Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک سید محمد جمالیان ظهر امروز در هفتادمین جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا در استان مرکزی اظهار کرد: تعداد موارد ابتلا به کروناویروس در هفته دوم آبان ماه در استان ۲هزار و ۲۴۹ نفر که این رقم به ۲ هزار و ۳۱۵ نفر رسید که نشان میدهد این آمار سه درصد افزایش داشته است.

وی افزود: در هفته دوم آبان تعداد افراد مبتلا به کرونا در شهرستان‌های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی اراک یک هزار و ۳۷۲ مورد و در هفته سوم با کاهش دو درصدی به یک هزار و ۳۴۹ مورد رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک ادامه داد: در هفته دوم آبان ماه تعداد موارد ابتلا به کرونا در شهرستان های زیر مجموعه ساوه ۸۱۰ مورد و در هفته سوم ۹۰۶ مورد بوده که این نشان میدهد با رشد ۱۲ درصد مواجه بوده است.

به گفته وی در خمین هفته دوم و سوم تغیری نداشته و تعداد موارد شناسایی شده 60 نفر بوده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک بیان کرد: موارد فوتی به دلیل ابتلای به ویروس کووید۱۹ در هفته سوم ابان نسبت به هفته دوم ۲۵ درصد افزایش داشته است.

در حال به روزرسانی

منبع: فارس

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی اراک هفته سوم استان مرکزی هفته سوم هفته دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۷۰۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۲۲ درصدی تعداد حوادث ناشی از کار در زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ جعفری با بیان اینکه تعداد تشکل‌های کارگری استان زنجان در واحد‌های مشمول قانون کار در سال گذشته به ۳۰ تشکل رسید، گفت: این تعداد در مدت مشابه سال ماقبل آن ۱۳ تشکل بود که افزایش ۲ برابری را نشان می‌دهد.

وی به اقدامات انجام گرفته در کمیسیون امنیت کارگری استان اشاره کرد و افزود: طرح ضریب نفوذ طرح طبقه بندی واحد‌های مشمول کار به عنوان یک مدل پیشرفته اجرا می‌شود که در قالب این طرح کارگران متناسب با توانمندی‌هایشان حقوق مناسب را دریافت می‌کنند.

مدیر کار تعاون و رفاه اجتماعی استان زنجان در ادامه یکی از اقدامات خانه کارگری استان را حل اختلافات در جامعه کارگری عنوان کرد و گفت: میانگین رسیدگی به پرونده‌های حل اختلاف در  ۵ سال گذشته ۶ ماه بود که این میزان اکنون به زیر ۳۰ روز رسیده است.

به گفته جعفری سال گذشته برای نخستین بار نرخ رشد مقرری بگیران بیکاران استان منفی شد.

مدیر کار تعاون و رفاه اجتماعی استان زنجان تعداد خانه‌های های بهداشت کارگر استان در سال گذشته را ۱۴۵ خانه عنوان کرد و افزود: ۲۳هزار و ۵۰۰ کارگر از خدمات خانه‌های بهداشت بهره‌مند شدند.

دیگر خبرها

  • افزایش موارد ابتلا به بیماری سرخک در رفسنجان
  • ◄ افزایش 15 درصدی تلفات رانندگی + سند
  • افزایش ۲۵ درصدی مصرف سوخت هواپیما در چابهار با افزایش ۳۸ درصدی پروازها
  • بازبینی مصوبه افزایش ۲۰ درصدی ظرفیت پزشکی شورایعالی انقلاب فرهنگی
  • کاهش ۲۲ درصدی تعداد حوادث ناشی از کار در زنجان
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • آیا مالاریا از مرزهای شرقی وارد کشور شده است؟
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • افزایش تعداد رشته‌های دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه
  • رشد ۱۰ درصدی تخلیه و بارگیری در راه آهن شمال شرق۲