Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@18:43:40 GMT

ایران، همچنان امیدوار به میزبانی جام ملت های آسیا

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۷۳۴۰۴

ایران، همچنان امیدوار به میزبانی جام ملت های آسیا

به گزارش ایرنا، در بیست و چهارمین روز از آبان ماه، بسته ورزشی ایرنا که ماحصل تلاش تحریریه ورزشی این خبرگزاری است تقدیم شما می شود. با ما همراه باشید.

دبیر: سرمربیان تیم‌های ملی برای حضور در جام‌جهانی تصمیم می‌گیرند

رییس فدراسیون کشتی، گفت: تصمیم‌گیری در خصوص حضور در جام‌جهانی با سرمربیان تیم‌های ملی آزاد و فرنگی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ادامه این مصاحبه را در اینجا بخوانید.

توقف پرسپولیس برابر حریف دسته اولی در دیداری دوستانه

تیم فوتبال پرسپولیس در دیداری دوستانه برابر حریف دسته اولی با تساوی متوقف شد. اطلاعات تکمیلی در اینجا موجود است.

آخرین تلاش‌های ایران برای کسب میزبانی جام ملت‌های آسیا

براساس اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا، کشورهای نامزد میزبانی جام ملت‌ها از جمله ایران در سال ۲۰۲۷ باید تا ۷ آذرماه مدارک جدید خود را جهت اخذ میزبانی به کنفدراسیون فوتبال آسیا تحویل دهند. روی اینجا کلیک کنید و ادامه خبر را ببینید.

باروز از دنیای کشتی خداحافظی کرد

«جردن ارنست باروز» آزادکار نامدار تیم ملی کشتی آزاد آمریکا با انتشار پستی در اینستاگرام از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد. ادامه خبر را در اینجا تماشا کنید.

سرمربی میلان جدال بزرگ با ناپولی را در قرنطینه تماشا می‌کند

براساس تایید باشگاه آ.ث میلان، «استفانو پیولی» سرمربی این تیم به ویروس کرونا مبتلا شده است. جزییات بیشتر در اینجا قابل دسترسی است.

برچسب‌ها باشگاه پرسپولیس کنفدراسیون فوتبال آسیا علیرضا دبیر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس کنفدراسیون فوتبال آسیا علیرضا دبیر باشگاه پرسپولیس کنفدراسیون فوتبال آسیا علیرضا دبیر اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۷۳۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضوانی عضو هیئت رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، مجمع انتخاباتی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا عصر امروز (جمعه) با حضور اعضا در کشور تایلند برگزار شد.

با رایزنی‌های صورت گرفته از سوی مسئولان فدراسیون شنا، در این انتخابات دو کرسی مهم و ارزشمند توسط نمایندگان ایران کسب شد.

پس از برگزاری این جلسه فرید فتاحیان که پیش از این به عنوان مدیر اجرای کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا برگزیده شده بود در این سمت باقی ماند. طبق دستورالعمل جدید کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا عنوان دبیر کلی حذف شده و تمام وظایف آن با دایره اختیارات بیشتر بر عهده مدیر اجرایی است. بر این اساس فتاحیان مدیر اجرایی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا شد.

همچنین محسن رضوانی رئیس فدراسیون شنای ایران در این انتخابات با رای اعضا مجمع بعنوان عضو هیئت رئیسه فدراسیون ورزش‌های آبی جهان از سال ۲۰۲۵ الی ۲۰۲۹ انتخاب شد. رضوانی علاوه بر این مقام به عنوان نماینده هیئت رئیسه ورزش‌های آبی آسیا به منظور نظارت بر کمیته واترپلو این قاره تعیین گردید. رئیس فدراسیون شنا پس از این انتخابات در هیئت رئیسه کنفدراسیون آسیا نیز ابقا شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • میزبانی مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از ایران گرفته شد
  • انتقال میزبان مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از کیش به ازبکستان
  • انتقال میزبانی مچ‌اندازی آسیا از کیش به تاشکند!
  • کامران همچنان امیدوار به المپیک (عکس)
  • تاج: میزبانی تایلند عالی بود
  • جلسه کمیته فوتسال آسیا به رهبری تاج
  • برگزاری دومین نشست کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی AFC به ریاست تاج
  • تصمیم مهم کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی آسیا با ریاست تاج
  • جلسه فوتسال و فوتبال ساحلی AFC با ریاست مهدی تاج
  • رضوانی عضو هیئت رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند