Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی عیسی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره گمانه زنی‌هایی که از احتمال تعویق دوباره بازی صنعت نفت با پیکان در هفته نخست لیگ برتر صورت گرفته است، گفت: اطلاعی از این خبرها ندارم. طبق برنامه، بازی ما با پیکان روز سه شنبه این هفته برگزار می‌شود و مشکلی نیست. وقتی شهر تهران به خاطر کرونا تعطیل نشده است پس شهرهای دیگر هم تعطیل نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت درباره اینکه گفته می‌شود مشکلاتی از جمله محرومیت این باشگاه و نداشتن بازیکن کافی باعث شد سازمان لیگ دیدار هفته گذشته نفت با پیکان را لغو کند، تصریح کرد: خیر این‌طور نیست. آن بازی با نظر و اعلام سازمان لیگ به تعویق افتاد. ضمن اینکه تیم ما دیگر از نقل و انتقالات محروم نیست.

عیسی زاده در پاسخ به این سئوال که «محرومیت صنعت نفت از نقل و انتقالات دقیقاً چه زمانی رفع شده است در حالی که تا سه روز پیش این اتفاق نیفتاده بود؟» گفت: خیلی وقت است پنجره نقل و انتقالاتمان باز شده است. نمی‌شود همیشه تمام جزئیات را گفت!

وی همچنین درباره شرایط تیم صنعت نفت خاطرنشان کرد: وضعیت خوب است اما یک مقدار کار را دیر شروع کردیم و هنوز به آمادگی کامل نرسیده‌ایم. البته با تاخیری که در روند کارها پیش آمد، به نسبت خوب کار کرده‌ایم.

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت در خصوص دلیل شروع به کار دیرهنگام این باشگاه گفت: یک مقدار به خاطر انتخاب هیات مدیره زمان از دست رفت. این یک بحث تکراری است که هر سال اتفاق می‌افتد و تیم نقل و انتقالات را از دست می‌دهد.

عضو مجمع فدراسیون فوتبال در پایان درباره تایید اساسنامه پیشنهادی فدراسیون در فیفا و برگزاری مجمع در تاریخ هشتم آذر گفت: تا حدودی پیگیر این بحث بوده‌ایم. یکسری موارد هست که باید برای اساسنامه پیشنهاد بدهیم. فرم‌هایی هم برای اعضای مجمع ارسال شده است و تا ۲۸ آبان فرصت داریم.

کد خبر 5071198 مرتضی احمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال پیکان تهران تیم فوتبال صنعت نفت آبادان تیم صنعت نفت آبادان علی عیسی زاده لیگ برتر والیبال تیم ملی فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران هندبال تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران والیبال لیگ برتر هندبال ویروس کرونا تیم ملی فوتبال بوسنی شاهین طاهرخانی فدراسیون کشتی باشگاه پرسپولیس نقل و انتقالات لیگ بیستم نقل و انتقالات صنعت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۷۳۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زور پیکان به شمس آذر نرسید / پیروزی شمس آذر برابر حریف تهرانی

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال شمس آذر قزوین بعد از ظهر سه شنبه در هفته بیست و پنجم لیگ برتر توانست با نتیجه۲ بر یک از سد پیکان تهران عبور کند.

در این بازی که از ساعت ۱۸:۲۰ دقیقه در ورزشگاه سردار آزادگان برگزار شد، شمس آذر توانست با گلهای پوریا سرآبادانی و حسین گودرزی پیکان را شکست دهد.

گفتنی است این بازی با حکم کمیته انضباطی بدون حضور تماشاگران قزوینی برگزار شد.

کد خبر 6093466

دیگر خبرها

  • تاتنهام با دو سناریو به سراغ نقل و انتقالات تابستانی می‌رود
  • نام گودرزی‌ در کنار یاسین سلمانی قرار گرفت
  • شمس آذر ۱۲ نفره علیه پیکان
  • شمس آذر ترمز پیکان را کشید
  • کاپیتان شمس‌آذر گلزن‌ترین هافبک لیگ!
  • سوپر پاس گل سامان سوخت! (ویدیو)
  • ببینید | خلاصه بازی شمس آذر قزوین ۲ - پیکان ۱
  • خلاصه بازی شمس آذر قزوین ۲ - پیکان ۱ (فیلم)
  • زور پیکان به شمس آذر نرسید / پیروزی شمس آذر برابر حریف تهرانی
  • مسئولان در چینش داوران دقت کنند/ امیدوارم نفت در لیگ ماندنی شود