Web Analytics Made Easy - Statcounter

۱۷۰۰ نفر از طلاب و نیروهای جهادی در طرح جهادی سازمان تبلیغات اسلامی، خدمات غیر پزشکی را در هفت بیمارستان پایتخت ارائه می‌دهند. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، گروه‌های جهادی و به‌ویژه طلاب علوم دینی در مدتی که ویروس کرونا در کشورمان همه‌گیر شده پا به پای کادر درمان و وزارت بهداشت به درمان بیماران کرونایی می‌پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیماری که این روزها نگرانی گسترده‌ای در جهان موجب شده‌ است میهمان ناخوانده‌ای است که همه برای بیرون راندنش تلاش می‌کنند. ویروسی که برخی خانواده‌ها را عزادار کرده  است و عده‌ای نیز در بستر بیماری برای شکست آن مبارزه می‌کنند.

روح الله عبدالهی مدیر روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران با اشاره به نقش این سازمان در هدایت گروه‌های جهادی به فراخوان جذب نیروهای جهادی برای مراقبت بیشتر بیماران کرونایی اشاره کرد و گفت که در این طرح مردمی بیش از 1700 نفر از طلاب و نیروهای جهادی خدمات غیر پزشکی را در هفت بیمارستان پایتخت ارائه می‌دهند.

به گفته وی این گروه‌های جهادی هم اینک خدماتی شامل قرائت دعا، مشاوره به بیماران، نظافت البسه، نظافت محیط بیمارستانی، ماساژ، استحمام و شستشوی لباس‌های بیماران و سایر موارد را برعهده دارند. این افراد پس از مصاحبه، گذراندن آموزش، بررسی سلامت جسمی و توانمندی‌های لازم در این مراکز بیمارستانی خدمات غیر پزشکی را ارایه می‌دهند.

عبدالهی ادامه داد: بسیج دانشجویی خواهران و برادران دانشگاه‌های تهران، حوزه‌های علمیه امام خمینی(ره) و مروی در این طرح فعالیت دارند که بیش از 82 نفر از این مراکز علمی و حوزوی به صورت گروهی در این طرح شرکت کرده‌اند. بیمارستان‌های امام حسین(ع)، امام خمینی(ره)، امیر اعلم، بهارلو، شهدای تجریش، مسیح دانشوری و لولاگر از جمله مراکزی‌اند که گروه جهادی اقدام به خدمات‌رسانی در آن محیط‌ها به بیماران کرونایی دارد.

وی اضافه کرد: علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت  Jsalamat.ir قرارگاه جهادی نرجس(س) درخواست خود را ثبت کنند تا پس از گزینش، مصاحبه و آموزش به بیمارستان‌ها اعزام شوند.

خراسان رضوی|صرف فعل ایثار توسط گروه‌های جهادی/ آتش به اختیارهای فرهنگی گلبهار پای کار هستند300 خانواده تهرانی داغدیده از کرونا تحت حمایت جهادگران قرار گرفتند

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا سازمان تبلیغات اسلامی جهادگر گروه های جهادی ویروس کرونا سازمان تبلیغات اسلامی جهادگر گروه های جهادی بیماران کرونایی گروه های جهادی نیروهای جهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۷۱۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی استان سمنان

حسین زاده گفت : پذیرش، بستری، اعمال جراحی، اقدامات تشخیصی – درمانی و ترخیص کودکان زیر هفت سال بیمه شده در این بیمارستان ها باید به صورت رایگان انجام شود .

بر اساس اعلام وزارت بهداشت ؛ موضوع رایگان شدن همه خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال در اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت که در هیأت دولت تصویب شده بود، به بیمه‌های پایه ابلاغ شده و همه سازمان‌های بیمه گر پایه مکلف به پرداخت ۱۰۰ درصد تعرفه دولتی برای خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال از جمله معاینه، آزمایشگاه، تصویربرداری، توانبخشی و همچنین استفاده از کیت غربالگری نوزادان در مراکز دولتی دانشگاهی سراسر کشور هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات پزشکی به ۲۰۰۰ نفر از مددجویان زنجانی
  • تمامی نیروهای امدادی خدماتی گروه های جهادی و مردمی در مناطق سیل زده پای کار بودند
  • راه اندازی بخش شیمی درمانی در بیمارستان سجادیه تربت جام
  • حذف «پول» از درمان زیر ۷ ساله‌ها
  • راه اندازی مرکز متمرکز جراحی شکاف کام و لب در بیمارستان الزهرا (س) زاهدان
  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی استان سمنان
  • بیمارستان فوق تخصصی کودکان شرق کشور؛ مرکز کشت حلق بیماران CF
  • بهره مندی ۳ هزار و ۷۰۰ بیمار صعب العلاج و خاص از تسهیلات درمان در گلستان
  • خاش به پیشرفته ترین دستگاه ام.آر.آی ایران مجهز است
  • ویزیت رایگان بیماران خوی توسط گروه‌های جهادی + تصاویر