Web Analytics Made Easy - Statcounter

​کشمیری گفت: مقرر شد گروه های فرهنگی آمران سلامت با حضور دانشجویان، فعالان فرهنگی و هنری و هلال احمر استان گلستان در شهرستان های با وضعیت قرمز کرونا تشکیل شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «عادله کشمیری» ظهر امروز(شنبه ۲۴ آبان) در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا اظهار کرد: از زمان واگذاری مسئولیت کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا به اداره کل ارشاد اسلامی گلستان تاکنون شش جلسه با حضور نمایندگان برخی از دستگاه‌ها و اصحاب رسانه برگزار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان ادامه داد: کمیته اطلاع‌ رسانی و تبلیغات ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا در راستای اقناع افکار عمومی و جریان سازی رسانه ای مصوبات و اقداماتی داشته است.


 وی به استفاده از ظرفیت اهالی فرهنگ هنر و رسانه، ورزشکاران، معتمدین و چهره های معروف و مشهور استان برای اقناع افکار عمومی در موضوع رعایت پروتکل های بهداشتی اشاره کرد و افزود: مقرر شد رسانه ها در شرایط خاص فعلی با تهیه اخبار و محتواهای امیدبخش از ایجاد ناامیدی و یاس در جامعه پرهیز کنند.


کشمیری بر ضرورت آموزش صحیح و کاربردی موضوعات مرتبط با بیماری کرونا در کنار اطلاع‌رسانی تأکید کرد و ابراز داشت: در همین راستا ادارات، سازمانها و همچنین رسانه‌های استان نسبت به تولید و انتشار محتوای آموزشی کاربردی در قالب پادکست، فایل صوتی و تصویری، نماهنگ و طرح های گرافیکی اقدام می کنند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان خاطرنشان کرد: به منظور ایجاد وحدت رویه در اطلاع رسانی مقرر شد دبیرخانه ستاد مقابله با کرونا نسبت به معرفی سخنگوی ستاد استانی اقدام کند و سخنگوی ستاد نیز به صورت روزانه اطلاعات مربوط به تصمیمات توصیه ها و تاکیدات و آمار ابتلا به بیماران کرونای استان را در اختیار رسانه ها و افکار عمومی قرار دهند.

 

 وی افزود: همچنین مقرر شد به منظور تامین نیازهای مالی کمیته اطلاع رسانی برای انجام تبلیغات محیطی و اقدامات رسانه ای، ستاد مقابله با کرونا استان گلستان اعتباری را برای اقدامات رسانه‌ای کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات در بخش های مختلف در نظر بگیرد.


 کشمیری از تشکیل گروه های فرهنگی آمران سلامت با حضور دانشجویان، فعالان فرهنگی و هنری و هلال احمر استان گلستان در شهرستان های با وضعیت قرمز کرونا خبر داد و متذکر شد: این گروه های فرهنگی با حضور در سطح شهر با اهدای ماسک به افرادی که موارد پیشگیری از کرونا را رعایت نمی کنند توصیه های مناسب خواهند داشت.

 

 

پایان پیام/695

منبع: شبستان

کلیدواژه: کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات وضعیت قرمز کرونا مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان گروه های فرهنگی مقابله با کرونا کمیته اطلاع اطلاع رسانی ستاد استانی مقرر شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۷۱۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲ درصد زباله شهروندان قمی در روز جمع‌آوری می‌شود

مدیرکل نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم گفت: با وجود اینکه اطلاع‌رسانی کافی برای اعلام ساعت جمع‌آوری زباله صورت گرفته، نزدیک به ۱۲ درصد پسماند شهر قم در روز جمع‌آوری می‌شود.

سیدمحسن میرهادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم فرهنگ‌سازی و آموزش را از موضوعات مهم خدمات شهری دانست و اظهار کرد: اگر شهروندان همکاری و مشارکت نداشته باشند، به شهر پاکیزه نخواهیم رسید.

وی در خصوص آموزش‌های شهروندی افزود: پساب خاکستری یا فاضلابی که در بعضی مناطق توسط برخی شهروندان وارد معابر شهری می‌شود یکی از مشکلات مهم محیط زیست شهری در قم است.

مدیرکل نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم خاطرنشان کرد: طی هماهنگی با مرکز بهداشت و شرکت آب و فاضلاب مقرر شد که به شهروندان اطلاع‌رسانی کنند که تعداد زیادی توانستند با شبکه آب و فاضلاب ارتباط بگیرند و بسیاری از انشعابات وصل شد.

میرهادی عنوان کرد: زباله‌های خارج از نوبت که برخی شهروندان در بعضی مناطق خارج از منزل می‌گذارند یکی از معضلات محسوب می‌شود در حالی که ساعت اعلام شده برای جمع‌آوری پسماند از ۲۱:۰۰ تا ۶:۰۰ است.

وی گفت: نزدیک به ۱۲ درصد از پسماند شهر قم در روز جمع‌آوری می‌شود، با وجود اینکه اطلاع‌رسانی لازم به شهروندان انجام شده است و امیدواریم با همراهی مردم بتوانیم زباله روز را کاهش دهیم.

کد خبر 748158

دیگر خبرها

  • «جام جم» باز هم تولید می‌شود
  • تشکیل قرارگاه شهید آوینی فرصتی برای حمایت از تولیدات هنری است
  • منشور رسانه‌ای طی آینده‌ای نزدیک در اردبیل رونمایی می‌شود
  • وضعیت اطلاع‌رسانی در کاشان مطلوب نیست
  • استان فارس در تبیین دستاوردهای دولت رتبه اول کشور را دارد
  • بیمارستان محب مهر پلمب نشده است
  • پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب؟
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • ۱۲ درصد زباله شهروندان قمی در روز جمع‌آوری می‌شود