Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-27@04:13:07 GMT

سرقت ۱۱۰ میلیاردی منزل در تهران لو رفت

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۷۳۳۷۷

سرقت ۱۱۰ میلیاردی منزل در تهران لو رفت

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ از کشف پرونده سرقت منزل و دستگیری ۲ برادر سارق خبر داد و گفت: متهمان ۱۱۰ میلیارد ریال ارز و دلار از منزل مال باخته سرقت کرده بودند.

به گزارش مشرق،  سرهنگ کارآگاه قاسم دستخال در تشریح این خبر اظهار کرد: اوایل مهر ماه پرونده‌ای با موضوع سرقت منزل در حوالی اختیاریه به پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران ارجاع شد که شاکی اظهار داشت، سارق یا سارقان مقادیر فراوانی طلا و ارز به ارزش حدود ۱۱۰ میلیارد ریال از منزل وی سرقت کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی افزود: در گام اول تحقیقات بلافاصله اکیپی از کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت منزل برای بررسی میدانی به نشانی اعلامی اعزام شدند و مشخص شد که سارقان دو نفر بودند و با استفاده از یک دستگاه موتورسیکلت به منزل شاکی مراجعه کرده‌اند.

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران با اشاره به اینکه در تحقیقات میدانی تصویری از چهره سارقان به دست آمد، گفت: در گام بعدی از تحقیقات پلیسی، مخفیگاه یکی از سارقان به نام سینا در محله خانی آباد شناسایی شد.

سرهنگ دستخال گفت: در ادامه تحقیقات پلیسی مشخص شد که متهم دوم پرونده برادر سینا و این دو برادر با همکاری یکدیگر سرقت را انجام داده‌اند.

وی اضافه کرد: با هماهنگی‌های قضائی هر دو متهم در دو عملیات جداگانه دستگیر شدند و بخش اعظم اموال مسروقه نیز در منزل متهمان کشف شد.

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی در پایان گفت: هر دو متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند و با دستور قضائی اموال کشف شده به مال باخته مسترد شد.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قره باغ اخبار حوادث سرقت منازل سرقت پلیس پایگاه سوم پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۷۳۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند ۳ نفره سارقان با اعتراف به ۱۹ فقره سرقت

فرمانده انتظامی شهرستان اردستان از شناسایی و دستگیری سه سارق با اعتراف به ۱۵ فقره سرقت احشام و چهار فقره سرقت خودرو در عملیات مأموران پلیس آگاهی این فرماندهی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، مصطفی صادق زاده اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت احشام در سطح حوزه استحفاظی شهرستان اردستان، بررسی موضوع برای شناسایی و دستگیری عامل این سرقت‌ها در دستور کار مأموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: با اشراف اطلاعاتی کارآگاهان پلیس آگاهی مرکز استان و با بررسی‌های میدانی و انجام اقدامات تخصصی توسط مأموران پلیس آگاهی این فرماندهی، در نهایت هویت سه سارق در ارتباط با این سرقت‌ها شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی و هماهنگ، متهمان در مخفیگاه خود دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اردستان با اشاره به کشف چهار دستگاه خودروی سواری مسروقه از مخفیگاه این باند سرقت تصریح کرد: سارقان در مواجهه با ادله و مدارک پلیس و در تحقیقات به عمل آمده تاکنون به ۱۵ فقره سرقت احشام و چهار فقره سرقت خودرو اعتراف کرده‌اند.

سرهنگ صادق زاده خاطرنشان کرد: در این خصوص پرونده تشکیل و متهمان برای انجام اقدامات قانونی لازم به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

کد خبر 747950

دیگر خبرها

  • انهدام باند پنجه طلا در همدان! / توصیه مهم پلیس به شهروندان
  • انهدام باند پنجه طلا در همدان
  • باند پنجه طلا در همدان منهدم شد
  • انهدام باند ۳ نفره سارقان با اعتراف به ۱۹ فقره سرقت
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن
  • انهدام باند سارقان در خرم‌آباد
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در اصفهان
  • دستگیری سارقان وسایل منزل در نیشابور
  • کشف بیش از ۵۰۰ موبایل سرقتی در عملیات پلیس آگاهی پایتخت / کاهش آمار وقوع سرقت مسلحانه
  • دستگیری سارقان مسلح طلا و جواهرات در اهر