Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- فاطمی با انتقاد از بلاتکلیفی ماشین های دپو شده در گمرک بوشهر گفت: از مقامات مسئول می‌خواهیم هر چه سریع تر تکلیف این ماشین ها با رعایت حقوق مالکانه آن ها مشخص شود.
سید علی اکبر فاطمی در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان‌ها با اشاره به این که سالیان متمادی است خودروها و 20 هزار موتور سیکلت دپو شده در گمرک بوشهر در گرمای جنوب فرسوده شده اند، تصریح کرد: مقامات ذیربط باید هرچه سریع تر این وضعیت را سامان دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در بخش دیگری از صحبت های خود رشد و ترقی شوراها را منوط به بازنگری اساسی در قانون شوراها عنوان کرد و گفت: این اصل طی دوره‌های مختلف مغفول مانده است.
نماینده استان بوشهر در شورای عالی استان‌ها افزود: اگر شورا بتواند در مدت زمان باقی مانده به پایان دوره کنونی به این اصل بپردازد می‌تواند به جایگاه واقعی خویش آنگونه که در قرآن و روایات احادیث و نص صریح قانون اساسی بیان شده است، دست یابد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: نماینده بوشهر شورای عالی استان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۷۱۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد کامیون‌ ها از مرز آستارا به کندی انجام می شود

تین نیوز

تردد کامیون های حامل کالاهای صادراتی و ترانزیتی در مرز آستارا به دلیل نواقص ایجاد شده و خرابی باسکول های گمرک طرف مقابل (گمرک آستارای آذربایجان) با کندی مواجه شده است.

به گزارش تین نیوز از روابط عمومی گمرک ایران، با توجه به مشکلات ایجاد شده در طرف آذری خروج کامیون ها از مرز آستارا به کندی انجام می شود و تعداد کامیون های خروجی کاهش یافته است.

بر اساس این گزارش، طرف آذری قول داده است که ظرف امروز این مشکل حل شود و تردد کامیون ها از این گمرک مرزی به روال عادی برگردد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • یزد؛ میزبان مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا
  • تجلیل از ۵ هزار معلم بازنشسته و شاغل در جنوب استان بوشهر
  • تردد کامیون‌ ها از مرز آستارا به کندی انجام می شود
  • تجلیل از ۵۰۰۰ معلم شاغل و بازنشسته جنوب استان بوشهر
  • گرمای شدید و اعلام وضع اضطراری در جنوب آسیا
  • موج گرمای کم‌سابقه در آسیا و تعطیلی مدارس
  • موج گرمای کم‌ سابقه در آسیا و تعطیلی مدارس
  • نیروهای مسلح ایران دشمنان را به فرسودگی کشاندند
  • فرسودگی روکش آسفالت آزادراه فیروزکوه - تهران رانندگان را به دردسر انداخت + فیلم
  • مقابله با گرمای شهری از طریق باغ‌های گیاه‌شناسی