Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-استاندار کهگیلویه و بویراحمد با انتقاد از برخی تحرکات انتخابات میان دوره گچساران و باشت گفت: مدعیان خدمت به مردم، با سلامت جامعه بازی می‌کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج ، حسین کلانتری در نشست ستاد استانی کرونا اظهار داشت: جامعه در شرایط سخت کرونا به سر می‌برد و خطر این ویروس زندگی مردم را تهدید می‌کند، اما برخی افراد که مدعی خدمت به مردم هستند، با بی‌توجهی به شرایط کرونا اقدام به برگزاری جلسات شلوغ و به خطر انداختن سلامتی مردم می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: با توجه به آمار ارائه شده توسط رئیس دانشگاه علوم پزشکی، به این نتیجه می‌رسیم که تخت‌های بیمارستانی اعم از عادی و ویژه در بیمارستان‌های کرونایی پر شده‌اند.

کلانتری افزود: 80 درصد از مردم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند و حدود 20 درصد در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی سهل‌انگاری می‌کنند، و که بی توجهی این افراد سبب به خطر افتادن سلامتی مردم می‌شود.

10 شهرستان استان کرمان در وضعیت حاد و فوق حاد شیوع کرونا قرار دارند/ تعطیلی اصناف و دورکاری کارکنان ادامه دارد بیش از 65 درصد تخت‌های بیمارستانی کرونا در استان کرمان اشغال شده است/ احتمال کمبود نیروی انسانی در کادر درمان طرح جامع مدیریت تجمع‌ها و ترددها از ابتدای آذرماه در قم اعمال می‌شود/ قم همچنان در وضعیت قرمز کرونایی به‌سر می‌برد

وی با اشاره بر ضرورت آموزش همگانی به مردم برای مقابله با ویروس کرونا خاطرنشان کرد: از تمام ظرفیت‌ها برای آموزش به مردم نظیر رادیو سلامت، هنرمندان، فضای مجازی، رسانه‌ها، و… باید استفاده کرد و این آموزش‌ها باید با تنوع و جذابیت ارائه شود.

کلانتری تصریح کرد: در مرحله اول باید تلاش کنیم که افراد به کرونا مبتلا نشوند، و در مرحله بعدی اولویت با شناسایی سریع افراد مبتلا است و نباید اجازه بدهیم که افراد در قرنطینه وارد جامعه شوند و روند شیوع با انتقال ویروس را افزایش بدهند.

عالی‌ترین مقام اجرایی در استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: برگزاری هر گونه تجمعی تحت هر عنوانی حتی اداری ممنوع است، و خودروهایی که با حضور در مراسم‌ها باعث شلوغی می‌شوند، جریمه سنگین می‌شوند.

کلانتری با اشاره به افزایش شیوع کرونا به‌صورت خانوادگی بیان کرد: در دورهمی خانوادگی ماسک استفاده نمی‌شود و به جای رعایت فاصله‌گذاری به ابراز محبت و در کنار هم نشستن اصرار دارند، که همین بی‌توجهی باعث شیوع خانوادگی ویروس کرونا شده ‌است.

انتهای پیام/541/ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۶۹۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیوع بیماری ناشناخته در بدخشان

منابع محلی در بدخشان از شیوع یک نوع بیماری ناشناخته تنفسی در میان کودکان و زنان در این ولایت خبر می‌دهند.

به گفته منابع این بیماری از سه روز به این‌سو در ولسوالی خواهان افزایش یافته است.

به گفته منابع، تا کنون ۸۰ کودک و ۴۰ زن در پی مبتلا شدن به این بیماری به مرکز صحی آن ولسوالی منتقل شده‌اند.

سرفه شدید و درد سينه از نشانه‌های مبتلا شدن به این بیماری است.

عدم دسترسی به خدمات صحی در ولسوالی خواهان بدخشان یکی از دلایل جدی شیوع این بیماری عنوان شده است.

پیش از این، یک نوع بیماری ناشناخته پوستی در میان بزرگ‌سالان و کودکان در ولایت‌های بامیان و پکتیکا شیوع پیدا کرده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • آمار اورژانس از مصدومان حوادث ترافیکی سالانه در ایران
  • حوادث ترافیکی در ایران سالانه منجر به ۷۰۰ هزار زخمی می‌شود
  • ابراز نگرانی اپوزیسیون از بیداری دانشجویان آمریکایی + فیلم
  • کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی
  • شیوع بیماری ناشناخته در بدخشان
  • فوت دو نفر در باشت به علت برخورد خودرو با پایه شبکه برق
  • تدوام بیمه رایگان ۵ دهک اول در سال ۱۴۰۳
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • یگانی از ارتش در کهگیلویه و بویراحمد مستقر شود
  • اجلاسیه ۲٠۸ شهید ارتشی کهگیلویه و بویراحمد در گچساران آغاز شد