Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه حفظ و نشر آثار آیت‌الله خامنه‌ای، متن پیام تسلیت رهبر انقلاب در پی گذشت حجت‌الاسلام جواد اژه‌ئی به شرح زیر است: 

بسمه تعالی
با اندوه و تأسف فراوان خبر درگذشت عالم مجاهد جناب حجةالاسلام آقای دکتر جواد اژه‌ئی را دریافت کردم؛ شخصیت برجسته و ممتازی که سال‌های متمادی مجاهدتهای بزرگ و مبارک را با اخلاص و بدون اندک تظاهری عهده‌دار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یادگارهای فراموش‌نشدنی برای کشور و انقلاب برجای گذاشت.

تشکیل انجمن‌های اسلامی دانشجویان در اروپا، تشکیل مدارس استعدادهای درخشان کشور، مدیریت پدرانه بر مجموعه‌های نخبگانی جوان، و سازنده در دوران طلائی مدال‌آوری‌های علمی بین‌المللی از جمله‌ی این یادگارهای بی‌همانند است.

این مجاهد خاموش که خود برادر شهیدی عزیز و داماد شهید عالیقدر آیت‌الله بهشتی بود بنای نخبگی و نخبه‌پروری را بر شالوده‌های محکم ایمان وانقلاب استوار ساخت و سپیدروی و سرافراز به ملاقات خداوند رحیم شتافت. اینجانب با تأسف عمیق به همسر گرامی و صبور و فرزندان عزیز و دیگر منسوبان و بازماندگان ایشان و نیز عموم جامعه‌ی نخبگانی کشور تسلیت عرض میکنم. رحمت و مغفرت الهی را برای آن مرحوم مسألت می‌نمایم.

سیّدعلی خامنه‌ای
۹۹/۸/۲۴

برچسب‌ها مقام معظم رهبری سید محمد بهشتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مقام معظم رهبری سید محمد بهشتی مقام معظم رهبری سید محمد بهشتی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۶۸۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت آیت الله نریمانی در پی درگذشت ماموستا ملااحمد فخری


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکزکرمانشاه ، در این پیام آمده است:
خبر ارتحال حاج ماموستا ملااحمد فخری امام جمعه سابق جوانرود باعث تأسف و تآثر اینجانب شد.
ایشان انسانی بامحبت خوش خلق و منشأ اثرات حسنه فراوانی بودند.
اینجانب ضمن عرض تسلیت به خانواده محترم ماموستا ملا احمد فخری واهالی با محبت جوانرود برای ایشان از درگاه خداوند علو درجات و برای بازماندگان و عزیزان اهل سنت صبر و اجر جزیل مسئلت می‌نمایم.

دیگر خبرها

  • جامعه نخبگانی غرب، مفهوم نامه سال ۹۴ رهبر انقلاب را امروز درک کرد
  • نوسروده حجت‌الاسلام انصاری‌نژاد در استقبال از غزل رهبر انقلاب
  • نوسروده حجت‌الاسلام انصاری‌نژاد در استقبال از غزل رهبر
  • پیام تسلیت حجت الاسلام سید موسی موسوی در پی درگذشت ماموستا فخری
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش: از نخبگانی که در قطب جنوب حضور پیدا کنند، حمایت می کنیم /دولت به دنبال حضور دائمی در قطب جنوب است
  • وعده صادق هیمنه رژیم صهیونیستی را شکست
  • پیام تسلیت آیت الله نریمانی در پی درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  • از «گشت ارشاد» تا «طرح نور» فقط دو نوروز فاصله افتاد/ برای زنان پرونده قضایی تشکیل می‌شود؟
  • ۱+۵ موضوع مهمی که باید هدف «جهاد تبیین» قرار گیرد
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود