Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@18:49:02 GMT

روش ضبط فیلم از بازی در حال اجرا روی PS5

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۷۰۰۲۱

روش ضبط فیلم از بازی در حال اجرا روی PS5

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، روز گذشته کنسول PS5 برای افرادی که این محصول را پیش خرید کرده بودند ارسال شد. بسیاری از کاربران قصد دارند هنگام استفاده از این کنسول از بازی در حال اجرا روی آن ویدئو ضبط کنند که آن را در فضای مجازی به اشتراک بگذارند. برای ضبط ویدئو از بازی در حال اجرا روی کنسول PS5 کافی است کاربران دکمه Create که روی کنترلر این کنسول قرار گرفته است را فشار دهند و منوی Create control را در کنسول خود اجرا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این منو به کاربران امکان ضبط بازی در حال اجرا یا بازی که به تازگی بسته شده است را خواهد داد.

گفتنی است؛ در صورتی که کاربر دکمه Create را فشار دهد، کنسول به طور خودکار گیم پلی اخیر گیمر را ضبط خواهد کرد. کنسول به طور پیشفرض زمان‌های ۱۵ ثانیه، ۳۰ ثانیه، ۳ دقیقه، ۵ دقیقه، ۱۵ دقیقه، ۳۰ دقیقه و یک ساعت از گیم پلی بازی را ضبط خواهد کرد که گیمر می‌تواند به انتخاب خود یکی از آن‌ها را برگزیند. گفتنی است؛ حداکثر زمانی که گیمر می‌تواند بازی در حال اجرا را ضبط کند نیز یک ساعت اعلام شده است.

دسترسی به فایل ضبط شده در کنسول

برای دستیابی کاربران به فایل‌های ضبط شده، کافی است کاربران وارد بخش گالری کنسول خود شده و فایل ذخیره شده را مشاهده کنند. گفتنی است؛ فایل‌های ضبط شده به صورت پیشفرض کیفیت 1920x1080p را دارند و برای تغییر آن به کیفیت 4K کاربران باید وارد بخش تنظیمات کنسول خود شوند و سپس از بخش Captures and Broadcast کیفیت فایل در حال ضبط و یا حتی فرمت آن را تغییر دهند. حداکثر کیفیت فایل قابل ضبط از صفحه نیز 4K اعلام شده است اما ضبط بازی با این کیفیت ممکن است باعث به وجود آمدن لگ در ویدئوی نهایی شود.

بیشتر بخوانید

بازی هایی که عرضه آن ها برای PS5 تایید شده‌ است

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلی استیشن 5 کنسول بازی شرکت سونی بازی در حال اجرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۷۰۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرحاشیه و بی‌کیفیت مثل پرسپولیس - سپاهان/ فقط اعتراض و فریاد!

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار دو تیم پرسپولیس تهران و سپاهان اصفهان از هفته بیست و پنجم لیگ برتر شامگاه چهارشنبه برگزار شد و دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند.

اتفاقات این دیدار را می‌خوانید:

* هواداران سپاهان که به شدت از قضاوت حیدری ناراحت بودند او را طرفدار پرسپولیس لقب دادند و معتقد بودند او تمام سوت‌هایش به نفع سرخپوشان تهرانی خورده است.

* مورایس در تمامی طول بازی نسبت به قضاوت بازی میدان معترض بود و اعتقاد داشت او به نفع پرسپولیس سوت می‌زند.

* در هنگام شروع نیمه دوم، هواداران پرسپولیس با روشن کردن فشفشه و وسایل دودزا جو عجیبی را در ورزشگاه به وجود آورده بودند به طوری که دود تمام ورزشگاه را گرفته بود.

* هواداران پرسپولیس علیه رامین رضائیان شعار داده و به سوی او بطری پرتاب می‌کردند. جو ورزشگاه به شدت متشنج شده بود و طرفداران دو تیم بدترین الفاظ را نسبت به یکدیگر ابراز داشتند.

* اوسمار ویه را که از نتیجه به دست آمده راضی بود بارها با فریادهایش از بازیکنان تیمش می‌خواست که بهتر بازی کرده تا بتوانند دروازه سپاهان را باز کنند.

* با توجه به تساوی استقلال برابر تراکتور، فشار زیادی بر روی تیم پرسپولیس بود و طرفداران پرسپولیس خواستار زدن گل از بازیکنان بودند.

* با اینکه قرار بود بخشی از سکوها که در حال بازسازی است خالی بماند اما به دلیل ازدحام زیاد هواداران مجبور شدند این قسمت را باز کرده تا تعداد زیادی از هواداران در آنجا مستقر شده تا به تماشای بازی بنشینند.

* در پایان بازی اعضای کادر فنی و بازیکنان دو تیم با کادر داوری صحبت کردند که در این میان هر دو تیم نسبت به قضاوت حیدری اعتراض داشتند.

کد خبر 6094688

دیگر خبرها

  • پرحاشیه و بی‌کیفیت مثل پرسپولیس - سپاهان/ فقط اعتراض و فریاد!
  • نویدکیا: نبردن در خانه برای ما اذیت‌کننده است
  • قیمت آپارتمان در محدوده «تهران قدیم»
  • از فردریک تا بازگشت به خان نخست
  • غول نروژی در دنیای گیم؛ شخصیت ارلینگ هالند به بازی کلش آو کلنز اضافه می‌شود
  • نکات کلیدی که قبل از خرید فایل گرافیکی لایه باز باید بدانید
  • گوشی Vivo Y36s در کنسول گوگل پلی مشاهده شد
  • باج‌افزار‌ها چطور باج می‌گیرند؟
  • باج‌افزارها چطور باج می‌گیرند؟
  • باج‌افزارهای جدید چطور حمله می‌کنند؟