Web Analytics Made Easy - Statcounter

مظاهری با تاکید بر استفاده از ظرفیت رابطین فهما در طرح ملی ایران قوی، جريان سازی فرهنگی در بستر فضای مجازی برای اجرای طرح ملی ايران قوی را برنامه پيش روی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری چهارمحال و بختياری در سال جاری اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، «محمدرضا مظاهری» امروز (شنبه ۲۴ آبان) در جلسه شورای اداری ستاد فهمای چهارمحال و بختیاری که در دفتر مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد برگزار شد، اظهار داشت: حضور فعال در رویداد ملی ایران قوی را از مهمترین برنامه های پیش بینی شده استان اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختياری ادامه داد: این استان همچنین استان معین «رواق کتاب» است و جریان سازی فرهنگی در این طرح در بستر فضای مجازی از مهمترین برنامه های این حوزه به شمار می‌رود.

 

وی با تاکید بر استفاده از ظرفیت رابطین فهما در طرح ملی ایران قوی، جريان سازی فرهنگی در بستر فضای مجازی برای اجرای طرح ملی ايران قوی را برنامه پيش روی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری چهارمحال و بختياری در سال جاری اعلام کرد.

 

مظاهری به آغاز هفته کتاب و کتابخوانی اشاره کرد و گفت: ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی و نهضت مطالعه مفید، رونق بخشیدن به کتابخانه‌های مساجد کشور و احیای نقش کتابخانه‌های مساجد در اعتلای فرهنگ عمومی از مهمترین اهداف برگزاری ویژه برنامه های بیست و هشتمین دوره هفته کتاب است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختياری ادامه داد: تکریم فعالان حوزه کتاب وکتابخوانی شامل کتابداران، اعضای فعال کتابخانه، ناشران برتر حوزه فرهنگ و هنر مساجد، نویسندگان و مروجان کتابخوانی در قالب طرح ملی سه‌ شنبه‌ های تکریم کانون‌ های فرهنگی هنری مساجد از دیگر برنامه های هفته کتاب چهارمحال و بختیاری است که باید انجام شود.

 

وی تقویت و شتاب در اجرای طرح ملی «شنبه های کتاب مساجد» در کانون ها و کتابخانه های مساجد در استان و کشور را خواستار شد و افزود: پیگیری مطلوب این طرح در استان و کشور از مهمترین اقداماتی است که باید در دستور کار گیرد.

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: طرح ملی ایران قوی رواق کتاب کانون های فرهنگی هنری مساجد ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ملی ایران قوی طرح ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۷۳۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نهضت بازگشت به مساجد، به عنوان مهمترین پایگاه رسیدگی به مشکلات مردم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: مسجد مهمترین پایگاه انقلاب اسلامی و پایگاه همه مردم است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: نهضت امام راحل وارد شصت و دومین سال حیات خود شد، این نهضت با مسجد و نام حضرت زهرا (س) آغاز شده است؛ انقلاب اسلامی فاطمی حدوث است و در طول همه سال‌های بعد با نام حضرت اباعبدالله (ع) مانا شده است و حسینی بقاست و این حرکت در مساجد و حوزه‌های علمیه تفسیر عملی می‌شود.

اسماعیلی گفت: در دولت مردمی این حرکت به نام نهضت بازگشت به مساجد نام گذاری شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه زیرساخت‌های فرهنگی در برخی مناطق کم برخوردار محدود است، این موضوعات به طور جدی پیگیری می‌شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین گفت: برای آموزش هنر آمادگی داریم در مساجد اقداماتی را انجام دهیم. در مناطق محروم کشور نیز در دو سال اخیر بیش از صد هزار نفر را تحت تعلیم آموزش هنری قرار دادیم و آنها را توانمند کردیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • هندی‌ها به نمایشگاه کتاب تهران نمی‌آیند؟
  • حضور ۵ تیم دانش‌آموزی خراسان شمالی در نخستین المپیاد ملی آموزش هنر
  • نهضت بازگشت به مساجد، به عنوان مهمترین پایگاه رسیدگی به مشکلات مردم
  • مسجد مهمترین پایگاه انقلاب و مردم/ مسلمانان از انتقام سخت فرزندان امام به وجد آمده‌اند
  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند
  • گسترش همکاری‌های فرهنگی با فعال شدن خانه‌های فرهنگ ایران در پاکستان
  • حضور فرهنگی هنری ایران در بوسنی و هرزگوین