Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی بیمه آسیا، در شانزدهمین سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی و هفدهمین جشنواره برترین روابط عمومی ایران، هیات داوران نشان ویژه "روابط عمومی پاسخگو" را به دلیل پاسخگویی شایسته به ذینفعان، بیمه گذاران، رسانه‌ها و مردم با استفاده از روش‌های نوین و استاندارد‌های حرفه ای، به مدیریت روابط عمومی بیمه آسیا اعطا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



 این گزارش می‌افزاید، در این سمپوزیوم بین المللی همچنین با نظر داوران جشنواره، تندیس "روابط عمومی برتر" ایران، به دلیل رعایت استاندارد‌های (علمی- صنفی)، خلاقیت در کار و داشتن کیفیت و کمیت مناسب فعالیت ها، به روابط عمومی بیمه آسیا تعلق گرفت.

 بنا بر این گزارش، نشان ویژه و تندیس روابط عمومی برتر، توسط دکتر سلیمانی رییس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، و با حضور مسعود بادین، نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا، به مدیر روابط عمومی بیمه آسیا اهدا شد.

 بنا بر این گزارش، سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی ایران، با حضور رییس کل بیمه مرکزی، مدیرعامل بیمه آسیا، مدیرعامل بیمه ملت، خانم لاری معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت و آموزش پزشکی، و تنی چند از مدیران و مسئولان سازمان‌های دولتی، خصوصی از صنایع و واحد‌های خدماتی، تولیدی و دانشگاه‌های معتبر کشور و همچنین با حضور مجازی و آنلاین رییس انجمن بین المللی روابط عمومی (ipra) برگزار شد. در این سمپوزیوم بین المللی هشت مقاله از پنج سخنران خارجی و ایرانی ارائه شد.      

منبع: پارسینه

کلیدواژه: بیمه آسیا تندیس روابط عمومی پاسخگو پارسی خبر روابط عمومی بیمه آسیا سمپوزیوم بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۷۰۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احضار مدیر روابط عمومی پرسپولیس و مدیر رسانه سپاهان به کمیته انضباطی

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا،با توجه به حواشی رخ داده پس از مسابقه تیم های پرسپولیس و سپاهان اصفهان و پیرو اطلاعیه قبلی در این باره،ابلاغ می شود مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس و مدیر رسانه ای تیم سپاهان جهت ادای پاره ای از توضیحات در کمیته انضباطی فدراسیون حاضر شوند.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • داروی مهم بیماران قلبی بالاخره توزیع شد
  • پایان کار تیم ایران در بوکس امید‌های آسیا با کسب ۳ نشان برنز
  • احضار مدیر روابط عمومی پرسپولیس و مدیر رسانه سپاهان به کمیته انضباطی
  • احضار ۲ مدیر پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی
  • فراخوان سومین جشنواره پاسخ برتر منتشر شد
  • کمبود وارفارین نداریم/ توزیع در داروخانه‌های منتخب
  • رونمایی از نشان خاص تیم پناهندگان در المپیک ۲۰۲۴ + عکس
  • ایدکوپرس سایپا،‌ تندیس شرکت برتر ایران را از رئیس جمهور دریافت کرد
  • از توجه ویژه به توسعه روابط فرهنگی با همسایگان تا طرح مسئله غزه در اجلاس باکو
  • توجه ویژه به توسعه روابط فرهنگی با همسایگان تا طرح مسئله غزه در اجلاس باکو