Web Analytics Made Easy - Statcounter

بابایی کارنامی گفت: دولت و مجلس برای کنترل جدی آسیب های اجتماعی باید در عمل پای کار بیایند و نباید به شعار بسنده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان ازساری، «علی بابایی کارنامی» امروز(24آبان) در نشست با دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران  با بیان اینکه یکی از اولویت های جدی کمیسیون اجتماعی مجلس موضوع آسیب های اجتماعی با اولویت مبارزه با مواد مخدر است، گفت: مقام معظم رهبری(مدظله العالی) آسیب های اجتماعی را شخصا رصد می کنند و با برگزاری جلسات ویژه پیگیر مسائل اجتماعی و فرهنگی به ویژه موضوع پیشگیری هستند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی با تاکید براینکه برای مبارزه جدی با مواد مخدر درصدد ارائه لایحه جامع به همراه موارد قانونی بازدارنده به مجلس شورای اسلای هستیم، اظهار کرد: مواد مخدر سلامت و امنیت جامعه را تهدید می کند و همه وظیفه داریم با بهره گیری از همه ی ظرفیت ها برای مبارزه همه جانبه با مواد مخدر و کاهش آسیب های آن تلاش نمائیم .

 

وی تاکید کرد : دولت و مجلس برای کنترل جدی آسیب های اجتماعی باید در عمل پای کار بیایند و نباید به شعار بسنده شود.

 

بابایی کارنامی اظهار امیدواری کرد تا در برنامه هفتم به حوزه مبارزه با مواد مخدر توجه جدی تری شود و مشکلات افراد آسیب پذیر و اقشار ضعیف جامعه به عنوان یک دغدغه دنبال شود .

 

پایان پیام/286

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی مبارزه با مواد مخدر مجلس شورای اسلامی آسیب های اجتماعی دولت آسیب های اجتماعی مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۷۲۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوداگران مرگ در دام پلیس لرستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛فرمانده انتظامی خرم آبادگفت:در اجرای طرح مبارزه با سوداگران مرگ، برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و سوداگران مرگ در دستور کار مأموران این شهرستان قرار گرفت.
سرهنگ نبی اله قاسمی افزود:مآموران انتظامی اين شهرستان پس از شناسایی با هماهنگی قضایی ۱۱ سوداگر مرگ را دستگير  کردند.
وی گفت:در بازرسی از مخفيگاه این سوداگر مرگ هشت کيلو و ۱۰۹ گرم انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی کشف ، ۲۷ معتاد متجاهر جمع آوری و تحويل مراکز ترک اعتياد شدند.

دیگر خبرها

  • ۲۸ کیلوگرم تریاک با پوشش بار گوجه در اصفهان کشف شد
  • تعیین‌تکلیف ۱۷۰ خودروی توقیفی ‌مبارزه با مواد مخدر در اصفهان
  • دهقان کیا: دولت و مجلس به دنبال حال خوب برای بازنشستگان تأمین اجتماعی نیستند/ حال خوب با پرداخت بدهی دولت به تامین اجتماعی
  • سوداگران مرگ در دام پلیس لرستان
  • بردن گیاهان دارویی و مواد اسیدی به عربستان ممنوع است
  • معلمان در کنترل آسیب‌های اجتماعی جامعه نقش کلیدی دارند
  • ۶۳ معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر در اردستان دستگیر شدند
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین از ۳ خودرو در ارومیه
  • ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه کشف شد
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه