Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال پرسپولیس عصر امروز مقابل تیم دسته اولی بادران متوقف شد.

 به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم فوتبال پرسپولیس امروز در دیداری تدارکاتی و از ساعت ۱۵:۳۵ دقیقه به مصاف بادران رفت که در نهایت نتیجه این مسابقه با تساوی 2 بر 2 تمام شد.

مهدی عبدی و مدافع حریف برای سرخ پوشان و مصطفی آقاجانی و میثم مرادی برای بادران در این  گلزنی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بوژیدار رادوشویچ، سعید حسین‌پور، سید جلال حسینی، احسان حسینی، سعید آقایی، علی شجاعی، میلاد سرلک، محمد شریفی، امید عالیشاه، آرمان رمضانی و مهدی عبدی وارد زمین کرد.

*پیش از آغاز بازی فرهاد کاظمی سرمربی تیم بادران  با یحیی گل‌محمدی و افشین پیروانی، سرمربی و مدیر تیم پرسپولیس خوش و بش گرمی با یکدیگر داشتند. همچنین کلیه بازیکنان تیم بادران به سمت نیمکت پرسپولیس آمده و با سرمربی سرخپوشان خوش و بش کردند.

*محمد انصاری بعد از عمل جراحی امروز برای اولین بار در محل تمرین حضور پیدا کرد و همراه با روستایی دقایقی دور زمین نرم دوی کرد.

*سید جلال حسینی و مهدی عبدی هم قبل از شروع این دیدار با سرمربی بادران خوش و بش کردند.

*با وجود حضور سید جلال حسینی در ترکیب اصلی پرسپولیس، امید عالیشاه به عنوان کاپیتان این تیم در مراسم قبل از بازی حاضر شد.

* نفرات ملی پوش پرسپولیس و همچنین بشار رسن که در اردوی تیم ملی عراق حضور دارد، در این مسابقه شرکت نکردند.

*در دقیقه 2 بازی بازیکن تیم بادران با خطا، پرسپولیس را صاحب یک ضربه پنالتی کرد اما ضربه امید عالیشاه از روی نقطه پنالتی با فاصله کمی از کنار دروازه تیم بادران به اوت رفت. 

* در ابتدای نیمه دوم کمال کامیابی نیا، حامد لک و احسان پهلوان به جای آرمان رمضانی، رادوشوویچ و محمد شریفی وارد زمین شدند.

*شاگردان یحیی گل محمدی در حالی برتری در این مصاف دوستانه را از دست دادند که با دو گل از حریف خود پیش افتاده بودند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس یحیی گل محمدی سید جلال حسینی تیم بادران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۷۲۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی یک گلر جدید از تیم اخباری(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان سعید اخباری پس از اینکه در جام حذفی رقابت نزدیکی مقابل مس کرمان انجام دادند و در ضربات پنالتی به برتری رسیدند، دیروز هم در جدال حساس لیگ یک برابر سایپا توانستند به پیروزی خارج از خانه دست پیدا کنند که عملکرد امیرحسین آسیابان‌پور درون دروازه این تیم جلب توجه زیادی کرد.

سرمربی چادرملو اردکان در دیدار جام حذفی مقابل مس کرمان که نیمی از نفرات اصلی خود را استراحت داده بود، تصمیم گرفت از گلر 19 ساله‌اش استفاده کند این دروازه‌بان هم پس از عملکرد موثر در طول 120 دقیقه، یک پنالتی هم مهار کرد تا نقش مهمی در صعودشان داشته باشد.

اما او دیروز هم مقاومت 90 دقیقه‌ای مقابل سایپا داشت و در حالی که چادرملو بازی سرنوشت‌سازی را در ورزشگاه انقلاب کرج انجام می‌داد، توانست سه امتیاز دیگر بگیرد و فقط یک گل در ثانیه‌های پایانی دریافت کند که تاثیری در برتری شاگردان اخباری نداشت.

چادرملو از ابتدای فصل دو گلر با تجربه در ترکیب خود می‌دید، اما آسیابان‌پور که دیروز مثل بازی رفت مقابل سایپا در ترکیب قرار گرفته بود، چهارمین بازی خود را در جمع شاگردان اخباری انجام داد و یک برد دیگر به دست آورد.

دیگر خبرها

  • تساوی در سیرجان به سود دو سرمربی!
  • مارینوس و گل‌گهر بردن را فراموش کردند!
  • جادوگر، پادشاه و تانک!
  • بازگشت کمال به آزادی: امیدوار به خاطرات شیرین
  • ربیع خواه: من از فوتبال شناور پرسپولیس لذت می‌برم/ گل محمدی جزو ۲ سرمربی برتر ایران است
  • چرا پرسپولیس مقابل سپاهان موفق به گلزنی نشد؟
  • معرفی یک گلر جدید از تیم اخباری(عکس)
  • ضعف تراکتور مقابل بزرگان؛ ۲ در مقابل ۱۸!
  • استقلال بعد از ۱۴۵ روز خارج از خانه گل‌ نزد!
  • اوسمار با صلیب مقابل سپاهان در آزادی (عکس)