Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرزندان انقلاب در قالب گروه های بسیج و جهاد در لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب در قالب رزمایش سربازان ولایت بار دیگر به میدان مبارزه به کرونا آمده اند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از لرستان، کرونا موج به موج حرکت می کند و هر بار جمعی بزرگ از مردم را گرفتار تلاطم بیمار کرده و به کام مرگ می کشاند.

 

نیروی های بسیجی و جهادگران جان برکف  از نخستین روزهای شیوع ویروس کرونا برای شکست این ویروس منحوس سینه سپر کرده و  یارسان مردم، شبکه بهداشت و درمان و نیازمندان و اقشار آسیب دیده از بحران کرونا هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رزمایش کمک های مومنانه گامی مهم در راستای دستگیری از نیازمندان و اقشار آسیب دیده است که از زمان شیوع ویروس کرونا با مشارکت مردم و خیران و تلاش مجدانه گروه های جهادی و بسیج در حال اجراست.

 

امروز بار دیگر با عنوان رزمایش سربازان ولایت نیروهای سپاه، بسیج و جهادگران با روحیه انقلابی به میدان مقابله با بحران کرونا آمده اند.

 

گروه های جهادی و بسیجی برای مقابله با بحران کرونا سازماندهی شدند

 

«کرم کوهنانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در لرستان، گفت: از ابتدای کرونا نیروهای بسیجی و جهادی در میدان مبارزه با بحران کرونا حضور مستمر داشته اند.

 

فرمانده سپاه شهرستان کوهدشت با اشاره به رهنمود های اخیر رهبر معظم انقلاب مبنی بر حضور نیروهای انقلابی و جهادی در میدان مبارزه با کرونا، افزود: در لبیک به ندای رهبر طرح بسیجیان و جهادگران در راستای مقابله با بحران کرونا ساماندهی شده اند.

 

وی بیان کرد: تاکنون در کمک به نیازمندان و آسیب دیدگان از بیماری منحوس کرونا سه مرحله رزمایش کمک مومنانه در سطح شهرستان کوهدشت توسط بسیج سازندگی سپاه کوهدشت برگزارشده است.

 

کوهنانی اذعان داشت: در این سه مرحله در مجموه بالغ بر 9 هزار و  ۷۰۰بسته معیشتی که ارزش هر بسته ۳۰۰هزار تومان بوده بین نیازمندان و اقشار آسیب دیده از بحران کرونا توزیع شده است.

 

وی تصریح کرد: همچنین ۲۳هزار غذای گرم، ۱۴ جهیزیه، سه مورد لوازم خانگی، تعداد ۸۰۰بسته لوازم التحریر ،۱۰۰۰بسته بهداشتی و ۶۳۵ کارت هدیه در بین نیازمندان توزیع شده است.

 

کوهنانی با اشاره به طرح ضدعفونی و گندازیی ازاماکن عمومی و مناطق محروم، بیان کرد: در این راستان تاکنون۴۰لیتر مواد ضدعفونی به ارزش ریالی این ها چیزی حدود ۴میلیارد  تومان، جهت گندزدایی خیابان ها و سطح شهرستان مصرف شده  است.

 

وی با اشاره به آغاز مرحله جدید رزمایش سربازان ولایت در میدان مبارزه به ویروس کرونا، ادامه داد: علاوه بر ضدعفونی و گند زدایی نقطه به نقطه، همزمان با هفته بسیج پنج هزار بسته غذایی در بین نیازمندان توزیع می شود.

 

فرمانده سپاه شهرستان کوهدشت اظهار کرد: کمک های مومناه بسیج و فعالیت های جهادی تا شکست ویروس کرونا ادامه دارد.

 

لبیک نیروهای بسیج و جهادگر به ندای رهبری در مقابله با بحران کرونا

 

مسئول بسیج سازندگی شهرستان کوهدشت هم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: نیروهای بسیجی و جهادی بار دیگر در لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب به میدان مبارزه با بحران کرونا آمده اند.

 

 

«کاظم رستمی» افزود: در این راستا نیروهای جهادی و بسیجی سازماندهی شده و به صورت نقطه به نقطه طرح ضد عفونی و گند زدایی انجام می شود.

 

رستمی با اشاره به دیگر فعالیت های بسیج سازندگی در شهرستان کوهدشت، اظهار کرد: در بحث عمرانی هم در ۶ماهه اول یک هزار و 599 تحویل کمیته امداد شده است.

 

وی افزود:همچنین یک واحد خانه بهداشت و یک باب مدرسه و ۲واحد خانه محرومین افتتاح و تحویل شده است.

 

مسئول بسیج سازندگی شهرستام کوهدشت اظهار کرد: ان شالله یک واحد دیگر هم که توسط بسیج سازندگی و گروه های جهادی ساختم در هفته بسیج افتتاح و تحویل  داده می شود.

 

حضور نیروهای جهادی و انقلابی سپاه در کنار مردم سبب ایجاد امیدواری بیشتر برای شکست کرونا شده است.

 

در روزگار جولان کرونا ویروس و نبود درمان قطعی برای این ویروس رعایت پروتکل های بهداشتی، استفاده از ماسک و درخانه ماندن و پرهیز از حضور در اجتماعات مورد تاکید است.

 

پایان پیام/85

منبع: شبستان

کلیدواژه: بیماری کرونا جهادگران بسیج مقابله با بحران کرونا میدان مبارزه میدان مبارزه شهرستان کوهدشت سربازان ولایت بسیج سازندگی ندای رهبر ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۷۲۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی‌های گسترده مردم یمن در حمایت از غزه

مردم یمن با برافراشتن پرچم‌های یمن و فلسطین و پرچم‌های آزادی و برائت از دشمنان خدا، خواهان تحریم کالا‌های آمریکایی و صهیونیستی شدند و فریاد خشم و انزجار خود را از آمریکا و دشمن صهیونیستی به دلیل جنایات و تجاوزات علیه مردم فلسطین برآوردند.

همزمان با راهپیمایی مرکزی در شهر صعده، این استان شاهد راهپیمایی‌های گسترده در بیش از ۲۲ نقطه شهر از جمله میدان رهبر شهید، شعاره، بنی صیاح، الحجله، برازح، آل سالم، جمعه بنی بحر، عرو در بنی بحر، العین در غافره در الظاهر، القهره در الظاهر، ذویب در حیدان، ربوع الحدود در مجز، شهر جاوی، بوصان و بنی عباد در شهرستان مجز، میدان الجرشا در غمر، مرکز منطقه قطابر، مرکز منطقه کتاف بود درحالیکه همچنین راهپیمایی در میدان الخمیس در منبه، میدان مرکز شهرستان شدا، میدان عظله در شهرستان الحشو در بعدازظهر جمعه خواهد بود.

شرکت کنندگان در راهپیمایی‌ها شکست عربی و اسلامی و همدستی رژیم‌ها در قساوت و جنگ نسل کشی علیه مردم بی‌دفاع فلسطین در طول بیش از ۲۰۰ روز نبرد را با حمایت بی‌حد و حصر آمریکا و غرب محکوم کردند.

آنان با سردادن شعار‌های آزادی و برائت از دشمنان ملت، بر آماده باش و آمادگی کامل برای مبارزه (نبرد فتح موعود و جهاد مقدس) در برابر سه گانه خبیث آمریکا، انگلیس، دشمن و مزدورانشان تاکید کردند.

از جمله شعار‌هایی که داده شد می‌توان به «یمن سرزمین انصار است و فلسطین سرزمین آزادگان است»، «تن‌ها نیستید ما تا پیروزی با شما هستیم»، «در حقوق آمریکا... برای انسان آزادی وجود ندارد»، «آمریکا مادر تروریسم است... و شاهد زندانی شدن دانشجویان»، «آمریکا و فرزندان صهیونیست... جنایتکار هستند»، «جهاد، جهاد... همه مردم آماده هستند» و «ای غزه،‌ای فلسطین... همه یمنی‌ها با شما هستند» اشاره کرد. 

در بیانیه راهپیمایی (با غزه با عزمت... بسیج و آمادگی) بر پایداری افسانه‌ای ملت فلسطین درود فرستاده شد و به تلاش‌های مقاومت فلسطین تبریک گفته شد و جنایات شنیع علیه مردم فلسطین محکوم شد.

در این بیانیه بر اهمیت تداوم رویداد‌ها و فعالیت‌های مردمی و رسمی در حمایت از مردم فلسطین در همه سطوح تاکید شد.

مردم یمن بر ادامه بسیج عمومی و آمادگی گسترده و فارغ التحصیل شدن ده‌ها هزار رزمنده آموزش دیده برای آمادگی در نبرد پیش رو تاکید کردند و بار دیگر خواستار گشایش گذرگاه‌های امنی شدند که امکان دسترسی و مشارکت مستقیم در نبرد را فراهم می‌کند.

در این بیانیه مردم ین ضمن تبریک به نیرو‌های مسلح یمن به دلیل تداوم و عملیات موثر در نبرد فتح موعود و جهاد مقدس، خواستار ادامه این حملات ویرانگر علیه دشمن شدند.

مردم یمن همچنین تداوم عملیات مجاهدین در داخل سرزمین‌های فلسطینی توسط مبارزان فلسطین و جنبش‌های مقاومت در لبنان و عراق را تبریک گفتند و از ملت‌های عرب و مسلمان و همه آزادگان جهان خواستند تا سلاح تحریم اقتصادی را به دلیل تأثیر آن بر موجودیت دشمن صهیونیستی فعال کنند.

منبع: ایسنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • ثبت نام مشوق‌های سربازان ماهر از ۱۵ اردیبهشت‌ماه
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • راهپیمایی‌های گسترده مردم یمن در حمایت از غزه
  • ادامه کمک های اتحادیه اروپا به افغانستان
  • قرارگاه جهادی زیرکوه درحال خدمت‌رسانی به سیل زدگان/۳۰ مورد امداد
  • افشاگری سی‌ان‌ان از فاجعه فرودگاه کابل هنگام خروج نظامی آمریکا
  • تولد اولین نوزاد طرح نفس در کوهدشت