Web Analytics Made Easy - Statcounter

گوهری راد از کاهش حدود ۶ درصدی حضور دانش آموزان گلستانی به مدارس خبر داد و گفت: ۸۳ درصد از مدارس گلستان پروتکل های بهداشتی را رعایت می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «احسان گوهری راد» ظهر امروز(شنبه ۲۴ آبان) در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا اظهار کرد: در حال حاضر ۴۵.۹۴ درصد دانش آموزان گلستانی مراجعه حضوری به مدارس را انتخاب کردند و طی روزهای اخیر مراجعه حضوری دانش آموزان به مدرسه با کاهش حدود ۶ درصدی همراه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 مدیرکل آموزش و پرورش گلستان به افزایش دو و نیم درصدی آمار دانش آموزان در بهره مندی از آموزش تلویزیونی و افزایش سه درصدی استفاده از شبکه شاد در استان اشاره کرد و ادامه داد: ۸۳ درصد از مدارس پروتکل های بهداشتی را رعایت می کنند.


وی متذکر شد: بیشترین تعداد اُفت دانش آموزان از مراجعه حضوری به مدارس مربوط به شهرستان رامیان بوده است، همچنین بیشترین حضور مراجعه دانش آموزان به مدارس در شهرستان علی آبادکتول گزارش شده است.


گوهری راد اضافه کرد: تعدادی از همکاران و دانش آموزان به دلیل داشتن علائم مشکوک قرنطینه خانگی شدند البته این به معنای ابتلا به کرونا نیست چراکه این افراد آزمایش کرونا ندادند اما بنا به درخواست پزشک به قرنطینه خانگی رفتند.


مدیرکل آموزش و پرورش گلستان خاطرنشان کرد: ۳۸ نفر از همکاران فرهنگی طی هفته گذشته به قرنطینه خانگی رفته بودند که این میزان در هفته پیش از آن ۳۲ نفر بوده است، همچنین در هفته گذشته ۱۹ نفر از دانش آموزان به دلیل داشتن علائم سرماخوردگی به قرنطینه خانگی رفتند.

 

پایان پیام/695

منبع: شبستان

کلیدواژه: پروتکل های بهداشتی مدیرکل آموزش و پرورش گلستان دانش آموزان قرنطینه خانگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۷۱۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح ایمن سازی مدارس در شهر جورقان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ در این برنامه ۳۶۰ نفر از دانش آموزان مدرسه باهنر ۲ آموزش‌های راهنمایی و رانندگی آشنا شدند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان در این مراسم گفت: ایمنی مدارس حاشیه جاده‌ها بخشی از ایمنی راه‌های استان است. 

مهرداد آهکی افزود: دانش‌آموزان می‌توانند در پیشگیری از حوادث رانندگی نقش تاثیرگذاری داشته باشند و موجب کاهش تصادفات جاده‌ای شوند.

در پایان این برنامه به اولیاء دانش آموزانی که موتور سیکلت و گواهی نامه داشتند، کلاه ایمنی هدیه داده شد.

دیگر خبرها

  • زنگ سلامت در مدارس دامغان به صدا درآمد
  • رعایت نکات بهداشتی در استفاده از حشره کش‌های خانگی
  • بعضی استان‌ها مدرسه اوتیسم ندارند/ نحوه استخدام معلم در مدارس اوتیسم
  • هوشمندسازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • نظارت بهداشتی قرنطینه‌ای ۲۳ هزار تن نهاده دامی درسیستان وبلوچستان
  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت مدارس شهرستان رزن
  • برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس شهرستان بوکان به مناسبت هفته زمین پاک
  • اجرای طرح ایمن سازی مدارس در شهر جورقان
  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند
  • ثبت سفارش کتاب‌های درسی برای این پایه‌ها آغاز شد | دانش آموزان به این سایت مراجعه کنند