Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-29@23:34:40 GMT

دستگیری یکی از بزرگترین سرباندهای قاچاق کالا و ارز

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۷۱۴۹۹

دستگیری یکی از بزرگترین سرباندهای قاچاق کالا و ارز

سردار حسین دهکی از متلاشی شدن یکی از بزرگترین سرباندهای قاچاق کالا و ارز طی عملیاتی در هرمزگان خبر داد.

به گزارش مشرق، سردار حسین دهکی اظهار داشت :در اجرای فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و تدابیر فرمانده مرزبانی ناجا در برخورد قاطع با باندها و شبکه های سازمان یافته قاچاق  و همچنین در راستای تحقق شعار سال مرزبانان این استان تلاش و همت خود را برای اجرای این مهم به کار بسته و مبارزه خود را با متخلفان اقتصادی  دو چندان کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: رشد ۲۲ درصدی کشفیات قاچاق

وی ادامه داد: دراین راستا با انجام اقدامات اطلاعاتی ، مراقبت های ویژه و با تلاش های شبانه روزی و فعالیت بی وقفه مرزبانان اطلاعاتی این فرماندهی یک باند وارد کنندگان کالای قاچاق که به صورت کلان اقدام به وارد کردن کالا بصورت غیرقانونی به استان می کردند را شناسایی و تحت نظر اطلاعاتی قرار دادند.

 سردار دهکی افزود: با اقدام به موقع مرزبانان و در یک عملیات سریع و غافلگیرانه این باند بزرگ قاچاق کالا و ارز در استان شناسایی و دستگیر شدند.

این مقام ارشد مرزبانی در استان تصریح کرد: در این عملیات یک فروند لنج متخلف ، ۱۲ دستگاه خودرو ، دو باب منزل مسکونی ، یک باب نمایشگاه خودرو و یک مرغداری متعلق به سرباندهای قاچاقچیان به ارزش ۹۰۰میلیارد ریال معادل ۹۰میلیارد تومان  توقیف گردید.

فرمانده مرزبانی هرمزگان در خاتمه خاطرنشان کرد: در این رابطه  سرباند و متهم اصلی به همراه ۷ نفر نیز دستگیر که با تشکیل پرونده راهی دادسرا شدند.

شناسایی و دستگیری سایر اعضای باند مذکور در دستور کار اطلاعاتی قرار گرفته است.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قره باغ هرمزگان بندرعباس مرزبانی اخبار حوادث کالای قاچاق دستگیری مقام معظم رهبری مشرق مرزبانی ناجا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۷۱۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف محموله داروهای قاچاق در گمرک سرو ارومیه

فرمانده مرزبانی استان آذربایجان غربی از توقیف یک دستگاه اتوبوس و کشف بیش از ۶۳ هزار عدد انواع داروهای خارجی در گمرک مرزی سرو در شهرستان ارومیه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی و به نقل از روابط عمومی مرزبانی استان، سردار محمد احمدی با اعلام خبر کشف محموله داروهای قاچاق اظهار کرد: مرزبانان مستقر در گمرک مرزی سرو حین تفتیش و بازرسی خودروهای ورودی به کشور، به یک دستگاه اتوبوس مظنون و آن را متوقف کردند.

وی افزود: مرزبانان در بازرسی دقیق آن از قسمت‌های مختلف اتوبوس، موفق شدند تعداد ۶۳ هزار و ۲۱۲ عدد انواع داروی خارجی، ۱۵۵ عدد آمپول، ۱۴۲ عدد قطره چشمی، ۱۹ عدد شربت خارجی، ۳۰ عدد اسپری بینی که جمعاً تعداد ۶۳ هزار و ۶۵۸ عدد دارو را بود، کشف کنند.

فرمانده مرزبانی آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش ریالی این محموله را ۲۰ میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: در این رابطه یک نفر دستگیر که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل به مراجع قضائی معرفی شد.

احمدی ادامه داد: قاچاق فرآورده‌های غذایی و دارویی علاوه بر صدمات جبران‌ناپذیر بر اقتصاد کشور، می‌تواند سلامت جامعه را به شدت تهدید کند، بنابراین مرزداران استان آذربایجان‌غربی با عزم جدی با هرگونه قاچاق کالا به صورت قاطع برخورد خواهند کرد.

کد خبر 749014

دیگر خبرها

  • بزرگترین باند قاچاق موبایل در یزد متلاشی شد
  • توقیف محموله داروهای قاچاق در گمرک سرو ارومیه
  • مرزبانان کشور برای دفاع ازمرزها و انقلاب دراوج آمادگی قرار دارند
  • خدمتگزاری به مردم افتخاری بزرگ برای نیروهای مسلح است
  • طالبان هیچ‌گونه قاعده و قانونی در حوزه مرزبانی ندارد
  • انهدام باند قاچاق سوخت در کرمان
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان به عنف/نوشابه‌های قاچاق به بازار نرسید
  • کشف بیش از ۵۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان اردبیل
  • شناسایی و انهدام باند قاچاق خودرو‌ در مازندران
  • کشف بیش‌از ۱۱۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در آب‌های استان بوشهر