Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون پژوهشی دفتر تبلیغات اسلامی از آمادگی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی این دفتر برای همکاری با مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی و تهیه فرهنگ نامه و دانشنامه قرآنی قانون گذاری خبر داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از  دفتر تبلیغات اسلامی حجت الاسلام والمسلمین نجف لک زایی درحاشیه بازدید علیرضا زاکانی رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی از پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی ضمن خوش آمدگویی به نماینده مردم شریف قم، به تبیین دستاوردهای پژوهشی دفتر تبلیغات اسلامی و ظرفیت‌های این مجموعه عظیم پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین به بیان پیشنهاداتی در راستای همکاری این پژوهشگاه با مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی پرداخت و تصریح کرد: برای رویکرد اشراف معارف اسلامی در قانون گذاری در مرکز پژوهش‌های مجلس، به سرعت می‌توان فعالیت‌هایی که در پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی صورت گرفته را ظرفیت سنجی کرده و گزارشی تقدیم شود و فرهنگ نامه قرآنی قانون گذاری و دانشنامه قرآنی قانون گذاری آماده شود.

معاون پژوهشی دفتر تبلیغات اسلامی گفت: پیشنهاد دیگر آن است که در آذرماه و هفته پژوهش و یا در دهه فجر نمایشگاهی از آثار پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی در مجلس شورای اسلامی برپا شود تا نمایندگان محترم با این پژوهشگاه آشنا شوند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: پیشنهاد دیگر، مسأله «اخلاق قانون گذاری» است که پژوهشکده اخلاق و معنویت این پژوهشگاه می‌تواند در دستور کار قرار دهد و اگر مجلس شورای اسلامی در این فضا وارد شود، اقدامی مناسبی است.

پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، نهادی حوزوی، انقلابی، پژوهشی و علمی است که با ایفای نقش واسط فعال میان حوزه‌های علمیه با نیازهای دینی مردم و نظام اسلامی به «تبیین و گسترش باور، بینش و ارزش‌های اسلامی و انقلابی» و «تعمیق و توسعه دانش و معرفت اسلامی» می‌پردازد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی دفتر تبلیغات اسلامی مرکز پژوهش های مجلس مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۷۰۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز تبلیغات نامزد‌های مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی  ستاد انتخابات کشور، متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

به آگاهی مردم شریف ایران اسلامی و تمام نامزد‌های مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی می‌رساند، در اجرای ماده (۷۰) قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، فعالیت‌های تبلیغاتی کلیه نامزد‌های واجد شرایط از ساعت ۰۰:۰۰ بامداد روز پنجشنبه  ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ آغاز می شود و در ساعت ۰۸:۰۰ صبح روز پنجشنبه  ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ پایان می‌یابد.

دیگر خبرها

  • آغاز تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲ حوزه انتخابیه اصفهان
  • آغاز زمان تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در زنجان 
  • رفتار تبلیغاتی کاندیدهای انتخابات مجلس رصد می‌شود
  • شروع تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در خوزستان
  • آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه قائم شهر
  • آغاز تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در گنبدکاووس
  • آغاز تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در استان زنجان
  • آغاز تبلیغات نامزد‌های مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد شهید و دانشگاه جامع انقلاب اسلامی تفاهم‌نامه امضا کردند
  • اولویت‌ طرح‌های ملی وزارت فرهنگ کدام است/ از توجه به هویت ملی و سبک زندگی ایرانیان تا آرزو‌های جوانان