Web Analytics Made Easy - Statcounter

برخی منابع اعلام کردند که سطح پایبندی ائتلاف اوپک پلاس به توافق کاهش تولید نفت در ماه اکتبر امسال ۱۰۱ درصد بوده است.

به گزارش رویترز، سه منبع اوپکی روز جمعه (۲۳ آبان‌ماه) اعلام کردند که سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) و متحدانش (اوپک پلاس) در ماه اکتبر به توافق کاهش تولید نفت این ائتلاف بیش از ۱۰۰ درصد پایبند بودند و سطح پایبندی این ائتلاف در این ماه ۱۰۱ درصد بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از منابع گفت که ارزیابی پایبندی در نشست کمیته مشترک وزارتی نظارت بر توافق اوپک و غیراوپک (JMMC) بررسی و تأیید می‌شود.

قرار است ائتلاف اوپک پلاس از ماه ژانویه کاهش تولید خود را ۲ میلیون بشکه در روز  تسهیل کند، این در حالی است که اعضای این ائتلاف در حال بررسی تعدیل این توافق برای حمایت بیشتر از بازار هستند.

به گزارش «انرژی امروز» از شانا، قرار است نشست بعدی اوپک پلاس در روزهای دهم و یازدهم آذرماه و پس از نشست کمیته مشترک وزارتی در روز سه‌شنبه (۲۷ آبان‌ماه) برگزار شود.

برچسب هاسازمان کشورهای صادر کننده نفت (اوپک)

منبع: انرژی امروز

کلیدواژه: سازمان کشورهای صادر کننده نفت اوپک آسیا اروپا انرژی امروز ایران بین الملل تحریم خبرگزاری بین المللی خبرگزاری داخلی خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا ریاست جمهوری سازمان های بین المللی سایتهای اینترنتی شرکت ملی نفت ایران NIOC شرکت های بین المللی مجلس شورای اسلامی نفت خام وزارت نفت وزارت نیرو کاهش تولید اوپک پلاس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۶۹۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست همدلی و همفکری منتخبان مجلس دوازدهم برگزار می شود

سخنگوی شورای ائتلاف گفت که جلسه منتخبان مجلس دوازدهم امروز برگزار می‌شود. - اخبار سیاسی -

امیرابراهیم رسولی سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با اعلام خبر برگزاری نشست منتخبان مجلس دوازدهم به دعوت شورای ائتلاف به خبرنگار سیاسی تسنیم گفت: این نشست امروز سه‌شنبه برگزار می‌شود.

اختصاصی| لیست 16نفره انتخاباتی "شانا" هفته آتی منتشر می‌شود

 

وی افزود: این روزها نشست‌های مختلفی توسط گروه‌های سیاسی و صنفی یا توسط افراد برگزار میشود، ائتلاف با احترام به همه سلایق نشست منتخبان مجلس دوازدهم رابه جهت همدلی و همفکری برگزار میکند و امیدواریم مجلس آتی بتواند نقش خود را به خوبی ایفا کند.

رسولی در پایان با اشاره به برخی تخریب‌ها گفت: برخی روشی جز بی‌اخلاقی و تخریب ندارند، بی‌محلی سیاست ما به این قلیل افراد است. مسئله ما مردم و کشور است و با عنایت به رهنمودهای رهبرانقلاب در باب وحدت و پرهیز از مجادلات بیهوده سیاسی ازآنها و رفتارشان عبور میکنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نشست همدلی و همفکری منتخبان مجلس دوازدهم برگزار می شود
  • کاهش ۸ درصدی نرخ بیکاری در استان مرکزی طی سال گذشته
  • هوش مصنوعی زندگی‌ها را نجات می‌دهد/ کاهش ۹۰ درصدی مرگ و میر بیماران قلبی
  • کاهش ۱۲ درصدی بارش‌ ها در ایران
  • کاهش ۱۲ درصدی بارش‌ها در ایران
  • بلینکن: ناتو طرحی برای حمله به روسیه نداشته و نخواهد داشت
  • ۹۰ درصد از جرایم فضای مجازی در لرستان کشف شد
  • بارش‌ها در ایران ۹ درصد افزایش یافت / کاهش ۸ درصدی ورودی آب به سدهای کشور
  • سرقت مغازه در استان بوشهر ۲۸ درصد کاهش یافت
  • نقش آبخیزداری در پیشگیری از هدررفت ۳۳ درصدی آب باران