Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، میزان تولید فولاد خام فولادسازان بزرگ کشور در هفت ماه گذشته، ۱۳ میلیون و ۱۰۰ هزار تن بود.
در سال جهش تولید که اقتدار کشور به تولید و رونق هرچه بیشتر اقتصادی گره زده شد، تحریم‌ها، شیوع ویروس کرونا و محدودیت‌های موجود در تأمین کنسانتره و مواد معدنی مورد نیاز، هیچ‌کدام نتوانست در عزم راسخ پولادمردان فولاد مبارکه و فرایند تولید این شرکت خللی ایجاد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



عباس اکبری محمدی سرپرست معاونت بهره‌برداری فولاد مبارکه گفت: در هفت ماهه امسال پنج میلیون و ۸۱۶ هزار تن فولاد خام در گروه فولاد مبارکه (فولاد مبارکه (چهارمیلیون و ۲۰۸ هزارتن)، فولاد هرمزگان (۸۲۰ هزارتن) و مجتمع فولاد سبا (۷۸۹ هزار تن) تولید شد.

او افزود:چنانچه در تأمین مواد اولیه و مصرف برق (پیک تابستان) با محدودیت مواجه نبودیم به‌طور قطع رشد تولید بیشتری به ثبت می‌رسید.

گروه فولاد مبارکه به‌عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده ورق تخت فولادی در خاورمیانه و یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان آهن اسفنجی با تولید سالانه بیش ازهفت میلیون تن فولاد خام دارای سهم ۵۱ درصدی در تولید کشور و اشتغال حدود ۳۵۱ هزار نفر به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم است.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فولاد مبارکه تولید فولادخام جهش تولید فولاد مبارکه فولاد خام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۷۱۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمل بیش از ۲۸۰ هزار تن گندم از خوزستان به سراسر کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، فواد غزیعلی اظهار کرد: با هماهنگی‌های درون استانی با محوریت استانداری از ابتدای اردیبهشت امسال، حمل گندم ۱۱۰ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد داشته است.

وی ادامه داد: روزانه ۶۱ هزار تن گندم از خوزستان به سیلو‌های سراسر کشور حمل می‌شود.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان افزود: با توجه به حساسیت موضوع با فراخوان مالکان خودرو‌های سنگین حمل بار به ویژه در استان خوزستان شاهد رشد خوبی در حمل و نقل بودیم.

خوزستان با تولید سالانه ۱۷.۵ میلیون تُن محصولات کشاورزی، باغی، دامی، شیلات و عسل معادل ۱۴ درصد کل تولیدات بخش کشاورزی کشور در جایگاه نخست قرار دارد.

استان خوزستان یک میلیون و ۲۵۰هزار هکتار اراضی زیرکشت دارد که درصورت ساخت شبکه‌های آبیاری و زهکشی و تامین پایدار آب، امکان توسعه اراضی زیرکشت تا ۲.۲ میلیون هکتار وجود دارد.

خوزستان با تولید سالانه ۱۷.۵میلیون تُن محصولات زراعی، باغی، دام، آبزی‌پروری، عسل و فرآورده‌های لبنی معادل ۱۴درصد کل تولیدات بخش کشاورزی کشور را تولید می‌کند که از این حیث در جایگاه نخست کشوری قرار دارد.

 

دیگر خبرها

  • تورم ترکیه به ۷۰ درصد افزایش یافت
  • 3 کارخانه تولید سیم مفتول بزرگ ایران (به همراه راهنمای استعلام قیمت)
  • تعطیلی پنجشنبه‌ها ۸.۳ میلیارد دلار به کشور ضرر می‌زند
  • دو هزار مگاوات به ظرفیت نیروگاه‌های حرارتی کشور افزوده شد
  • بدل کارلوس در اصفهان دیده شد! (عکس)
  • ۵۰ میلیارد دلار صادرات غیرنفتی ایران به سایر کشور‌ها
  • تکیه خاتون آبادی؛ محور دومین رویداد تکیه گرد
  • افتتاح بزرگ ترین نیروگاه خورشیدی سقفی کشور در مشهد
  • حمل بیش از ۲۸۰ هزار تن گندم از خوزستان به سراسر کشور
  • قرارداد پیمانکاری در گروه ملی فولاد تخلف قانونی است / درویشی: فقط مطالبات صنفی کارگران را پیگیری می‌کنیم +فیلم