Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-05@22:37:37 GMT

۶۷ واحد صنفی در مازندران پلمب شد

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۶۹۵۷۸

۶۷ واحد صنفی در مازندران پلمب شد

گروه استان‌ها - رئیس سازمان صمت مازندران گفت: از ۲۰ تا ۲۳ آبان امسال، تعداد ۶۷ واحد صنفی در استان مازندران پلمب شده اند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری ،به نقل از روابط عمومی سازمان صمت مازندران؛ حسین‌قلی قوانلو اظهار داشت: این واحدهای صنفی به دلیل عدم رعایت مصوبات ستاد مقابله با کرونا و عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی پلمب شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اعلام اینکه در این مدت تعداد شش هزار و 631 واحد صنفی استان مورد بازرسی قرار گرفته، از تشکیل 339 پرونده تخلف در این مدت خبر داد و تاکید کرد: پرونده‌های متشکله جهت صدور رأی به شعب تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

قوانلو بیان کرد: با توجه به مصوبه ستاد مقابله با بیماری کرونا تمام واحدهای صنفی در سراسر استان مازندران تنها تا ساعت 18 عصر مجاز به فعالیت بوده و باید بعد از آن تعطیل شوند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: واحدهای صنفی از قبیل نانوایی‌ها، قصابی‌ها، فروشگاه‌های بزرگ تامین کننده نیاز اساسی خانوار، میوه  فروشی‌ها، مرغ فروشی‌ها و داروخانه ها مستثنی بوده و می‌توانند با رعایت پروتکل های بهداشتی در بعد از این ساعت فعالیت داشته باشند.

25واحد صنفی متخلف در اهواز پلمب شد18 واحد صنفی متخلف خرم‌آباد پلمب شدکشف انبار لوازم خانگی احتکاری در خمینی‌شهر/انبار پلمب شد

وی از عموم شهروندان تقاضا کرد: در صورت مشاهده هر گونه تخلف اقتصادی و بهداشتی را به تلفن 124 و یا سامانه www.124.ir  اعلام کنند.

انتهای پیام/ 681/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: واحد صنفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۶۹۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب کارگاه غیرمجاز تولید فلافل غیربهداشتی در مهرشهر

‌معصومه جودکی در گفت وگو با خبرنگار مهر گفت: یک کارگاه زیرزمینی که به صورت غیرمجاز و در شرایط غیربهداشتی اقدام به تهیه فلافل، ساندویچ و … می‌کرد، توسط کارشناسان بهداشت مرکز بهداشت غرب کرج کشف و پلمب شد.

وی با اشاره به اینکه این واحد محصولات خود را توسط چرخ‌های سیار در منطقه عرضه می‌کرد، عنوان کرد: در بازرسی از این واحد، بیش از ۳۰ کیلوگرم از مواد آماده شده و سبزیجاتی که بدون طی مراحل گندزدایی خرد شده بود، امحا شد.

کد خبر 6097352

دیگر خبرها

  • شناسایی واحدهای صنفی فاقد مجوز با الکترونیکی شدن مجوزها
  • ۴ نفر مبتلا به تب کریمه کنگو/مردم توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند
  • پلمب کارگاه غیرمجاز تولید فلافل غیربهداشتی در مهرشهر
  • تخلف بهداشتی بیش از ۳۰۰ واحد صنفی را در قزوین به تعطیلی کشاند
  • ۲ واحد شن و ماسه متخلف در یزد پلمب شدند
  • دارندگان واحدهای صنفی بخوانند /دریافت این شناسه الزامی است
  • پلمب دو واحد شن و ماسه در یزد
  • همه واحدهای صنفی باید شناسه یکتا دریافت کنند
  • کد یکتا برای واحدهای صنفی اجباری است
  • همه واحدهای صنفی باید کد یکتا خود را دریافت کنند