Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل گفت:باید در راستای گرامیداشت این حماسه عظیم از تمامی ظرفیت‌های موجود استفاده کرده و یاد و خاطره شهدای سوسنگرد را جاودان نگهداریم.

به گزارش ایسنا، علی واحد درباره سالروز شکست حصر سوسنگرد بیان کرد: بر اساس تمهیدات و هماهنگی‌های به عمل آمده ویژه‌ برنامه‌های شکست حصر سوسنگرد در اردبیل برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این که گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام یک حماسه بزرگ و به‌یادماندنی است، گفت: باید در راستای گرامیداشت این حماسه عظیم از تمامی ظرفیت‌های موجود استفاده کرده و یاد و خاطره شهدای سوسنگرد را جاودان نگهداریم. درک عمیق از رشادت‌ها و ایثارگری‌های شهدای والامقام برای معرفی چهره‌های شهدای سوسنگرد برای تبیین به نسل‌های بعدی و امروزی یک اولویت اساسی است و در این زمینه باید تمام سعی و تلاش خود را به‌کارگیریم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل ادامه داد:  برگزاری برنامه‌های مختلفی همچون برپایی نمایشگاه عکس، میزگرد تخصصی، تجلیل از خانواده‌های شهدا و بسیاری از برنامه‌های دیگر در دستور کار است که درصدد هستیم با اقدامات مربوطه به تمامی اهداف خود جامه عمل بپوشانیم.

واحد یادآور شد: در راستای برگزاری یادواره آبروی کوچه‌ها و افتخار محله‌ها در فضای باز تمهیدات و هماهنگی‌های لازم به عمل آمده است که امیدواریم با همکاری و مشارکت‌های مربوطه به اهداف خود در این زمینه دست یافته و مشکلات موجود در این زمینه دست یابیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شکست حصر سوسنگرد اردبيل دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۷۱۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش جالب معلم عربی محمد بحرانی به خاطره ای که تعریف کرد | ویدئو

دریافت 2 MB

به گزارش همشهری آنلاین، در یکی از قسمت های برنامه صداتو، محمد بحرانی یکی از هنرمندان این برنامه خاطره جالبی را از دوران مدرسه اش و معلم عربی اش تعریف کرد که در ادامه آقای رفیعی، معلم عربی سوم راهنمایی محمد بحرانی، به این خاطره، واکنش نشان داد و به هنرمندان کشور و از جمله شاگرد قدیمی اش ابراز لطف کرد.

کد خبر 849623 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها موسیقی ایرانی معلمان خبر مهم موسیقی - چهره - ساز - آلبوم - اجرا چهره‌های مشهور

دیگر خبرها

  • عدم استفاده بهینه از منابع موجب کاهش بهره وری در دانشگاه‌ها می‌شود
  • لزوم تدوین برنامه عملیاتی پتروشیمی‌ها برای تحقق راهبرد جهش تولید
  • واکنش جالب معلم عربی محمد بحرانی به خاطره ای که تعریف کرد | ویدئو
  • ببینید | واکنش جالب معلم عربی محمد بحرانی به خاطره‌ای که بحرانی از او در برنامه تعریف کرد
  • مرجعیت علمی امام صادق (ع) انحراف را به حداقل رساند
  • مراسم گرامیداشت عملیات بازی‌دراز در هفته جاری برگزار می‌شود
  • گرامیداشت یاد و خاطره شهداء در نوده خاندوز و توران فارس رامیان
  • آیین گرامیداشت مقام پیشوای ششم شیعیان در شیراز برگزار شد
  • مراسم عزاداری امام صادق(ع) و گرامیداشت شهدای طلبه و روحانی ورامین
  • گرامیداشت از سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) در کابل