Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم هوادار با نتیجه 3 بر 2 شاگردان امیر قلعه نویی را شکست داد

هوادار در دیداری دوستانه گل گهر سیرجان را شکست داد.

به گزارش طرفداری، تیم های هوادار و گل گهر سیرجان در دیداری دوستانه به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار در نهایت با پیروزی 3 بر 2 شاگردان عنایتی به پایان رسید.

جدال گل گهر سیرجان - هوادار

پیش از آغاز این دیدار، رضاعنایتی و‌حسین کاظمی دو بازیکن اسبق استقلال و عضو فعلی کادرفنی هوادار با امیر قلعه ‌نویی دیدار و گفتگو کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

خوش و بش ‌حسین کاظمی با امیر قلعه ‌نویی

مجتبی جباری هافبک اسبق استقلال نیز خارج از محوطه زمین بازی تماشاگر این دیدار بود و با پایان نیمه اول محل را ترک کرد. جباری در اواسط نیمه دوم به همراه محمدنیک سیرت به کنار زمین بازی برگشت و تماشاگر این مسابقه شد.

مجتبی جباری

یونس شاکری مهاجم گل‌گهر در جریان نیمه اول و در برخورد با بازیکن حریف مصدوم و درحالیکه درد زیادی را حس می‌کرد از زمین خارج شد.

مصدومیت یونس شاکری

در اواخر نیمه اول بازیکن هوادار با گادوین منشا بر سر تصاحب توپ برخوردی داشت که این برخورد منجر به درگیری لفظی این دو بازیکن شد اما در نهایت با دخالت نیمکت نشینان دو تیم غائله ختم به خیر شد.

تیم هوادار در نیمه اول با تک گل حیدراحمدزاده به پیروزی رسید.

در نیمه دوم علیرضا حقیقی که از ناحیه دست دچار مصدومیت شده بود جای خودش را به مهرداد بشاگردی داد. پیمان رنجبری نیز به جای منشا وارد زمین شد.

در این نیمه شاگردان قلعه‌نویی موقعیت‌های زیادی را از دست دادند. امین پورعلی دو بار برای گل‌گهر گلزنی کرد اما دبل حمید کاظمی برای هوادار باعث شد شاگردان رضا عنایتی با نتیجه سه بر دو به پیروزی برسند.

 

همچنین بخوانید:

مجتبی جباری تماشاگر ویژه ملاقات قلعه نویی و عنایتی

 

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: قلعه نویی امیر قلعه نیمه اول گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۷۱۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یوونتوس ۱-۱ رم / کار شاگردان دروسی سخت شد +فیلم

رم و یوونتوس در دیداری از هفته سی و پنجم سری A به تساوی ۱-۱ رضایت دادند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در آخرین بازی امشب مسابقات سری A، رم میزبان یوونتوس بود. تیم دنیله ده‌روسی که در حال رقابت برای کسب سهمیه چمپیونزلیگ است، ابتدا برابر یووه به برتری رسید اما در همان نیمه اول گلیسون برمر بازی را مساوی کرد. این نتیجه تا پایان برقرار بود و دو تیم نتوانستند تغییری ایجاد کنند.

بازی را میزبان بهتر آغاز کرد. آنها از همان دقایق اولیه چند موقعیت مناسب برای گلزنی خلق کردند اما با دفاع خوب از بازیکنان یوونتوس، این حملات بی‌نتیجه ماندند تا اینکه در دقیقه ۱۵ ضربه کریستانته را گاتی دفع کرد اما توپ به مقابل پای لوکاکو افتاد و او دروازه را باز کرد.

در ادامه دو تیم توانی برای خلق حمله نداشتند و بازی بیشتر در میانه میدان در جریان بود. پس از چند حمله نصفه و نیمه، یوونتوس بالاخره بازی را مساوی کرد. در دقیقه ۳۱ سانتر کیه‌زا به روی دروازه با ضربه سر برمر به تور دروازه چسبید.

در ادامه نیمه اول بازی به فرم قبلی خود بازگشت و موقعیت چندان جدی‌ای خلق نشد.

در دقیقه ۴۷ شوت خطرناک کیه‌زا از لبه محوطه جریمه به تیر عمودی دروازه خورد و دفع شد.

پس از این موقعیت بازی دوباره آرام شد و شاهد موقعیت جدی‌ای نبودیم تا اینکه در دقیقه ۶۷ شوت خطرناک پلگرینی با دخالت برمر دور شد.

حدود ۱۰ دقیقه بعد لوکاتلی در موقعیت عالی اقدام به شوت‌زنی کرد اما اسویلار با واکنشی زیبا مانع گل شدن توپ شد.

در دقایق پایانی هم رم و هم یووه قصد داشتند گل برتری را بزنند اما با دفاع خوب از هر دو تیم، موقعیت جدی‌ای خلق نشد و بازی نتیجه تساوی پایان یافت.

رم با مساوی امشب ۶۰ امتیازی شد و در جایگاه پنجم ماند، یوونتوس هم به امتیاز ۶۶ رسید و در رتبه سوم ایستاد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قلعه‌نویی به دلیل مشغله کاری، سمینار AFC را از دست داد
  • داماش به دنبال پاک کردن خاطرات تلخ مسجدسلیمان
  • بهترین فصل نوراللهی تقدیم به قلعه‌نویی
  • آزمون: بازی با ژاپن شیرین‌ترین برد فوتبالی‌ام بود
  • لیموچی از دسترس همه تیم‌ها خارج شد!
  • تمرین و ریکاوری پرسپولیس بعد از پیروزی مهم
  • یوسفی: پرسپولیس مقابل نساجی لیاقت پیروزی نداشت/تیم اوسمار باید کاملا به نتایج استقلال بی توجه باشد
  • برتری تراکتور و هوادار در نیمه اول/ صنعت نفت جان گرفت
  • پیروزی پرسپولیس در نیمه اول دیدار با نساجی/ یک برزیلی علیه سرخ‌ها
  • یوونتوس ۱-۱ رم / کار شاگردان دروسی سخت شد +فیلم