Web Analytics Made Easy - Statcounter

عصر امروز ۲۴ آبان، نشست فوق العاده مجمع نمایندگان استان کرمان با محوریت انتصاب و صدور حکم استاندار کرمان، با حضور اکثریت اعضای مجمع نمایندگان در تهران برگزار شد.

به گزارش قدس آنلاین، در نشست فوق العاده مجمع نمایندگان استان کرمان با محوریت انتصاب و صدور حکم استاندار کرمان مقرر گردید، به دلیل عزل و نصب استاندار کرمان بدون هماهنگی با مجمع نمایندگان استان و اهانت به مردم شریف و نجیب استان کرمان، استیضاح وزیر کشور، فردا در دستور کار مجمع نمایندگان استان کرمان قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین پیشنهاد شد مراسم تودیع و معارفه استاندار، فردا برگزار نگردد و در صورت برگزاری هیچ کدام از نمایندگان استان کرمان در مراسم شرکت نکنند.

براساس این گزارش در این جلسه مقرر گردید به دلیل بی احترامی دولت به مردم نجیب استان کرمان، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، امشب نشست اضطراری با دکتر قالیباف ریاست مجلس شورای اسلامی برگزار کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: استاندار کرمان نماینده مجلس نمایندگان استان کرمان مجمع نمایندگان استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۷۲۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرعامل جدید شرکت توزیع نیروی برق اهواز معارفه شد

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر امروز دوشنبه آئین تودیع و معارفه مدیرعامل سابق و جدید شرکت توزیع نیروی برق اهواز با حضور «مصطفی رجبی مشهدی» مدیرعامل توانیر و «محمدراضی جلالی» معاون اقتصادی استاندار خوزستان برگزار شد.

در این مراسم ضمن تکریم تقدیر از زحمات عبدالحمید عباس شیاری در دوران تصدی شرکت توزیع نیروی برق اهواز به عنوان رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل، محمد فراتی به عنوان مدیرعامل جدید این شرکت منصوب و معارفه شد.

فراتی اصالتاً شوشتری بوده و ۲۶ سال دوران خدمت در صنعت برق را در شرکت توزیع نیروی برق استان یزد سپری کرده است.

کد خبر 6098444

دیگر خبرها

  • نشست رسالت صندوق بازنشستگی کشوری در تحقق شعار سال برگزار شد
  • مدیرعامل جدید شرکت توزیع نیروی برق اهواز معارفه شد
  • تقاضای سروری از مردم درخصوص دور دوم انتخابات
  • جلسه استیضاح شهردار ساری برگزار شد
  • قول وزیر نیرو برای رها کردن بخش دیگری از حق آبه قزوین از سد طالقان
  • انتقاد یک نماینده مجلس از ناکارآمدی وزرای رئیسی /جا داشت وزرای بیشتری استیضاح می شدند / در مجلس با دولت رودربایستی‌هایی داشتیم
  • نشست اضطراری معاون وزیر با تاج درباره زنان تماشاگر
  • لزوم توجه نمایندگان مجلس به نقش دانشگاه در توسعه مازندران
  • نشست هم‌اندیشی نمایندگان مجلس با هیات رییسه دانشگاه مازندران
  • واکنش فدراسیون فوتبال به دستور وزیر ورزش؛نشست کارگروه آسیب‌شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها برگزار می‌شود