Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، اطلاعیه باشگاه ایتالیایی حاکی از آن است که سرمربی ۵۵ ساله هیچ علائمی نداشته اما نمی‌تواند در جدال حساس هفته آینده برابر ناپولی تیمش را همراهی کند.

در بیانیه منتشر شده توسط این باشگاه ضمن اعلام این خبر آمده است: مقامات بهداشتی مطلع شده اند و سرمربی که هیچ‌گونه علائمی از خود نشان نمی‌دهد، در قرنطینه خانگی به سر می برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین تمام تست‌های گرفته شده از سایر اعضا منفی اعلام شده است. در نتیجه این اتفاق، تمرین امروز (شنبه) تیم لغو شده است. تمرینات در آستانه دیدار برابر ناپولی از دوشنبه پیگیری می شود.

میلان از ابتدای سال جدید و تحت هدایت پیولی در فرم ایده‌آلی به سر می‌برد، به طوری که برنامه های باشگاه برای جانشین کردن وی با «رالف رنگنیک» به حالت تعلیق درآمده است.

روسونری که حالا با حضور «زلاتان ابراهیموویچ» صدرنشین سری آ محسوب شده و یکی از گزینه های قهرمانی و فتح اسکودتو به شمار می رود، ۲۲ نوامبر (دوم آذرماه) برابر ناپولی رده سومی به میدان می‌رود و این در حالی است که فاصله تیم تحت هدایت پیولی با تیم تحت هدایت «گنارو گتوسو» به سه امتیاز رسیده است.

پیش از پیولی، «جیان لوئیجی دوناروما» و «ینس پتر هائوگه» به همراه سه تن از اعضای کادر فنی و البته ابراهیموویچ به ویروس کرونا مبتلا شده بودند.

برچسب‌ها ویروس کرونا زلاتان ابراهیموویچ قرنطینه آث میلان ناپولی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا زلاتان ابراهیموویچ قرنطینه آث میلان ناپولی ویروس کرونا زلاتان ابراهیموویچ قرنطینه آث میلان ناپولی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۷۰۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارنستو والورده و اشتفان کونتس، گزینه‌های جدید هدایت بایرن مونیخ

باواریایی ها روزهای سختی را در جستجوی سرمربی جدید می گذرانند.

طرفداری | بایرن مونیخ به سراغ هر سرمربی ای می رود، به در بسته می خورد و حال دو گزینه عجیب و جدید روی میز خود دارد.

به گزارش فلوریان پلتنبرگ از اسکای آلمان، پس از منتفی شدن حضور سرمربیان مختلفی در بایرن مونیخ، ارنستو والورده از اتلتیک بیلبائو و اشتفان کونتس، سرمربی سابق تیم ملی ترکیه گزینه های جدید باواریایی ها هستند که در بین مدیریت در مورد آن بحث شده اما هنوز چیزی مشخص نیست و اقدامی صورت نگرفته است. کونتس در حال مذاکره با کانادا برای پذیرش هدایت تیم ملی این کشور است و البته تیم ملی آذربایجان نیز به جذب او علاقه دارد.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • شنول گونش نامزد جدی هدایت تیم ملی کره
  • ارنستو والورده و اشتفان کونتس، گزینه‌های جدید هدایت بایرن مونیخ
  • رسمی؛ میلان سهمیه لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۴/۲۵ را کسب کرد
  • استقبال سرجیو کونسیسائو از هدایت میلان؛ تماس روسونری با ساری و روبرتو مارتینز
  • استفانو پیولی: اعتراض هواداران؟ آنها حامی ما هستند اما عملکرد میلان قابل قبول بود
  • پیولی: هواداران حق دارند ما را هو کنند!
  • پارسا پیروزفر یا جواد عزتی؟ | تماشاگران مست عشق، ۵ برابر بیشتر از تمساح خونی
  • گلایه پیولی از خبرنگاران: نمی‌توانم شما را کنترل کنم!
  • اولین واکنش پیولی به توافق با ناپولی و اعتصاب هواداران افراطی میلان
  • گزینه غیرمنتظره ناپولی: استفانو پیولی!