Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@12:00:16 GMT

تسلیت قالیباف برای درگذشت اژه‌ای

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۷۰۸۶۸

تسلیت قالیباف برای درگذشت اژه‌ای

رییس مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی درگذشت حجت الاسلام جواد اژه ای نماینده مقام معظم رهبری در امور دانشجویان اروپا و آمریکا را تسلیت گفت.

به گزارش ایسنا متن پیام تسلیت محمدباقر قالیباف به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم
إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ

فقدان اندیشمند گرانمایه و عالم مجاهد و مهذب حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای دکتر جواد اژه ای نماینده مقام معظم رهبری در امور دانشجویان اروپا و آمریکا و استاد دانشگاه تهران موجب تأسف و تالم گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایشان از شخصیتهای برجسته و مخلص انقلاب و نظام و یاور رهبری بودند که در طول سالهای متمادی و ادوار مختلف در عرصه‌های علمی، فرهنگی و اجرایی خدمات شایان و فراموش نشدنی را به کشور عرضه داشتند.

از دستاوردهای ارزشمند ایشان تاسیس و پایه گذاری سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان و مدیریت عالمانه مجموعه نخبگان جوان بود که باعث رشد و شکوفایی و سرافرازی آنان در عرصه‌های علمی بین‌المللی و زمینه‌ساز توجهات ویژه به تربیت و سازندگی نخبگان و نخبه پروری گردید. ایشان با دلسوزی کم‌نظیری عمر خود را وقف تربیت نوجوانان مستعد در سراسر کشور کردند و به خصوص یکی از  زمینه سازان اصلی توجه ویژه به پرورش استعداد دانش آموزان محروم بودند و بی‌ریا و مخلصانه در این راه خدمت کردند. نتیجۀ سالها مجاهدت دکتر اژه‌ای در سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان، نشانگر آن بود که آموزش عمومی و دولتی، می‌تواند پیشرو، موثر و محرومیت‌زدا باشد.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به جامعه علمی، فرهنگی و نخبگانی، شاگردان و همکاران آن مرحوم در مجموعه سازمان ملی استعدادهای درخشان و دانشگاه تهران، دوستان، خانواده محترم‌،  همسر مکرم و به ویژه بیت شهید بزرگوار آیت الله دکتر بهشتی و سایر وابستگان، برای آن روحانی جلیل القدر که اینک در جوار برادر شهیدش آرام گرفته رحمت و علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه الهی مسئلت می نمایم.

محمدباقر قالیباف
رئیس مجلس شورای اسلامی»

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: رييس مجلس شورای اسلامی محمدباقر قاليباف اژه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۷۰۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسلیت رئیس موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) در پی درگذشت خانم معصومه حائری

در پی درگذشت حاجیه خانم معصومه حائری یزدی حجت الاسلام و المسلمین دکتر علی کمساری، رئیس موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) پیام تسلیتی را صادر کرد.

به گزارش جماران، متن پیام تسلیت در پی می آید:

انا لله و انا الیه راجعون

ضایعه درگذشت همسر مکرّمه آیت الله شهید حاج سید مصطفی خمینی، حاجیه خانم معصومه حائری یزدی موجب تأثر فراوان گردید.

جایگاه آن بانوی با فضیلت، پرهیزگار و فداکار در بیت شریف امام راحل عظیم الشان و تحمل سختی های دوران مبارزات امام خمینی(س) پس از شهادت همسر گرامی شان، آیت الله حاج آقا مصطفی خمینی در دوران تبعید، و تحمل رنج های فراوان، از ایشان همسری نمونه یک شهید به یادگار گذاشت.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به بیت شریف و رفیع امتم امام خمینی (س) و فرزندان داغدیده ایشان برای آن بانوی محنت کشیده انقلاب، غفران الهی و برای بازماندگان آرزوی صبر و اجر از خداوند متعال دارم.

علی کمساری

رئیس موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س)

 

دیگر خبرها

  • قالیباف درگذشت آیت‌الله نجفی تهرانی را تسلیت گفت
  • پیام تسلیت مدیر حوزه های علمیه درپی درگذشت همسر آیت الله سیدمصطفی خمینی
  • برگزاری آزمون سمپاد مهارتی در ۱۱ استان کشور
  • تسلیت رئیس موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) در پی درگذشت خانم معصومه حائری
  • تسلیت رئیسی در پی درگذشت عروس امام خمینی
  • تسلیت حسین علایی در پی درگذشت همسر شهید آیت الله مصطفی خمینی
  • پیام تسلیت مجمع روحانیون مبارز به مناسبت درگذشت همسر آیت الله شهید سید مصطفی خمینی
  • پیام تسلیت حجت الاسلام سید موسی موسوی در پی درگذشت ماموستا فخری
  • پیام تسلیت مخبر درپی درگذشت مادر شهید دستوری رزاز
  • پیام تسلیت آیت الله نریمانی در پی درگذشت ماموستا ملااحمد فخری