Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی اصغر شاطوری مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: به منظور آشنایی بیشتر مردم با ۲۵ آبان روز حماسه ایثار و شهادت مردم اصفهان برنامه‌هایی تدارک دیده شده که با توجه به محدودیت‌های ناشی از شیوع کرونا ویروس اجرای آن‌ها به نوعی متفاوت خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او  اظهار کرد: ویژه برنامه "شهید کوچه ما روشنایی شهر است" با محوریت شناسایی و معرفی شهدای عملیات محرم روز ۲۵ آبان منطقه هفت شهرداری اصفهان و آذین بندی محله‌های آن‌ها برنامه ریزی شده که تا مردم محله بیشتر با شهدای منطقه زندگیشان آشنا شوند.
شاطوری افزود: همچنین به دلیل وجود میدان ۲۵ آبان در منطقه هفت شهرداری اصفهان از پل چمران تا خیابان شهدا نیز با عکس شهدا و معرفی آن‌ها آذین بندی شده است.
او ادامه داد: به مناسبت حماسه سازی اصفهانی‌ها در این روز، دیوار پازلی روی عرشه پل ۲۵ آبان نیزبا عنوان روز حماسه مردم اصفهان رونمایی شد.
مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان با بیان فعالیت‌های این شهرداری در حوزه فضای مجازی افزود: کلیپ و موزیک شعر اجتماعی در مورد شهدای این روز، کلیپ سه دقیقه‌ای محتوایی و هویتی در مورد ماجرای ۲۵ آبان، تیزر‌های ۳۴ ثانیه‌ای با محتوای شهیدان ۲۵ آبان همراه با وصیت نامه هایشان از جمله فعالیت‌های مجازی منطقه هفت شهرداری اصفهان در این روز است.
شاطوری گفت: علاقه‌مندان برای تمامشای ویدئو‌ها و دستیابی به برنامه‌های اجرا شده می‌توانند به صفحه اینستاگرامی اصفهان فرهنگ مراجعه کنند.   انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ایثار و شهادت کرونا ویروس عملیات محرم عملیات محرم منطقه هفت شهرداری اصفهان ۲۵ آبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۷۱۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی برترین های مسابقه فوتسال مهاجران آران وبیدگل

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ این مسابقات باحضور ۲۴ تیم که از دی ماه سال گذشته به رقابت پرداختندآغاز ودر ۱۲ اردیبهشت سال جاری اختتامیه آن درسالن شهدای فرهنگی شهرستان آران وبیدگل برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


این مسابقات بایادونام شهدای مدافع حرم برگزارودرپایان ازتیم هاونفرات برترتجلیل شد.

دیگر خبرها

  • معرفی برترین های مسابقه فوتسال مهاجران آران وبیدگل
  • اسرائیل برنامه‌ حمله به رفح را به آمریکا گزارش داد
  • مراسم تشییع شهدای تازه تفحص شده در اصفهان آغاز شد
  • شورای اسلامی و شهرداری شیراز به فرهنگ و ورزش توجه ویژه‌ای دارند
  • عملیات وعده صادق تاثیرات راهبردی در منطقه و جهان داشت
  • لزوم استفاده بهینه از فضای مشارکتی در شهر/ افزایش ۶ درصدی بودجه فرهنگی شهرداری اصفهان
  • آینده‌نگری در ورزش برای پرورش استعدادها ضروری است
  • محله کم‌برخوردار حصه در مسیر توسعه‌ است
  • برای رفع مشکلات شهروندان از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد
  • اجرای عملیات کف‌سازی بتنی پارکینگ‌های مجموعه خورشید شهر