Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران، در پی درگذشت حجت الاسلام و المسلمین جواد اژه‌ای برخی چهره های سیاسی به این خبر واکنش نشان دادند.

حجت الاسلام والمسلمین اژه ای، داماد ارشد شهید بهشتی و برادر شهید اکبر اژه ای از شهدای فاجعه انفجار حزب جمهوری اسلامی، صبح امروز دار فانی را وداع گفته و به برادر شهیدش پیوست.

 

علی لاریجانی

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت عالم خدوم و با اخلاص، حجةالاسلام و المسلمین جناب  آقای دکتر  جواد اژه ای  را به خاندان معزز آیت الله شهید دکتر بهشتی، علی الخصوص همکار گرامی، جناب آقای دکتر محمدرضا بهشتی و دیگر بازماندگان  تسلیت عرض می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خدمات ارزنده‌ علمی و فرهنگی این روحانی فاضل و با همت ، معرّف چهره‌ ای باابتکار  از   عالمِی خدمتگزار است.

از خداوند متعال علوّ درجات آن مرحوم و رحمت و مغفرت الهی برای ایشان و صبر و اجر برای بازماندگانشان را مسألت می کنم.

علی لاریجانی

 

محمد رضا واعظ مهدوی

 

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند ، و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند :

 قرآن کریم: سوره احزاب ؛ آیه ۲۳ 

دست تقدیر در این روزگار کرونایی، جدایی از بزرگان و فرهیختگانی را مقرر داشته است که فقدان هریک ضایعه ای جبران ناپذیر بر پیکر واحد بشریت رقم می زند.

درگذشت غمبار حجت الاسلام و المسلمین دکتر جواد اژه ای ، استاد روانشناسی دانشگاه تربیت مدرس ، وزیر اسبق بهزیستی ، معاون فرهنگی نخست وزیر، پایه گذار مدارس استعدادهای درخشان در کشور ،  رئیس هیات مدیره و هیات امناء سازمان اسلامی دفاع از حقوق کودکان (کافل)، و نماینده مقام معظم رهبری در امور دانشجویان ایرانی در اروپا، ضایعه ای جبران ناپذیر برای جامعه علمی و اجرایی میهن و همه خدمتگزاران راستین انقلاب اسلامی و نیک اندیشان و نیکوکاران کشور است. او که بیش از چهل سال صادقانه زندگی کرد و همواره شجاعانه خروشید و قلبش مالامال از عشق ضعفا و مستضعفان بود ؛ او که طی چهل سال مدیریت و خدمت، زاهدانه زیست و ذره ای از بیت المال نیاندوخت ، او که علم و عمل را با صلابت درهم آمیخت، او که دلسوز و درد مند بود؛ او که نمونه و الگویی از مدیران طراز انقلاب اسلامی بود ، اینک درمیان ما نیست.

اینجانب که سالها در نخست وزیری تحت مدیریت مستقیم ایشان خدمتگزار بودم ، در پیشگاه خداوند متعال نیکی و صداقت و پاکدستی و حساسیت به بیت المال ، ایشان را شهادت می دهم ؛ وخدای بزرگ را بر ورع و زهد و صرفه جویی و قناعت ایشان ، و نیز پیگیری و پشتکار و  رویکرد علمی و توان مدیریتی او گواه می گیرم. 

روحش شاد و روانش متعالی باد. 

اینجانب فقدان این روحانی دانشمند و نیکوکار و نیک اندیش را به بیت معظم شهید مظلوم آیت الله دکتر بهشتی ، و اعضا هیات امناء و همکاران هاسب ، علی الخصوص جناب مهندس طحایی مدیر عامل محترم سازمان اسلامی دفاع از حقوق کودکان ( کافل ) و سایر اعضاء هیات امنا و هیات مدیره این سازمان خیریه ، و نیز محضر مقام معظم رهبری  و انجمنهای اسلامی دانشجویان و فارغ التحصیلان اروپا تسلیت عرض می کنم و از ذات اقدس خداوند باری تعالی برای آن عزیز فرهیخته رحمت واسعه و علو درجات مسئلت می نمایم.

محمد رضا واعظ مهدوی

 

 

اخبار مرتبط پیام تسلیت رهبر انقلاب درپی درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین جواد اژه‌ای حجت الاسلام والمسلمین جواد اژه‌ای به دیار باقی شتافت

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت نقل و انتقالات لیگ برتر ویروس کرونا جواد اژه ای درگذشت جواد اژه ای سهام عدالت نقل و انتقالات لیگ برتر ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی حجت الاسلام والمسلمین حجت الاسلام جواد اژه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۷۰۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریان حکمت عراق ۲هزار نسخه کتاب به کتابخانه‌های عمومی اهدا کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، دفتر جریان حکمت ملی عراق در تهران، تعداد ۲۰۰۰ نسخه کتاب را برای استفاده اعضا و مخاطبان با پیوستن به پویش «اهدای کتاب، اهدای دانایی» به کتابخانه‌های عمومی کشور اهدا کرد.

«حبیب خدا؛ روایت تصویری از ۲۳ سال حضور آیت‌الله شهید سیدمحمدباقر حکیم در ایران»، «روابط اجتماعی در اسلام؛ ابعاد و اصول (جلد اول)» از مجموعه سخنرانی‌های حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعمار حکیم؛ «حکومت اسلامی در اندیشه و عمل» اثر آیت‌الله شهید سیدمحمدباقر حکیم، «شرح عهدنامه امام علی (ع) به مالک اشتر؛ آئین حکومت‌داری در اسلام» اثر حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعمار حکیم، «شرح رساله حقوق (جلد اول)» از مجموعه درس‌گفتارهای حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعمار حکیم و «حوزه علمیه بنیانی برخاسته از اسلام و تمدن» اثر آیت‌الله شهید سیدمحمدباقر حکیم عناوین کتب اهدایی به کتابخانه‌های عمومی کشور است.

کد خبر 6090159 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • جریان حکمت عراق ۲هزار نسخه کتاب به کتابخانه‌های عمومی اهدا کرد
  • نظارت ویژه بر پرونده‌های اقتصادی در دستور کار است
  • همایش سراسری روحانیون، معین و معینه‌های کاروان‌های حج برگزار شد
  • آینده شغلی طلبه تداوم کار انبیاء است
  • فساد و مفسد در دولت سیزدهم تحمل نخواهد شد
  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • همایش سراسری روحانیون، معین و معینه‌های کاروان‌های حج
  • برکت عمر انسان در سایه عمل حسنه است
  • حجت‌الاسلام والمسلمین خاتمی؛ خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • ادای احترام دادستان انتظامی قضات کشور به حاج قاسم