور خانگی، گردشگری، فناوری اطلاعات، صنایع فرهنگی و فناوری‌های نرم باشد، حمایت خواهند کرد.

او افزود: علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۴۳-۳۶۵۹۰۲۴۲ داخلی ۱۰۷  تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جهاد دانشگاهی هنر های تصویری کسب و کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۶۸۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازتعریف نقش جهاد دانشگاهی در زیست بوم نوآوری و فناوری کشور

ایسنا/خراسان رضوی رئیس سازمان تجاری‌سازی فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان گفت: جهاددانشگاهی آمادگی کافی برای بازتعریف نقش خود نه تنها در صنعت غذا بلکه در شاخه‌های مختلف صنعت را داراست و این آمادگی را اعلام می‌کند.

مسعود ابراهیمی امروز ۱۳ اردیبهشت در اولین رویداد ملی فبین‌فود که در هتل پردیسان مشهد برگزار شد، ضمن تشکر از جهاد دانشگاهی خراسان رضوی که میزبان این رویداد ملی است، اظهار کرد: جهاددانشگاهی نیازی به معرفی ندارد، اما لازم به ذکر است که طی چهار دهه گذشته این نهاد خدمات مفید و موثری را به کشور عرضه کرده و در حوزه‌های علمی، فرهنگی، آموزشی، پژوهشی و فناوری سعی در رفع نیازهای جامعه داشته است‌.

وی بیان کرد: در رویکردی جدید و نو در حوزه فناوری، جهاددانشگاهی مصمم است که به شکل موثرتر و پررنگ‌تری جایگاه خود را در زیست بوم نوآوری و فناوری کشور بازتعریف کند و نقش‌آفرین موثری در این زمینه باشد. ما به عنوان نهاد واسط دانشگاه‌ها، مراکز علمی، نهادهای سیاست‌گذار و نهادهای تامین مالی نقشی کلیدی برای خود تعریف کرده‌ایم تا بتوانیم این نهادها را برای رفع نیاز جامعه گرد هم آوریم و با هم متصل کنیم. این رویداد ملی مبتنی بر این نگاه شکل گرفته است و منشاء آن آزمایشگاه ساخت سریع در حوزه صنایع غذایی است.

رئیس سازمان تجاری‌سازی فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان عنوان کرد: این اولین آزمایشگاه ساخت سریع در حوزه مواد غذایی در سطح کشور است. امیدواریم منشاء اثرات مفید و سازنده‌ای در این عرصه شود و مثال خوبی برای تکثیر در سطح کشور باشد. همچنین جهاددانشگاهی آمادگی کافی برای بازتعریف نقش خود نه تنها در صنعت غذا بلکه در شاخه‌های مختلف صنعت را داراست و این آمادگی را اعلام می‌کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • لزوم تلفیق نظام‌های تربیتی و فناوری در دانشگاه‌ها
  • جزئیاتی از رویداد طراحی و بسته‌بندی محصولات خانگی، صنایع دستی و سوغات
  • باید فبین‌فود را در سطح بین‌المللی گسترش دهیم
  • بررسی ورود صنایع بزرگ به حوزه استارت‌آپی کشور در رویداد استیج اینوتکس ۲۰۲۴
  • معرفی برترین شرکت‌های دانش بنیان در حوزه معدن و صنایع معدنی
  • معرفی برترین شرکت‌های دانش بنیان در حوزه معدن و صنایع معدنی 
  • بازتعریف نقش جهاد دانشگاهی در زیست بوم نوآوری و فناوری کشور
  • رویداد ملی نوآوری اجتماعی در پیشگیری از اعتیاد برگزار می‌شود
  • استقبال متفاوت و جذاب تیم شمس آذر از بازی با پیکان
  • تیم دانش‌آموزی ایران ۵ طلا در رویداد ایده و فناوری ترکیه کسب کرد