Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@23:12:03 GMT

سانچو: شایعات روی فوتبالم تاثیری نداشتند

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۶۸۶۲۸

سانچو: شایعات روی فوتبالم تاثیری نداشتند

به گزارش خبرگزاری فارس، بورسیادورتموند تا به اینجای فصل 2021-2020 بوندس لیگا 7 بازی کرده اما جیدون سانچو، بازیکن درخشانی برایش نبوده است.

وینگر 20 ساله و انگلیسی در هفته های اخیر کیفیت نازل تری نسبت به قبل ارائه کرده که البته همین موردی شده تا رسانه های کشورش سئوال کنند و علت را جویا شوند.

البته برخی منابع نقل کرده اند وقتی در پنجره نقل و انتقالات تابستانی دورتموند حاضر به فروش وی به منچستریونایتد نشد، بازیکن جوان لطمه خورد اما خودش چنین موردی را قبول ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سانچو در مصاحبه ای تلویزیونی گفت:تصور نمی کنم شایعات مطرح شده در تابستان روی بازی من تاثیر منفی گذاشته اند.

وی افزود: هر بازیکنی در دوره فوتبالش، افت و خیزهای دارد. این مساله شامل من هم می شود.در شرایط کنونی، دومرتبه به آمادگی قبلی بازگشته ام. از این بابت خوشحالم که مربی همچنان به من اعتقاد دارد و اعتماد می کند.

سانچو افزود: خودم انتظارات زیادی در سطح جهانی دارم. هر زمان که در زمین باشم، می کوشم گل بزنم. یا پاس گل دهم که به تیم کمک شود. شاید نتوانم این کار را در همه مسابقات بکنم.

او که سال 2017 از منچسترسیتی جذب شد، در فصل جاری آمار 2 گل زده و 4 پاس گل در 9 مسابقه برای دورتموند دارد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: انگلیس منچستریونایتد تیم ملی بوندس لیگا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۶۸۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکایی‌ها انتظار این انتقام را نداشتند

در آستانه روز بزرگداشت مقام معلم و به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی، همایش حکمت مطهر در سپاه صاحب الامر (عج) استان برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین علی شیرازی جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در این همایش گفت: آمریکایی‌ها تصور چنین انتقام سختی را از سوی جمهوری اسلامی را نداشتند.

حجت الاسلام والمسلمین شیرازی اضافه کرد: در اسلام ناب محمدی، معلم و تعلیم و تربیت جایگاه ویژه‌ای دارد و بر احترام به شأن و مقام و منزلت معلم تاکید شده است.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع ضمن قدردانی از برگزار کنندگان نمایشگاه کتاب اظهار کرد: متاسفانه جای کتاب زندگی نامه شهدا در نمایشگاه خالیست.

حجت الاسلام والمسلمین شیرازی با بیان اینکه یکی از افتخارات این انقلاب شهید لشگری بود، افزود: تمام دستاورد‌ها و موفقیت‌های امروز سپاه مرهون خون پاک شهدایی همچون لشگری، بابایی و سایر شهداست.

وی عزت اسلام را مدیون خون شهدا از صدر اسلام تا امروز دانست و گفت: پیوند و ارتباط با شهدا باید افزایش یابد تا در مسیر درست گام برداریم.

در پایان این مراسم از معلمان تقدیر به عمل آمد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • فوتبال از دریچه فان؛ عثمان دمبله مقابل دورتموند
  • توییت طعنه‌آمیز دورتموند: همه شما یک عذرخواهی به سانچو بدهکارید
  • سانچو: فکر به یونایتد نه، فقط دورتموند و سی‌ال!
  • فقط از مسی برآمده بود؛ رکورد فوق‌العاده جیدون سانچو در لیگ قهرمانان اروپا / عکس
  • تزریق اعتماد به نفس؛ درخشش خیره‌کننده جیدون سانچو مقابل پاری سن ژرمن
  • دورتموند ۱ - ۰ پاری سن ژرمن/ میزبان به تور زد مهمان به تیر + فیلم
  • کارگرانی که در روز کارگر هم تریبونی نداشتند!
  • سیگار چه تاثیری بر چهره و بدن افراد می گذارد؟
  • آنتونی: رقم انتقالم به منچستریونایتد تاثیری روی عملکرد من ندارد
  • آمریکایی‌ها انتظار این انتقام را نداشتند