Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ رسول کوهپایه‌زاده، وکیل مالباختگان پرونده سکه ثامن در تشریح جلسه دادگاه امروز، اظهار کرد: امروز جلسه رسیدگی به اتهامات طراحان سایت سکه ثامن در شعبه ۱۰۶۴ دادگاه کیفری دو تهران به ریاست قاضی قاسمی ساغند برگزار شد.

وی افزود: با توجه به اینکه بستر فعالیت‌های مجرمانه متهم ردیف اول پرونده، فرهاد زاهدی‌فر در سایت سکه ثامن انجام می‌گرفت و با توجه به اشراف اطلاعات و مساعدت‌های فنی و تکنیکی متهمان طراح سایت در این خصوص، به ایشان اتهام معاونت در کلاهبرداری تفهیم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



کوهپایه‌زاده بیان کرد: از آنجا که متهمان مربوطه اطلاعات لازم در خصوص چگونگی انجام عملیات خرید و فروش و قیمت‌گذاری و وارد کردن قیمت‌ها را بعضاً به صورت دستی در سایت داشتند و از رانت اطلاعاتی در این خصوص برخوردار بودند، منفعت‌های کلان میلیاردی کسب کردند.

وی اضافه کرد: در نهایت دادگاه آخرین دفاع را از متهمان اخذ کرد و در مهلت قانونی انشا رأی خواهد شد. منبع: ایلنا لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 فساد اقتصادی مفاسد اقتصادی سکه ثامن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۶۹۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبرداری از طریق پیام‌ها و لینک‌های جعلی

سرهنگ اکبر محمدجعفری گفت: در موضوع واریز سود سهام عدالت به حساب شهروندان و بحث کالابرگ و موارد این چنینی سوءاستفاده‌هایی از طرف مجرمین و کلاهبرداران سایبری صورت می‌گیرد و پیامک جعلی ارسال می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • دادگاه بین‌المللی دادگستری در خصوص پرونده نسل‌کشی آلمان در غزه رای می‌دهد
  • کوهپایه زاده: بابک زنجانی امکان بهره‌مندی از «آزادی مشروط» را دارد
  • تغییر در میزبانی استان کرمان از شهدای گمنام
  • ◄ کاربرد کلمات و عبارات حمل و نقلی در متون و اشعار فارسی
  • کلاهبرداری از طریق پیام‌ها و لینک‌های جعلی
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و سپاهان آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • بلیط فروشی بازی استقلال و تراکتور آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • سرقت در ورامین دستگیری در مشهد
  • پرونده کثیرالشاکی موسوم گروه "ش" به دادگاه ارسال شد
  • رسیدگی قضائی به اخلال ۶۰۰۰ میلیارد ریالی در نظام اقتصادی