Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@16:03:43 GMT

استمرار تأمین و توزیع اقلام اساسی در آذربایجان شرقی

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۷۰۷۶۵

استمرار تأمین و توزیع اقلام اساسی در آذربایجان شرقی

ایسنا/آذربایجان شرقی معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی در جلسه تنظیم بازار استان از استمرار تأمین و توزیع اقلام اساسی خبر داد.

غلامعلی راستی با بیان اینکه براساس آمار جمعیتی مناطق مختلف سهمیه مورد نیاز استان و شهرستان‌ها مشخص، جذب و توزیع می‌شود، گفت: از محل سهمیه نذورات روغن مایع به میزان 1391 تن از طریق سه شرکت جذب و توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به اینکه در زمینه تأمین روغن مشکلی نداریم و توزیع به صورت مویرگی استمرار دارد، افزود: از 1453 تن سهمیه بخش مردمی نیز 590 تن جذب، 365 تن توزیع و 863 تن دیگر نیز در حال توزیع است.

وی در ادامه از اختصاص 1000 حلب روغن توقیفی توسط تعزیرات حکومتی، در قالب کمک‌های مؤمنانه با مصوبه تنظیم بازار خبر داد و گفت: همچنین به میزان 1331 تن روغن مارگارین مورد مصرف در صنوف تولیدی اعم از قنادان و رستوران‌ها اختصاص یافت.

راستی از اعلام سهمیه 969 تنی روغن برای عرضه در فروشگاه‌های زنجیره‌ای به صورت متمرکز خبر داد و اظهار کرد: با هماهنگی و معرفی انجمن‌های صنعتی، برای واحدهای فعال استان نیز براساس ظرفیت اسمی و همچنین اطلاعات ثبت شده در سامانه بهین یاب یک هزار و 900 تن سهمیه بخش صنعت تعیین شده است.

وی، بر رعایت ضوابط و فرمول سازمان حمایت برای قیمت گذاری در خرید و فروش کالاها تأکید کرد و گفت: یک هزار و 500 تن برنج هندی سهمیه استان بوده و توزیع خواهد شد.

وی با اشاره به سهمیه خانوار استان در مورد شکر مصرفی، افزود: 1957 تن شکر سهمیه ماهانه استان است که براساس آمار جمعیتی در شهرستان‌ها با هماهنگی فرمانداران مناطق و در روستاهای استان از طریق تعاونی روستایی اقدامات مربوط به توزیع انجام خواهد شد.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت استان در پایان سهمیه استان در زمینه مرغ منجمد را 800 تن اعلام کرد و افزود: از 150 تن سهمیه شهرستان تبریز، 130 تن توزیع و 20 تن دیگر نیز توزیع خواهد شد.

به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، درجلسه تنظیم بازار استان که بر پایه آینده نگری در تأمین و توزیع کالاهای اساسی برگزار شد، برعدم ایجاد فضای امن برای محتکران و نحوه توزیع و نظارت بر بازار بر پایه کاهش قیمت‌ها تأکید شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی احتکار آذربايجان شرقي کالاهای اساسی گرانفروشي سازمان صمت برنج روغن مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۷۰۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طعنه سنگین عباس عبدی به کاظم صدیقی درپی ادعای توزیع بیش از ۴۷ هزار تن روغن مایع مسموم و تاریخ گذشته

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ادعای یاشار سلطانی درباره « توزیع بیش از ۴۷ هزار تن روغن مایع مسموم و تاریخ گذشته در دولت ابراهیم رئیسی» با واکنش عباس عبدی فعال سیاسی اصلاح طلب روبرو شد.

عبدی در توئیتی نوشت؛

۲۷۲۱۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903960

دیگر خبرها

  • طعنه سنگین عباس عبدی به کاظم صدیقی درپی ادعای توزیع بیش از ۴۷ هزار تن روغن مایع مسموم و تاریخ گذشته
  • توزیع اقلام امدادی میان عشایر آسیب‌دیده از بارش باران در چهارمحال و بختیاری
  • آغاز طرح هوشمندسازی تامین و توزیع گوشت در چهارمحال وبختیاری
  • این دو کالای اساسی مشمول ارز ترجیجی شد
  • ۲ کالای اساسی برنج و روغن مشمول ارز ترجیجی شد
  • اجرای هفت پروژه باغات مدرن در آذربایجان شرقی
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • اعلام نرخ اقلام اساسی بازار سمنان در روز یکشنبه شانزدهم اردیبهشت
  • توزیع اقلام اساسی بین ۱۳۴ خانوار آسیب دیده در امامزاده ابراهیم
  • امدادرسانی به ۱۹ شهرستان درگیر با آبگرفتگی در فارس