Web Analytics Made Easy - Statcounter

قهرمان ووشو جهان گفت: با ارزش‎ترین مدال‌هایم را به کادر درمان تقدیم کردم تا به نوعی از زحماتشان تشکر کرده باشم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون وشو، یوسف صبری قهرمان ووشو جهان درباره آخرین شرایط تمریناتش در دوران شیوع ویروس کرونا گفت: تمریناتم را بیشتر در فضای باز انجام می‌دهم و البته گاهی اوقات نیز به صورت انفرادی و تنها در باشگاه به تمرین می‌پردازم تا از آمادگی دور نمانم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به پیگیری تمریناتش در استان اردبیل ادامه داد: روزی نیست که تمریناتم را به صورت هوازی و بدنسازی پیگیری نکنم. همه تلاشم این است که بتوانم آمادگی‌ام را حفظ کنم تا انشالله با شرایط خوبی در رویدادهایی که در آینده برگزار می‌شود، حضور پیدا کنم.   دارنده مدال طلا در مسابقات جهانی 2018 چین عنوان کرد: فدراسیون ووشو در ماه‌های اخیر کلاس‌های مجازی را نیز برگزار کرد که این موضوع شخصا کمک زیادی به من کرد. استفاده مطلوبی از راهنمایی و مشاوره‌های مربیان تیم ملی کردم. خدا را شکر برگزاری این دوره‌ها و کلاس‌ها بسیار مفید بوده است و در این دوران بهره لازم را بردم.   صبری اظهار داشت: خوشبختانه امیرصدیقی، رئیس فدراسیون ووشو طی این مدت چندین بار تماس گرفته و جویای حالم بوده است. این حمایت شخص رئیس فدراسیون، دلگرمی بزرگی برای ما ورزشکاران و ملی‌پوشان محسوب می‌شود.   وی در پایان گفت: چندی قبل یکی از مدال‌هایم را به کادر درمان تقدیم کردم تا به نوعی از زحماتشان وهمچنین آنهایی که جانشان را برای نجات جان بیماران به از دست دادند، تشکر کنم. امیدوارم ویروس منحوس کرونا زود از بین برود و شرایط دنیا به حالت عادی بازگردد.   انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۷۱۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیراز قهرمان مسابقات ووشو انتخابی جوانان فارس شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سید یاسر موسوی ظهر دوشنبه با اعلام این خبر گفت: مسابقات انتخابی ووشو آقایان استان در رده سنی جوانان در دو بخش ساندا و تالو به میزبانی خانه ووشو برگزار شد.

وی افزود: در بخش ساندا فراشبند اول به مقام قهرمانی دست یافت و شهرستان‌های جویم و کوار حائز مقام‌های دوم و سوم شدند.

رئیس هیأت ووشو فارس اظهار داشت: اما در مجموع ساندا و تالو تیم شیراز الف قهرمان شد و تیم لامرد به مقام نایب قهرمانی رسید و تیم شیراز ب نیز بر سکوی سوم ایستاد.

موسوی بیان داشت: نفرات برتر این رقابت‌ها پس از برگزاری دو مرحله مسابقات درون اردویی با توجه به سهمیه استان‌ها اواخر خرداد ماه سال جاری به مسابقات انتخابی تیم ملی ووشو اعزام خواهند شد.

رئیس هیأت ووشو فارس ادامه داد: در اتمام مسابقات از سید رضا سجادیان، افشین کشاورز، محمد مهدی علوی ۳ داور نمونه استان فارس و عبدالعزیز مظفری، بهرام مرادی و حبیب جابری ۳ مربی برتر فارس با اهدا تندیس و لوح سپاس تقدیر شد.

کد خبر 6098250

دیگر خبرها

  • اسکی ۱۵۰ مدال دارد/ از قله به درون شهرها رفتیم
  • شیراز قهرمان مسابقات ووشو انتخابی جوانان فارس شد
  • تیم ووشو کرواسی با حبیب بهمنی به ۵ مدال تاریخی رسید
  • احمدی: هدفم این است دو طلا کسب کنم / قبل از اینکه ارزش پول پایین بیاید هرچه سریعتر پاداش را بدهند +فیلم
  • نمی‌توانم نسبت به ظلم و نسل‌کشی در غزه بی‌تفاوت باشم
  • کسب مقام ووشو بانوان خراسان جنوبی در المپیاد استعدادها
  • نکونام: نگرانیم ولی به داوران اعتماد می‌کنیم
  • عکس| تشکر محمدحسین پویانفر از یک کاسب تهرانی
  • استقبال اوسمار از زنی که قبل از شیمی درمانی به دیدن بازی پرسپولیس رفت+ ویدئو | صحبت های احساسی در تمرین سرخ ها
  • کلارآباد میزبان مسابقات قهرمانی ووشو در رده نوجوانان و جوانان